خبرگزاری کار ایران

قوانین جدید گرجستان برای ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۱۱۹

کشور گرجستان به عنوان یک کشور توریستی اروپایی، همانند دیگر کشورهای توریستی جهان، قوانینی را برای آن دسته از گردشگرانی که قصد ورود به این کشور را دارند.

کشور گرجستان به عنوان یک کشور توریستی اروپایی، همانند دیگر کشورهای توریستی جهان، قوانینی را برای آن دسته از گردشگرانی که قصد ورود به این کشور را دارند، تعبیه کرده است تا علاوه بر چک کردن ورود افراد خارجی به این کشور، بتواند امنیت بیشتری را برای شهروندان خود و توریست های کشورهای دیگر فراهم کند.

امروز می خواهیم به طور کامل به قوانین جدید گرجستان برای ایرانیان بپردازیم. نکته مهمی که در این مورد باید به آن توجه داشته باشید این است که این قوانین کشور گرجستان در طول سال های مختلف بسته به شرایط آن بازه از سال ممکن است تغییر کنند.

به طور مثال در زمان همه گیری ویروس کووید 19، گردشگران علاقه مند به تور اروپایی گرجستان، باید ابتدا مدرک تزریق دو دوز واکسن خود را به سفارت گرجستان تحویل می‌دادند. اما با گذشت زمان و در حال حاضر دیگر این قانون برای گردشگران ایرانی صدق نمی کند و شما گردشگران عزیز ایرانی می توانید تنها با داشتن یک تست PCR منفی به گرجستان سفر کنید. البته مدارک دیگری نیز برای انجام این سفر نیاز است که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. یک نکته دیگر اینکه این قوانین در قیمت تور گرجستان هیچ نقشی ندارند، مگر اینکه به طور اساسی بخواهند این قوانین پایه گزاری شوند. به طور مثال در حال حاضر گردشگران ایرانی برای ورود به گرجستان نیازی به اخذ ویزای این کشور ندارند و در صورتی که این قانون برداشته شود، قیمت تور گرجستان نیز با افزایش همراه خواهد بود.

به طور کلی باید اینطور بگوییم که قوانین خاصی برای ایرانیان توسط دولت گرجستان تعبیه نشده و قوانین برای همه گردشگران خارجی یکسان است. مگر در حالت‌های خاصی که روابط سیاسی میان مسئولان کشور گرجستان و یکی از کشورها در تنش باشد و همین موضوع باعث شده باشد تا کمی سختگیری بر گردشگران آن کشور وارد شود. اما به طور کلی قوانین خاصی وجود ندارد و برای همه یکسان است.

برای سفر به گرجستان چه مدارک را با خود به همراه ببریم؟

مانند هر سفر دیگری نیاز است تا شما گردشگران عزیز بدانید که علاوه بر بستن چمدان خود به طور کامل باید مدارک خود را نیز به صورت کامل با خود به همراه داشته و از ساعتی قبل در فرودگاه حاضر باشید. چرا که اگر مدرکی را با خود به همراه نبرده باشید فرصتی در اختیار دارید که برای پیدا کردن آن اقدام نمایید. در ادامه لیستی از مدارک مهمی که باید برای سفر به گرجستان به همراه داشته باشید را خدمتتان معرفی کرده ایم:

قوانین جدید گرجستان برای ایرانیان

  • بلیط رفت و برگشت

  • بیمه مسافرتی

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

  • واچر هتل (پرینت شده)

  • تست منفی PCR مربوط به 72 ساعت گذشته

نکته: پرینت تمامی این مدارک لازم است.

قوانین جدید گرجستان برای ایرانیان

لحظه آخر مرجع تورهای گرجستان ارزان و مقرون به صرفه

وبسایت لحظه آخر با توجه به قدمت و اعتبار 10 سال فعالیت مستمر خود، با آن دسته از آژانس های گردشگری فعالیت می کند که تور تفلیس و باتومی را با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت خدمت کاربران خود ارائه می دهند. گردهم آمدن این آژانس های مسافرتی باعث شده است تا گردشگران عزیز بتوانند با مقایسه قیمت تورهای مختلف آژانس های مسافرتی مختلف، مسافرین می‌توانند انتخابی مطمئن با امکانات مناسب را برای خودشان و همراهانشان داشته باشند و از رقم زدن سفری خاطره انگیز لذت ببرند. همچنین شما گردشگران عزیز لحظه آخر می‌توانید با تماس با کارشناسان این آژانس های گردشگری از مشاوره رایگانشان در جهت انتخاب تور مناسب خود بهره بگیرید و سفر هیجان انگیز خود را آغاز کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز