خبرگزاری کار ایران

معرفی دو برند فعال در سیم و کابل؛ خراسان و آرین ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۹۵

همان‌طور که می‌دانید در زمانه کنونی پیشرفت‌های بسیار زیادی در حوزه فناوری‌های نوین صورت پذیرفته است. به همین دلیل نیروی برق و تجهیزات الکتریکی نیز نقش بسیار زیادی در زندگی انسان‌ها پیدا کرده‌اند و در مصارف بسیار زیادی از این نیرو و تجهیزات مربوط به آن استفاده می‌شود. خرید کابل‌ و سیم‌ از برندهای معتبر و شناخته شده نیز اهمیت و ضرورت اساسی یافته است. بسیاری از افراد به دنبال خرید بهترین سیم‌ها و کابل‌های ایرانی موجود در بازار برای مصارف مدنظر خود هستند تا از کیفیت و کارایی آن‌ها اطمینان خاطر کافی داشته باشند.

در حال حاضر تنوع بسیار بالایی از این محصولات در بازار وجود داشته اما تمامی محصولات عرضه شده، کیفیت کافی و کارایی مدنظر شما را ندارند. از آنجایی که فرایند سیم کشی یک ساختمان مسکونی، اداری، کارخانجات و .. عملیات بسیار حساسی بوده و ارتباطی کاملا مستقیم با جریان برق پیدا می‌کند پس توجه به کیفیت در فروش سیم و کابل موضوع بسیار حائز اهمیتی است.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به معرفی دو برند فعال در سیم و کابل؛ خراسان و آرین ابهر بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید بهترین سیم‌ها و کابل‌های موجود در بازار هستید با ما همراه باشید.

سیم و کابل خراسان

یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های تولید کننده سیم و کابل در کشور شرکت صنعتی سیم و کابل خراسان افشارنژاد است که سابقه بسیار بالایی در تولید انواع مختلف این محصولات دارد.

این مجموعه در سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را آغاز نمود و توانست محصولاتی را طراحی و تولید نموده و به بازار مصرف ارائه دهد که دارای استانداردهای ایران ISIRI هستند و استاندارد اروپا IEC را نیز به دست آورده‌اند.

یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات ساخته شده توسط این شرکت ایرانی، استفاده از تجهیزات به روز و ماشین آلات پیشرفته در فرایند تولید است.

این مجموعه به آزمایشگاه آکرودیته نیز مجهز شده که در آن از دستگاه‌ها و سیستم‌هایی کاملا مدرن و پیشرفته برای تست و آزمون سیم‌ها و کابل‌ها استفاده می‌کنند. در این آزمایشگاه تمامی محصولات آزمون‌های الکتریکی، آزمون ابعاد، آزمون‌های مکانیکی و آتش را پشت سر می‌گذارند.

محصولات این کمپانی تنوع بسیار بالایی هم داشته و از جمله با کیفیت‌ترین سیم‌ها و کابل‌های موجود در بازار به شمار می‌روند. انواع سیم و کابل خراسان شامل سیم‌ها و کابل‌های فشار ضعیف، سیم‌های افشان، کابل‌های ساختمانی، کابل‌های کنترل، کابل‌های قدرت با عایق pvc و  xlpe، سیم‌های خودرویی، کابل‌های شیلدار مسلح و غیر مسلح، کابل‌های ابزار دقیق، کابل‌های مخابراتی، کابل‌های آیفونی، کابل‌های مقاوم در برابر حرارت و یا هالوژن فری و .. هستند.

این مجموعه سعی خود را به کار گرفته تا سیم‌ها و کابل‌های خود را با سطح مقاطع متفاوت تولید کند. بنابراین شما می‌توانید با در نظر گرفتن نوع نیاز و مصارف خود از هر کدام از این محصولات که ترجیح می‌دهید استفاده کنید و آن‌ها را متناسب با محیط کاری خود انتخاب و خریداری نمایید.

کابل خراسان در دو نوع اصلی با جنس هادی مسی و آلومینیومی طراحی و تولید شده و روانه بازار مصرف می‌گردد. این هادی‌ها می‌توانند از نوع افشان و یا مفتول باشند. کابل‌های افشان خراسان دارای هادی‌هایی از جنس مس بوده و کابل‌های مفتولی ساخته شده توسط این برند، هادی‌های مسی و آلومینیومی دارند.

کابل‌های افشان تولید شده توسط این برند از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار شده‌ و در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کابل‌های مفتولی نیز به دلیل برخورداری از مقاومت بسیار بالا محصولاتی بسیار محبوب و شناخته شده‌اند.

معرفی دو برند فعال در سیم و کابل؛ خراسان و آرین ابهر

سیم و کابل آرین ابهر

تمامی افرادی که در حوزه فروش سیم و کابل فعالیت داشته و یا تمایل به خرید بهترین سیم و کابل‌های موجود در بازار مصرف دارند با سیم و کابل آرین ابهر به میزان کافی آشنا هستند.

این شرکت صنعتی در سال ۱۳۸۳ در شهرک صنعتی ابهر واقع در استان زنجان تاسیس و راه اندازی شد و اهداف اصلی خود را تولید انواع سیم و کابل قرار داد تا بتوانند نقشی موثر در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و خود اتکایی کشور در این صنعت داشته باشد.

کیفیت بالای محصولات تولید شده توسط این مجموعه و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز و پیشرفته در فرایند تولید باعث شد تا این شرکت سازنده بتواند به جایگاه بسیار مناسبی در بازار دست پیدا کرده و به حوزه صادرات سیم و کابل به کشورهای همسایه وارد شود و یا در بسیاری از پروژه‌های بین المللی نقش و مشارکت داشته باشد.

کارخانه سیم و کابل آرین ابهر زنجان زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع داشته و سالن تولید آن مساحتی ۶۸۰۰ متری دارد. در حال حاضر این مجموعه یکی از شرکت‌های بسیار محبوب و شناخته شده در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق، کابل‌های مخابراتی، کابل‌های خودرویی و ... و از هر دو نوع هادی مسی و آلومینیومی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

سیم‌ها و کابل‌های تولید شده توسط این کمپانی در سطوح ولتاژ مختلفی طراحی و تولید شده‌اند و لذا شما می‌توانید انواعی از این محصولات را برای پیشبرد پروژه‌های مدنظر خود انتخاب کنید.

از سوی دیگر کابل‌ها و سیم‌های این شرکت ایرانی با در نظر گرفتن اصول و نکات ایمنی ساخته شده‌اند که این موضوع یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این برند است. همان‌طور که می‌دانید نیروی برق برای مصارف انسانی بسیار ارزشمند و مهم است. اما با این حال به همان اندازه هم می‌تواند آسیب ساز یا خطرآفرین باشد.

پس توجه به استانداردهای ایمنی و رعایت اصول و موازین استاندارد در فرایند تولید کابل‌ها و سیم‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل شرکت آرین ابهر یکی از دغدغه‌های اصلی خود را توجه به مسائل و نکات ایمنی قرار داده است .

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز