خبرگزاری کار ایران

اجاره‌ موتور در کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۹۰

لذت لحظات جوانی با اجاره موتور در کیش

موتور سواری در فضایی زیبا و پر هیجان ؛ لحظه به لحظه جوانی را برایتان زنده می کند و لذت سفر پر هیجان و خاطره انگیز را به شما می چشاند . موتورسواری آن هم در فصل هایی که آب و هوای کیش خنک و ملایم است .

احساس وزش نسیم خنک و تماشای چراغ های رنگارنگ مراکز تفریحی مختلف ؛ یکی از لذت های به یادماندنی سفر به جزیره کیش است .

اگر می خواهید برای خود یا عزیزانتان موتور برقی نو و سالمی را اجاره کنید می توانید روی ما حساب کنید . سفرمی با ارایه أنواع موتورهای برقی در کیش ؛ فرصت اجاره موتور در کیش را نیز برای علاقمندان فراهم کرده است .

برای اجاره و تحویل موتور در محل اقامتتان ؛ تنها کافی است کارت شناسایی معتبری را همراه داشته باشید و باقی کار را به سفرمی بسپارید

 

اجاره موتور شارژی در کیش

 جزیره کیش با برخورداری از مسیر ویژه دوچرخه سواری و موتور برقی ؛ شرایط لازم را برای این تفریح زیبا فراهم کرده است . شما میتوانید با اجاره دوچرخه یا موتورهای شارژی در کیش ضمن استفاده در شهر از نقاط مختلف تفریحی و مراکز خرید هم  دیدن نمایید . و با صرفه جویی در هزینه حمل و نقل ؛ لذت دوچرخه سواری و موتور سواری هم احساس کنید .

موتورهای وسپا با تنوع رنگهای خاص لحظات و عکس های به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد .

اجاره‌ موتور در کیش

از دیگر مزایای موتور های شارژی یا اسکوتر برقی حفظ و نگهداری از محیط زیست و کمک به کم شدن آلودگی صوتی میباشد . شما با اجاره موتور برقی در کیش در حفظ و سلامت محیط زیست تاثیر به سزایی دارید و از آلودکی هوا جلوگیری می نمایید .

با توجه به محدودیت سرعت در موتورهای برقی و رعایت قوانین رانندگی این امکان فراهم شده که شما از آرامش و امنیت خاصی در جزیره کیش برخوردار باشید و امکان تصادف های رانندگی را کاهش می نماید .

با توجه به شرایط توریستی جزیره زیبای کیش شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه و هزینه دلخواه از بین موتورهای برقی مجموعه سفرمی ؛ موتور مورد نظر خود را اجاره نمایید و در محل مورد نظر شما تحویل داده میشود . موتورهای مجموعه از تنوع و رنگبندی مختلف با هرگونه سلیقه در خدمت مسافران گرامی میباشد .

همکاران ما در سفرمی ۲۴ ساعته آماده پاسخگوی به شما مسافران گرامی میباشند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته سعی در فراهم آوردن أوقات خوب و خوشی در سفرتان به جزیره کیش می باشیم .

 

اجاره‌ موتور در کیش

اجاره موتور برقی در کیش

شما میتوانید با اجاره موتور وسپا در کیش از تنوع رنگ و ظاهر جذاب این موتور زیبا بهرمند شوید و همچنین با اجاره موتور سافاری در کیش هم می توانید  از قدرت و رنگبندی این موتور و هم اینکه لذت سوارشدن بر موتور را تجربه نمایید . سفر می با در نظر گرفتن موتورهای اقتصادی و سبک تمامی خواسته های شما را از موتور و اسکوتربرقی فراهم مینماید .

شرایط لازم جهت اجاره موتور برقی در کیش به شرح زیر میباشد :

 برای اجاره موتور در کیش همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامیست .

رعایت قوانین رانندگی و حق تقدم الزامی است .

حداقل سن برای اجاره موتور برقی در کیش ۱۵ سال میباشد .

استفاده از کلاه ایمنی لازم و ضروری میباشد .

تمامی موتورهای مجموعه سفرمی دارای بیمه خسارت میباشد .

اجاره موتور سنگین در کیش

از آنجایی که موتور بنزینی در کیش ممنوع است، در نتیجه موتور سنگین هم در کیش وجود ندارد، و برای خرید یا اجاره موتور در کیش تنها موتور های برقی یا همان موتور های شارژی و اسکوتر و دوچرخه برقی موجود است.

اجاره‌ موتور در کیش

 

اجاره لیموزین در کیش

از دیگر مزایای کیش انجام ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری همرا ه با لیموزین میباشد . که سایت سفرمی این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما میتوانید مراسم تولد و سورپرایز و برنامه های خاص خود رو با اجاره لیموزین در کیش انجام دهید . لیموزین های موجود در کیش از نوع کرایسلر و لینکن میباشد .

اجاره‌ موتور در کیش

شما با اجاره لیموزین در کیش هم میتوانید از ترانسفر فرودگاهی که در هنگام ورود شما به جزیره کیش انجام میشود و امکان اهدای دسته گل و پذیرایی رو برای شما مهیا میکند استفاده نمایید و هم میتوانید از گشت شهری به همراه لیموزین با پذیرایی و در صورت نیاز کیک برای مراسم شما و پکیج عکاسی و فیلمبرداری استفاده و خاطره به یادماندنی را برای خود و اطرافیانتان به ارمغان بیاورید .

در سفر به کیش ما همراه شما هستیم برای ساختن لحظاتی شاد و مهیج برای شما و دوستانتان

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز