خبرگزاری کار ایران

تخصصی ترین مرکز آموزش معاملات الگوریتمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۴۰

آموزش معاملات الگوریتمی این روزها مورد توجه عموم سرمایه گذاران و فعالان بازارهای مالی قرار گرفته است . با حضور گسترده و ورود معامله‌گران جدید به  بازارهای مالی ؛ سرعت معاملات افزایش چشم‌گیری داشته است که این نیازمند افزایش سرعت تحلیل و تصمیمات معاملاتی در بازارهای مالی میباشد . شما با استفاده از دانش معاملات الگوریتمی یا الگوتریدینگ میتوانید در کمتر از چند صدم ثانیه در بازارهای مالی تحلیل و تصمیم گیری نمایید و وارد معاملات خرید و فروش شوید . معاملات الگوریتمی دارای اصطلاحات و زیرشاخه های متفاوت نسبت بازار هدف میباشد که متناسب با نیاز خود میتوانید در هر یک از دوره های آموزش حرفه ای شرکت نمایید . برخی از دوره های آموزشی در مجموعه فارکس اکشن عبارتند از آموزش اکسپرت نویسی ، آموزش Mql4  ، آموزش Mql5 و .... ، به مرور زمان و تکامل و توسعه روش ها و راهکارهای سرمایه گذاری یهمگام شدن با بازار یکی از دلایل موفقیت شما میباشد .  در غیر این صورت شما نمیتوانید عایدی مطلوبی از این بازارها به دست آورید.

الگوتریدینگ با استفاده از هوش مصنوعی

معاملات الگوریتمی و خودکار یکی از بهترین راهکارهای نوین  به منظور افزایش سرعت تصمیم‌گیری در معاملات بازار می‌باشد. در این نوع از معاملات به جای بسنده کردن به انجام تحلیل و اخذ تصمیم توسط کاربر انسانی، واسط انسانی حذف شده و تحلیل‌های مالی به صورت خودکار توسط هوش مصنوعی صورت می‌پذیرد.

برگزاری دوره های آموزش سطح بالا در زمینه معاملات الگوریتمی

تیم بین المللی فارکس اکشن دوره های فوق تخصصی و کاربردی « معاملات الگوریتمی » را گردآوری ، طراحی و برگزار می کند تا شاغلین و علاقه‌مندان این حوزه مهارت‌های لازم را کسب و توانایی‌های خود در زمینه انجام الگوتریدینگ افزایش دهند .

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز