خبرگزاری کار ایران

14 شغل خانگی پردرآمد برای آقایان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۲۷

در گذشته مردان عمدتا کارهای بیرون از خانه انجام می‌دادند و ترس از خانه نشینی همیشه آن‌ها را آزار می‌داد. اما گذشت زمان و به خصوص دوران کرونا باعث شده است که مردان رفتار خود را تغییر دهند و برخی از آقایان شاغل اکنون در خانه کار می کنند. اگر شما هم به دنبال یک شغل در منزل یا ایده راه‌اندازی یک کارگاه خانگی سودآور برای کسب درآمد هستید با ما همراه باشید تا با مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان آشنا شویم.

چرا شغل پردرآمد خانگی برای آقای جذاب است؟

ظهور زمینه‌های کاری چون برنامه نویسی و کامپیوتر به تدریج منجر به این شد که افراد از خانه کار کنند، اما بسیاری از مردان هنوز کار بیرون از خانه را ترجیح می‌دهند. بسیاری از آقایان نیز زمانی که راجع به بازنشستگی فکر می‌کنند فقط قدم زدن در نزدیک‌ترین پارک خانه به ذهنشان آمده و نمی‌دانند چگونه از خانه هم می‌شود پول آورد. از سوی دیگر هم تا چند سال پیش اگر فردی از بیماری جسمی رنج می‌برد کارهای بسیار کمی را می‌توان در خانه انجام داد و این مشکل می‌توانست باعث آسیب روحی شود.

ظهور بیماری کرونا در جهان رویدادی بود که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داد. پس از شیوع کرونا بسیاری از مشاغلی به مکانی برای کاسبی نیاز داشتند به این نتیجه رسیدند که باید در بستر اینترنت فروشگاه آنلاین تأسیس کنند. آن‌ها توانایی کاری خود را وارد دنیای مجازی کردند تا مشتری‌ها و کسب و کار خود را حفظ کنند. بدین ترتیب این مشکل برای بسیاری به فرصت تبدیل شد و اکنون مردم را به فکر کسب و کار اینترنتی انداخته است. بسیاری هم خدمات و محصولات خود را اکنون فقط به صورت آنلاین عرضه می‌کنند.

بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان

در زیر لیستی از مشاغل خانگی پردرآمد برای آقایان که طبق تجربه بیشترین سودآوری و محبوبیت را بین آقایان داشته، آورده شده است:

راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی

به فروش علاقه دارید اما به دلایلی از داشتن مغازه صرف نظر کرده و میخواهید آن را به روش دیگری انجام دهید؟ راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌تواند بهترین راه حل برای شما باشد. یک یا چند محصول با موقعیت مناسب در بازار را انتخاب کنید و با ارائه این محصولات فروشگاه اینترنتی خود را به دنیای رقابتی بازاریابی اینترنتی معرفی کنید.

تدریس آنلاین زبان

آموزش زبان‌های خارجی یکی از صدها شغل پردرآمد و محبوب خانگی برای آقایان است. برای این کار تنها چیزی که نیاز دارید داشتن سطح زبان خوب و توانایی انتقال دانش بالا است. البته علاقه شما به آموزش زبان نیز الزامی است اما به طور کلی آموزش و به خصوص آموزش زبان را می‌توان یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی دانست. برای این کار فقط به یک لپ تاپ نیاز دارید.

بازاریابی تلفنی و آنلاین

اگر خود را ذاتا انسانی می دانید که می‌توانید دیگران را متقاعد کند، شما ذاتا یک بازاریاب هستید و می‌توانید این شغل را دنبال کنید. بازاریابی آنلاین یکی از مفیدترین شکل‌های بازاریابی است و می‌توان آن را از هر جایی (در خانه یا حتی خارج از خانه) انجام داد.

تولید کتاب صوتی

اگر صدای مناسبی دارید (داشتن صدای خیلی خوب نیاز نیست)، بهترین کتاب موجود در زمینه‌ای که آشنایی مناسبی با آن دارید را انتخاب کنید و شروع به تولید کتاب‌های صوتی کنید. اکنون و با توجه به تقاضای جامعه، بازار کتاب‌های صوتی داغ است و افراد زیادی حاضر به خرید ترجمه‌های با کیفیت کتاب‌های صوتی هستند. همچنین وب سایت‌ها نیز علاقه مند به خرید فایل‌های صوتی شما هستند.

ادمین یک یا چند شبکه اجتماعی

بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای توسعه و برندینگ مناسب باید در رسانه‌های اجتماعی فعال باشند. در نتیجه نیاز به افرادی که بتوانند رسانه‌های اجتماعی مختلف را مدیریت کنند در حال افزایش است.

هر کدام از شبکه‌های اجتماعی الگوریتم‌های خود را دارند و کسانی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت کنند باید آن‌ها را به خوبی بشناسند. جذب فالوور، نوشتن تبلیغات و ایجاد تقویم محتوا یکی از مهم‌ترین وظایف یک مدیر شبکه‌های اجتماعی است.

پرورش گیاهان خانگی

پرورش گیاهان در منزل یکی از ایده های پولساز است که اگر با تمرکز و پشتکار ادامه یابد می تواند برای آقایان یک کسب و کار خانگی سودآور باشد. شما با پرورش گیاهان دارویی در خانه می‌توانید از مزایای قابل توجهی از جمله کسب درآمد مناسب برخوردار شوید. تخم یا قلمه این گیاهان معمولاً قیمت بالایی ندارد و در مزارع مربوطه با سود کمی به فروش می‌رسد.

پرورش پرندگان زینتی

نگهداری از پرندگان یک سرگرمی است که در بسیاری از خانواده‌ها وجود دارد و به خصوص کودکان از آن لذت می‌برند. بنابراین با پرورش پرندگان زینتی و فروش آن‌ها می‌توانید منبع درآمد خوبی برای خود بسازید.

نگهداری از حیوانات

یکی از بهترین مشاغل پردرآمد خانگی برای آقایان، نگهداری از حیوانات خانگی دیگر افراد در منزل خود است. شاید باورش سخت باشد، اما برخی افراد زحمتکش وجود دارند که این کار را انجام می‌دهند و از کار خود راضی هستند. پس اگر عاشق حیوانات هستید و از گذراندن وقت با آن‌ها لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم شغلی در زمینه پانسیون سگ و گربه را در نظر بگیرید.

صنایع دستی حصیری و چوبی

اگرچه ساخت کاردستی‌های حصیری یا چوبی مهارت خاصی می‌خواهد، اما می‌توانید با کمی تمرین این کاردستی را یاد بگیرید و در مراحل اولیه آن کسب درآمد کنید. با ساختن چیزی به سادگی یک سایه‌بان کولر آبی، می‌توانید فروش خوبی در طول تابستان داشته باشید. به همین ترتیب با نگاه به نیاز جامعه می‌توان حصیری یا چوب‌های مختلف ایجاد کرد و از آن‌ها پول زیادی گرفت.

پیراهن دوزی

با توجه به افزایش قیمت دلار و گرانی پیراهن های مردانه وارداتی، توجه بیشتری به تولیدات داخلی می‌شود و فرصت بسیار خوبی برای خیاط پوشاک مردانه وجود دارد. اگر چیزی از خیاطی نمی‌دانید، آموزش ببینید و با چرخ خیاطی شروع به دوخت لباس‌های مردانه کنید.

تولید و بسته بندی محصولات خوراکی

آب لیموی صنعتی موجود در بازار در میان افرادی که به شدت نگران سلامتی خود هستند، محبوبیت چندانی ندارد. شما هم با توجه به این نکته می‌توانید با تهیه آبلیموی تازه خانگی و بسته بندی مناسب و بهداشتی، درآمد خوبی کسب کنید. به طور مشابه، این مشکل آبغوره و سرکه را نیز شامل خواهد شد. مهم این است که مراحل تهیه این محصولات کاملاً تمیز باشد. ایده بسته بندی و عرضه نیز خلاقیت کافی را می‌طلبد.

پرورش کرم ابریشم

پرورش کرم ابریشم و تحویل آن به مصرف کنندگان فرآیند پیچیده‌ای نیست. شما می‌توانید بخشی از انبار، بالکن یا هر قسمت قابل استفاده در خانه را به پرورش کرم ابریشم اختصاص دهید و از این مکان به عنوان شغل اصلی یا فرعی خود درآمد خوبی کسب کنید.

پختن کیک و شیرینی

اگر به کارهای مرتبط با مواد غذایی علاقه مند هستید، شیرینی پزی راه خوبی برای کسب درآمد برای آقایان باسلیقه است. کافی است با چند شیرینی فروشی محلی صحبت کنید و نمونه‌ای از انواع نان‌ها و شیرینی‌های خانگی را به آن‌ها بدهید. با چندین بار فروش کیک های خانگی خود و قبول آن‌ها، فروش بیشتری خواهید داشت و سفارش‌ها یکی یکی می‌آید.

تولید فیلتر هوای خودرو

فیلتر هوای خودرو یکی از گران ترین قطعات خودرو است که بازار بی انتهایی داشته و همیشه مشتری دارد. از فیلترهای هوا برای جلوگیری از ورود ذرات هوا، حشرات و آلودگی به داخل خودرو استفاده می‌شود و می‌توانید این کار را در منزل انجام دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز