خبرگزاری کار ایران

اسپاتیفای با اختلاف بهترین سرویس پخش موزیک

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۳۱

بهترین سرویس های پخش موزیک و پلتفرم های پخش آنلاین موسیقی + خرید اکانت اسپاتیفای قانونی و معتبر با قیمت ارزان

امروزه استریم پخش موسیقی ساده ترین راه برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه شماست. برخی از مردم نگران کیفیت پخش موسیقی هستند، اما ممکن است تعجب کنید که صدای استریم پخش موسیقی به خوبی یا حتی بهتر از سی دی است. سوال این است که بهترین سرویس های پخش موزیک برای شما کدام اند؟ اسپاتیفای یا اپل موزیک یا دیگر موارد ؟ در این مقاله، ما به بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی نگاه می کنیم تا ببینیم هر پلتفرم چرا و در چه صورت برای شما مناسب است. و نقاط قوت و ضعف هر کدام را بررسی می کنیم. برای دیدن مقایسه هر سرویس و بررسی ویژگی های آن با ما همراه باشید.

بهترین سرویس های پخش موزیک برای عموم:

پلتفرم اسپاتیفای spotify بهترین سرویس پخش موزیک

Spotify در زمینه موسیقی پیشگام است و می توان گفت در این زمینه جز بهترین سرویس های پخش موزیک شناخته می شود. این سرویس راه های مختلفی برای کشف و پیدا کردن موسیقی های جدید دارد، مانند لیست پخش هفتگی Discover و سرویس های تکرار شونده آن.

در این فضا رقابتی بین اسپاتیفای و اپل موزیک وجود دارد. در سال های اخیر اسپاتیفای به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و سرگرم کننده به عنوان بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی انتخاب شد. شما به راحتی می توانید به صورت رایگان از Spotify استفاده کنید و از برخی از ویژگی های آن بهره مند شوید، اما برای استفاده از همه ویژگی های آن باید یک حساب پرمیوم داشته باشید که با خرید اسپاتیفای قابل دست یابی است.

مزایای خرید اکانت اسپاتیفای:

  • نسخه رایگان این برنامه قابل قبول و بسیار کاربردی است.
  • Spotify Connect اتصال به بلندگوهای بی سیم و گیرنده های AV را تسهیل می کند.
  • می توانید لیست های پخش شخصی را برای گوش دادن آفلاین به راحتی ایجاد و همگام کنید.
  • شما را با هنرمندان و آهنگ های جدید آشنا می کند.
  • خوانندگان ایرانی در این سرویس پخش موزیک بسیار فعال هستند.

معایب Spotify:

  • تبلیغات زیادی در نسخه رایگان وجود دارد که می تواند آزار دهنده باشد.
  • نمی توانید به برخی از آهنگ ها در اشتراک رایگان گوش دهید.

مناسب برای: سرویس Spotify برای افرادی که نیاز به خدمات زیادی دارند مناسب است. به خصوص برای افرادی که دوست دارند لیست های پخش خود را ایجاد، مرور و به اشتراک بگذارند، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

بهترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی برای کاربران آیفون:

اکانت اپل موزیک

Apple Music بسیار شبیه و تقریبا برابر با Spotify است. اگر سرمایه گذاری زیادی روی اپل انجام داده اید، این سرویس پخش موزیک قطعا یک انتخاب عالی است. از این سرویس می توان در اپل آیپاد نیز استفاده کرد. همچنین دارای تعدادی پلی لیست از سازندگان و کارشناسان موسیقی است، اما مسلماً از نظر پلی لیست های توصیه شده با Spotify مطابقت ندارد. این سرویس رایگان نیست، اما می توانید اشتراک Apple Music را از وب سایت اکانتی شاپ خریداری کنید.

مزایای خرید اکانت اپل موزیک:

  • با خرید اکانت اپل موزیک، به کتابخانه iTunes خود نیز دسترسی خواهید داشت.
  • کارشناسان و الگوریتم های موسیقی موجود در این سرویس های پخش موزیک به شما کمک می کنند، آنچه را که نیاز دارید و دوست دارید پیدا و کشف کنید.
  • می توانید با استفاده از سیری آن را کنترل کنید یا از سیری بخواهید آهنگ های مختلف را پیدا کند.

معایب اپل موزیک:

  • اپل موزیک نیز نسخه ویژه ای برای سیستم عامل اندروید دارد، اما کار با آن به آسانی ورژن IOS این برنامه نیست.
  • این سرویس که جز بهترین سرویس های پخش موزیک می باشد در نسخه های قدیمی iPod قابل استفاده نیست.

مناسب برای: این سرویس برای کاربران آیفون و کسانی که آهنگ های خود را به iTunes یا Apple HomePod اضافه کرده اند ایده آل است.

اسپاتیفای با اختلاف بهترین سرویس پخش موزیک

گوش دادن به موسیقی با بهترین سرویس های پخش موزیک:

پلتفرم تیدال tidal

Tidal سومین سرویس پخش آنلاین موسیقی بزرگ است. این سرویس شما را با موسیقی از سراسر جهان به زبان های مختلف آشنا می کند. اشتراک گران قیمت این پلتفرم، Tidal Hifi نام دارد که برای کسانی که علاقه مند به گوش دادن به موسیقی با کیفیت هستند مناسب است، زیرا Tidal به کیفیت بالا معروف است.

عملکرد اصلی آن پخش موسیقی با کیفیت و صدای خوب است که از سی دی یا موارد مشابه آن بهتر است. Tidal حدود 60 میلیون آهنگ در آرشیو خود دارد، اما گاهی اوقات آهنگ ها را نمی توان یافت. به عنوان مثال، آهنگ های متالیکا هنوز فقط در Spotify در دسترس هستند و در Tidal در دسترس نیستند. اما اگر می خواهید موسیقی های خیابانی ناشناخته را کشف کنید، Tidal انتخاب خوبی برای شماست. شما می توانید از وب سایت اکانتی شاپ یک اکانت Tidal خریداری کنید.

یوتیوب از بهترین سرویس های پخش موزیک

YouTube Music یکی از جایگزین ها برای بهترین سرویس های پخش موزیک مانند Google Play است. در صورت خرید نسخه YouTube Premium، YouTube Music نیز به صورت رایگان برای شما نصب خواهد شد. امکانات این سرویس تقریبا مشابه سایر سرویس های ذکر شده در این مقاله است و اگر از طرفداران یوتیوب هستید این سرویس بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی برای شماست.

اگر به YouTube علاقه دارید، بهترین گزینه برای شما YouTube Music است، زیرا اگر یک اکانت پرمیوم YouTube از وب سایت اکانتی شاپ خریداری کنید، می توانید به صورت رایگان از YouTube Music به علاوه مزایای YouTube Premium استفاده کنید.

نقاط قوت خرید اکانت YouTube Music:

  • با خرید YouTube Premium این سرویس را به صورت رایگان دریافت می کنید.
  • تبلیغات مزاحم را پخش نمی کند.
  • آرشیو 40 میلیونی موسیقی
  • امکان انتقال آهنگ از سرویس قدیمی گوگل پلی به این سرویس

معایب استفاده از YouTube Music:

  • ادامه حضور Google Music ممکن است باعث سردرگمی کاربران شود.

سرویس پخش آنلاین موسیقی Google Play از بهترین سرویس های پخش موزیک

Google Play Music یکی دیگر از سرویس های آنلاین پخش موسیقی برای طرفداران گوگل است، که می خواهند یک کتابخانه شخصی داشته باشند و از فضای وب خود استفاده کنند. Google Play Music یک سرویس یکپارچه سازگار با دستگاه های Android و iOS ارائه می دهد.

اسپاتیفای با اختلاف بهترین سرویس پخش موزیک

مزایای Google Play Music

  • خدمات رایگان: با طرح های مختلف رایگان و پولی، «Google Play» ویژگی های مختلفی را برای رضایت هر شنونده ارائه می‌دهد.
  • مجموعه خود را آپلود کنید: با افزودن مجموعه خود به کتابخانه آنلاین موسیقی Google Play، همه موسیقی های خود را در یک مکان نگه دارید.
  • مسدود کردن موسیقی آنلاین: حدود 50000 آهنگ را به صورت رایگان آپلود و ذخیره کنید.

معایب Google Play Music

  • آینده ای نامعلوم: توسعه دهندگان گوگل اعلام کرده اند که Google Play Music باید با YouTube Music به عنوان برنامه پیش فرض گوگل جایگزین شود.
  • کتابخانه محدود: 35 میلیون آهنگ Google Play با 60 میلیون آهنگ Tidal قابل مقایسه نیست.
  • رابط کاربری قدیمی: برخی از کاربران شکایت دارند که استفاده از دسکتاپ Google Play Music گیج کننده است.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کرده ایم محبوب ترین پخش کننده ها و بهترین سرویس های پخش موزیک آنلاین را به شما معرفی کنیم. اکنون که با این پخش کننده های موسیقی آنلاین آشنا شدید، ضرری ندارد که یکی از آن ها را امتحان کنید و در کنار موسیقی خود از آن لذت ببرید. شما عزیزان می توانید هر کدام از سرویس های دلخواه خود را از فروشگاه اکانت پرمیوم اکانتی شاپ تهیه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز