خبرگزاری کار ایران

مرکز آمبولانس و خدمات پرستاری ناجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۷۰۹

از سال ۱۳۷۸ با دریافت مجوزهای قانونی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار نموده ایم و در سال های فعالیت خود افتخار داشته ایم خدمات شایان توجهی به بیماران و سالمندان ارائه نماییم.

این مرکز به تایید بسیاری از صاحب نظران و دست اندرکاران پزشکی مبتکر سبک جدیدی در خدمات پزشکی و پرستاری می باشد. ناجی افتخار دارد طی دو دهه گذشته اظهار نماید که همواره همراه لحظات سخت شما بوده و در کنار شما و عزیزانتان قرار داشته است. مدیریت این مجموعه از مدیران به نام و خوشنام انجمن مدیران برتر ایران زمین می باشد که همواره تلاش داشته است در زمینه آمبولانس و فوریت ها در کشور پیشگام باشد.

هولدیگ ناجی از بخش های محتلفی تشکیل شده است که هر کدام خدمات منحصر به فردی را ارائه می کنند که در ادامه به تفصیل به هر کدام می پردازیم.

آمبولانس ناجی

آمبولانس ناجی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه انتقال امن و سریع بیماران در خدمت مردم عزیز ایران می باشد. ناجی با برخورداری از ده ها ماشین مجهز آمبولانس در کنار کادر پزشکی ماهر و باتجربه توانسته است به نام درخشان و قابل اعتمادی  در این زمینه دست پیدا کند. آمبولانس های ناجی همگی از برند معتبر تویوتا هستند که تجهیزات درجه یک و کافی جهت انتقال بیماران آی سی یو و سی سی یو، نوزادانی که زودتر زمان موعود به دنیا آمده اند، بیمارانی که سطح هوشیاری کمی دارند و... به کارهای روزمره این مرکز مبدل شده است. شما عزیزان همواره لایق بهترین ها هستید پس بهتر است از بهترین ها نیز بهرمند شوید.

هم اکنون پس از گذشت 23 سال از شروع به کار شرکت افتخار داریم در ایران آمبولانس ناجی از دید مردم در جایگاه خوبی قرار دارد و تیم ما به مرور به به روز کردن تمامی تجهیزات خود اعم از آمبولانس های زمینی و  آمبولانس هوایی و تجهیزات پزشکی آماده امداد رسانی در کمترین زمان و با بهترین کیفیت برای نجات همه هموطنان ایران عزیز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره شبانه روزی آمبولانس تماس حاصل فرمایید:

02188464000

همچنین جهت آشنایی با خدمات ناجی می توانید به سایت زیر سر بزنید:

www.naaji.ir

مرکز آمبولانس و خدمات پرستاری ناجی

مرکز پرستاری و خدمات پزشکی ناجی

برخی از سالمندان، به دلیل کهولت سن و شرایط ضعیف جسمانی، نیاز به نگهداری و مراقبت های درست پزشکی دارند یکی از خدماتی که توسط مراکز پرستاری ارائه می شود پرستار سالمند در منزل بوده که با کمک این پرستار مراقبت و نگهداری از سالمندان، مدیریت در درمان بیماری های مزمن مثل دیابت و فشارخون بالا و تنگی تنفس و هم چنین آموزش و مشاوره به اعضای خانواده ی سالمند انجام می شود در نتیجه اعضای خانواده می توانند با اطمینان و بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای به امور خود برسند.

از وظایف پرستاران و مراقبان سالمند که به صورت پاره وقت یا شبانه روزی در خدمت شما هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرستار سالمندان به افرادی که توانایی تصمیم گیری مستقل برای سلامت و انجام امور خود ندارند کمک می کند تا زندگی راحت تری داشته باشند از جمله وظایف یک پرستار در نگهداری از سالمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   مراقبت و نگهداری از سالمند: اولین وظیفه ای که پرستار باید به خوبی آن را انجام دهد، مراقبت از سالمند می باشد مخصوصا سالمندانی که به بیماری آلزایمر مبتلا هستند نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

    مدیریت برنامه ی زمانی داروها و پیگیری درمان: یکی دیگر از وظایف مهم پرستاران افراد سالمند پیگیری روند درمان می باشد هم چنین لازم است میزان داروهای مصرفی و ساعت استفاده از آن ها را به یاد داشته باشد و طبق این برنامه ها روند مصرف دارو دنبال شود.

    کنترل تغذیه ی سالمند: سالمندان به دلیل شرایط سنی و جسمانی خود بهتر است که از مصرف برخی از غذاها پرهیز کنند پرستار سالمند موظف است که برنامه ی غذایی این شخص را بر طبق شرایط پزشکی فرد تنظیم نماید.

    رسیدگی به امور رفاهی سالمند: پرستاران می توانند با اجازه ی خانواده ی سالمند او را به گردش و تفریح برده و در فضای خانه یا خارج از آن سرگرمی های موردعلاقه ی شخص سالمند مثل کتاب خواندن یا رفتن به پارک را انجام دهند.

    رسیدگی به امور نظافتی و بهداشتی سالمند: برخی از سالمندان که توانایی انجام امور شخصی خود را ندارند، می توانند از پرستار برای انجام این امور کمک بگیرند از جمله این امور می توان به استحمام، دستشویی و شستشوی لباس و… اشاره کرد.

    خدمات خانه داری: اگر سالمند در منزلی جدا از خانواده زندگی می کند، برای انجام کارهای منزل و نظافت آن می تواند از پرستار خود کمک بگیرد.

از جمله خدمات پزشکی ناجی که در منزل و یا بیمارستان ارائه می شود می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • نوار قلب
  • پانسمان
  • زخم بستر
  • فیزیوتراپی
  • اعزام پزشک و متخصص به منزل
  • آزمایش و نمونه گیری در منزل
  • اعزام پرستار سالمند به صورت روزانه و شبانه روزی
  • مراقب بیمار در منزل و همراه بیمار در بیمارستان
  • مادریار و پرستار کودک

 

 

 شما عزیزان برای درخواست مستقیم پرستار سالمند در منزل و بیمارستان در ساعات کاری با شماره زیر تماس بگیرید:

02188469036

ناجی برای راحتی شما نیز شماره شبانه روزی جهت مشاوره رایگان با کارشناس پرستاری به صورت مستقیم تماس بگیرید:

09904800265

همچنین سایت پرستاری ناجی جهت درخواست مستقیم و اطلاعات بیشتر در دسترس همگان می باشد:

Parastari.ir

مرکز آمبولانس و خدمات پرستاری ناجی

آمبولانس بیماران اعصاب و روان و معتادین

ناجی برای انتقال معتادین به کمپ های مورد نظر یا انتقال بیماران اعصاب و روان مانند: کسانی که از اسکیزوفرنی، شیزوفرنی، پارانویا و... رنج میبرند ناجی دارای کادر آموزش دیده و مجرب است که در تمام مسیر انتقال از ابتدا تا انتها در کنار شماست.

برای تماس مستقیم و شبانه روزی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

02188464000

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به سایت آمبولانس اعصاب و روان و معتادین ناجی مراجعه کنید:

Naajico.ir

آمبولانس هوایی ناجی

ناجی طی 23 سال گذشته همواره به خدمت به تمام عزیزان در سراسر کشور کوشش داشته است. از این رو تمام مردم ایران در جای جای کشور می توانند برای دریافت خدمات آمبولانس با ما تماس بگیرند. کادر ناجی آماده انتقال هوایی عزیزان شما به شهر های مختلف کشور و حتی کشورهای همسایه با هواپیما، جت مخصوص، هلی کوپتر و... می باشد.

انتقال بیماران شهر به شهر به صورت زمینی و هوایی از دیگر خدمات مجموعه ناجی می باشد شما عزیزان با شماره مستقیم و شبانه روزی زیر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

02188464000

همچنین با مراجعه به سایت اختصاصی بخش آمبولانس هوایی ناجی می توانید اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید:

Najiair.ir

مرکز آمبولانس و خدمات پرستاری ناجی

در آخر لازم به ذکر است که کلیه پرسنل پرستار و بهیار این مرکز در بدو استخدام مورد تست های متعدد پزشکی، قدرت عمل، مدیریت بیماران، صلاحیت های کاری و غیره قرار می گیرند و چندین سند معتبر و ضامن از ایشان اخذ میگردد. مرکز پرستاری ناجی با آگاهی از آخرین روش های نگه داری از بیماران مصمم می باشد دوران سالمندی و دوران نقاهت در منزل به دورانی تبدیل گردد که کمترین عوارض و بیشترین رفاه را در برداشته باشد و بیماران و سالمندان و بستگان در کمال آسایش این دوران را طی نمایند.

مرکز خدمات پرستاری و پزشکی ناجی 

انواع خدمات پرستاری در منزل

اعزام پزشک به منزل

اعزام آمبولانس ☎️ 021.88464000.

آدرس مرکز آمبولانس ناجی:

سیدخندان، ضلع جنوب غربی پل سیدخندان، پلاک 1354 واحد 1 مرکز آمبولانس ناجی

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز