خبرگزاری کار ایران

ترفندی که مرا به ثروت نزدیک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۴۲۰

در طول زندگی خود می توان گفت تقریبا همه شغل هارا برای رسیدن به ثروت امتحان کردم اما جوابی که باید را نگرفتم، زمانی که یکی از دوستانم پیشنهاد داد که وارد کسب و کاری جدید در زمینه تجارت شوم جریقه ای در ذهنم روشن شد که باعث شد فعالیتم را در حوزه محصولات جیوه دار آغاز کنم و موفق شوم با یک ترفند ثروتمند شوم.

عکس اتو جیوه دار

عکس اتو جیوه دار به دلیل داشتن رسانای گرمایی پایینی که نسبت به دیگر فلزات دارد، درزمان قدیم در بسیاری از لوازم الکترونیکی مثل پنکه های قدیمی جیوه دار تلفن های قدیمی و تلویزیون ها، این فلز به کار رفته است.

البته بعد از این که متوجه سمی بودن فلز جیوه شدند میزان استفاده کردن آن بسیار کم شده است و دیگر فلزات را جایگزین فلز جیوه کردند. امروزه احتمال هایی مبنی بر این که پنکه قدیمی جیوه دار وجود دارد و یا وجود جیوه در یخچال نفتی قدیمی نیز مطرح است، اما هنوز دلیل علمی استفاده از آن مشخص نیست.

نیکل، مس، لیتیوم، کبالت و... از جمله فلزاتی هستند که به عنوان رسانا درساخت بسیاری از لوازم الکترونیکی و لوازم قدیمی از کار افتاده مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل در زمان گذشته نیز در تلفن ها و بسیاری از لوازم از جیوه استفاده می کردند.

 

عکس رادیو جیوه دار

از عکس رادیو جیوه دار علاوه بر تلویزیون در رادیو هم استفاده می کردند که عکس جیوه قرمز در رادیو و تمامی وسایل که در خانه های ما وجود دارد و به عنوان دور ریز یا وسایل اضافی شناخته می شوند؛ دارای فلزات گران بهایی مانند طلا، جیوه قرمز، مس و... می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی سعی بر استفاده از وسایل الکتریکی جدیدی که به بازار روانه می شود داریم. وسایل مانند موبایل و تلویزیون را بدون آگاهی از ثروتی که برای ما دارد با قیمتی ناچیز می فروشیم یا انبار می کنیم. در وسایل یکی از پرکاربردترین فلزات جیوه بوده است، زیرا به دلیل رسانایی گرمایی پایین که نسبت به باقی فلزات دارد.

ترفندی که مرا به ثروت نزدیک کرد

عکس تلویزیون جیوه دار

امروزه عکس تلویزیون جیوه دار با توجه به خواص بی شماری که دارد بسیار گران قیمت است و همین جیوه گران قیمت در ساخت بسیاری وسایل الکترونیکی از جمله تلویزیون قدیمی، ضبط قدیمی، رادیو، چرخ خیاطی وغیره به کار می رفته و نکته حائز اهمیت این است که اکنون خرید و فروش جیوه ممنوع و قاچاق به شمار می رود.

خیلی از افراد این جیوه ها را از تلویزیون های قدیمی و وسایل حاوی این ماده در می آورند و با قیمت بالا و به صورت قاچاق می فروختند، که پس از مدتی به دلیل سمی بودن و هزینه بالای آن از به کار گیری این ماده در ساخت تلویزیون ها جلوگیری شد.

با توجه به ارزش و قیمت بالای جیوه و کاربرد آن در تلویزیون های قدیمی و کیفیت تلویزیون، قیمت های متفاوتی دارند. در قدیم، کارخانه تولید تلویزیون این ابتکار کمدی بودن تلویزیون های بزرگ را به دلیل سایز بزرگ و سنگین بودن آن زدند و تولید کردند.

ترفندی که مرا به ثروت نزدیک کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز