خبرگزاری کار ایران

با انواع خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۴۲

دنبال راهی برای بیشتر دیده شدن کسب‌وکارتان می‌گردید؟ می‌خواهید محصولات یا خدماتتان را در فضای مجازی معرفی کنید ولی در این‌باره اطلاعات کافی ندارید؟ یا این‌که در فضای مجازی فعالیت دارید؛ اما نتیجه دلخواهتان را نمی‌گیرید؟ این روزها همه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ به دنبال راهی برای جذب مشتری از طریق فضای مجازی هستند. شاید به همین دلیل است که تعداد آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ روزبه‌روز بیشتر می‌شود. شرکت‌هایی که تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به توسعه و پیشرفت کسب‌وکارها در فضای مجازی کمک کنند.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال، نیازهای شما را شناسایی کرده و راه‌حل‌های کارآمد و خلاقانه‌ای را برای رفع آن‌ها پیشنهاد می‌دهند. اجرا و نظارت بر انجام این راه‌حل‌ها و تهیه گزارش درباره نتیجه آن‌ها‌ از دیگر وظایف مهم آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ است. اگر درباره خدماتی که آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ به مشتریانشان ارائه می‌دهند کنجکاو هستید؛ با ما همراه شوید. ما در ادامه بیشتر درباره خدمات این شرکت‌ها صحبت خواهیم کرد.

خدمات طراحی وب‌سایت

بسیاری از کسب‌وکارها برای معرفی یا فروش محصولات و خدماتشان به وب‌سایت احتیاج دارند. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد مراحل طراحی و راه‌اندازی سایت را انجام می‌دهند. برای راه‌اندازی یک سایت استاندارد باید مراحل مختلفی طی شود. نیازسنجی، تحقیق و بررسی، برنامه‌ریزی، طراحی تجربه کاربری (UX)، طراحی رابط کاربری (UI)، کدنویسی، راه‌اندازی و تست اولیه و پشتیبانی از سایت مراحلی هستند که باید برای طراحی سایت انجام می‌شوند. به خاطر داشته باشید که برنامه‌ریزی و اجرای دقیق هر کدام از این مراحل اهمیت زیادی دارد. همچنین طراحی لندینگ پیج (طراحی صفحه فرود) و توسعه فنی سایت بخش دیگری از خدمات طراحی سایت هستند که توسط آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ انجام می‌شوند.

خدمات طراحی اپلیکیشن

تقریباً همه ما در طول روز برای انجام بسیاری از کارها مانند انتقال وجه، خرید، درخواست تاکسی و... از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنیم. اپلیکیشن‌ها می‌توانند یک رابط جذاب و کاربردی بین کسب‌وکارها و مشتریانشان باشند به همین دلیل میزان درخواست‌ها برای طراحی اپلیکیشن بسیار زیاد است. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ همه خدمات مربوط به طراحی اپلیکیشن را بر عهده می‌گیرند؛ پس با خیالی آسوده طراحی و ساخت اپلیکیشن را به آن‌ها بسپارید.

تبلیغات در انواع فضاها

تبلیغات نقش مهمی در پیشرفت یک کسب‌وکار دارد. همه کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ با اهدافی مانند آگاهی از برند، معرفی خدمات و محصولات و افزایش فروش از روش‌های مختلفی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. شما می‌توانید برای تبلیغات در فضای مجازی مانند برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی، طراحی بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در گوگل و تبلیغات نصب اپلیکیشن از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرد.

تولید محتوای متنی و ویدیویی

بخش مهمی از موفقیت شما در فضای مجازی وابسته به تولید محتواست. انتخاب فرمت مناسب برای تولید محتوا تا حدود زیادی می‌تواند شما را از رقبایتان متمایز کند؛ اما اینکه چه نوع محتوایی و در چه قالبی به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند نیاز به دانش و تجربه دارد. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای مختلف، رفتار مخاطبان شما را آنالیز می‌کنند و به تحلیل رقبایتان می‌پردازند تا بتوانند یک استراتژی درست و کارآمد برای تولید محتوا به شما ارائه کنند. برای مثال اگر در حوزه فروش لوازم‌آرایشی و بهداشتی فعالیت دارید؛ تولید محتوای ویدیویی نسبت به سایر روش‌های تولید محتوا تأثیر بیشتری در جذب کاربران شبکه‎‌های اجتماعی خواهد داشت.

مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی

برای اینکه بتوانید حضور مؤثری در شبکه‌های اجتماعی و فضای وب داشته باشید باید از افراد متخصص در زمینه مدیریت سایت و سوشال مدیا استفاده کنید. بسیاری از مدیران کسب‌وکارها با برون‌سپاری مدیریت سایت و شبکه‌های اجتماعی در هزینه‌ها و زمان صرفه‌جویی می‌کنند. جمع‌آوری اطلاعات درباره کاربران سایت، بررسی و تحلیل داده‌های آماری، تعیین استراتژی برای افزایش ترافیک سایت و... بخشی از وظایف مهم مدیر سایت است. مدیر شبکه‌های اجتماعی نیز با تولید محتوای خلاق، تحلیل رفتار کاربران، برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و ... تلاش می‌کند تا حضور موفق‌تری در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

با انواع خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید!

خدمات روابط عمومی (PR)

مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی ایجاد تصویری مثبت از یک کسب‌وکار در ذهن مردم است. روابط عمومی زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که یک سازمان یا کسب‌وکار دچار مشکلاتی مانند نارضایتی مشتریان، ناتوانی در پاسخگویی به شایعات و مواردی از این قبیل شود. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ با ارائه خدمات PR می‌توانند نقش مهمی در حل این مشکلات ایفا کنند. انتشار اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای رویدادها و طراحی استراتژی برای روابط عمومی سازمان بخش کوچکی از خدمات PR محسوب می‌شوند.

ایده‌پردازی و خلاقیت

بدون ایده‌پردازی و خلاقیت نمی‌توانید در فضای مجازی موفق شوید. بخش زیادی از تبلیغاتی که سر و صدا به پا می‌کنند و در میان انبوهی از تبلیغات رنگارنگ به چشم می‌آیند، حاصل ایده‌پردازی و خلاقیت افرادی هستند که شناخت دقیقی از مخاطب و فضای مجازی دارند. ایده‌های جدید می‌توانند در قالب شعارهای تبلیغاتی، تولید محتوای بصری و سایر روش‌های تبلیغاتی دیگر اجرا شوند و به موفقیت کسب‌وکار شما کمک کنند.

طراحی استراتژی

هر کسب‌وکاری برای رسیدن به هدف‌هایش در بستر اینترنت نیاز به یک برنامه اجرایی دارد. برنامه‌ای کامل و جامع که در آن همه اهداف و راه‌های رسیدن به آن‌ها به شکل واضحی مشخص شده باشند. این برنامه باید زمان‌بندی‌شده، قابل‌سنجش و واقع‌بینانه باشد. در طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ هدف آگاهی از برند، جذب مشتری و افزایش فروش است.

خدمات بهینه‌سازی وب‌سایت (SEO)

سئو یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که در افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت نقش مهمی دارند. لینک‌سازی داخلی و خارجی، تولید محتوای جذاب، بهینه‌سازی کدهای وب‌سایت بر اساس آخرین قوانین موتورهای جستجو مانند گوگل و بهبود تجربه کاربری اقداماتی هستند که در بلندمدت باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهند شد؛ به عبارت دیگر سئو رتبه صفحات سایت شما را در موتورهای جستجو ارتقا می‌دهد و باعث بیشتر دیده شدن وب‌سایتتان می‌شود.

با انواع خدمات آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بیشتر آشنا شوید!

خدمات بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO)

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) فرآیندی است که در افزایش میزان رضایت کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری تأثیرگذار است. نرخ تبدیل نسبت تعداد بازدیدکنندگان یک صفحه از سایت به تعداد کاربرانی است که مطابق با هدف شما رفتار می‌کنند. برای مثال اگر هدفتان فروش یک محصول خاص باشد و از میان هر 100 نفری که وارد سایت شما می‌شوند فقط 5 نفر محصول موردنظرتان را بخرند؛ نرخ تبدیل 05/0 خواهد بود. بهینه‌سازی نرخ تبدیل به شما در جذب هدفمند کاربران سایت کمک می‌کند. کاربرانی که به احتمال بیشتری عملیات موردنظر شما مثل خرید یک محصول خاص را انجام می‌دهند.

کمپین‌های 360 درجه دیجیتال

هر آنچه تاکنون درباره‌اش صحبت کردیم در کمپین 360 درجه دیجیتال وجود دارد. این کمپین یک خدمت منحصربه‌فرد و جامع در حوزه دیجیتال مارکتینگ است که توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ هارمونی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود. کمپین شامل شش مرحله تخصصی است. در اولین مرحله از طراحی کمپین 360 درجه، یک استراتژی دقیق مطابق با اهداف شما تدوین می‌شود؛ سپس نوبت به مراحل ایده‌پردازی، طراحی و تولید محتوا و اجرای تبلیغات می‌رسد. تحلیل کمپین، بهینه‌سازی و گزارش‌دهی نیز جزو آخرین و مهم‌ترین مراحل کمپین 360 درجه هستند. ما تلاش می‌کنیم که با توجه به اهدافتان از قالب‌های مختلفی برای انتقال پیام به مخاطبانتان استفاده کنیم. کمپین 360 درجه دیجیتال فرصت مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند پیام خود را در بهترین زمان و مکان به مخاطبانشان برسانند و حضور مؤثری در رسانه‌های مختلف داشته باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز