خبرگزاری کار ایران

ابی عالی ، یکی از برترین خواننده های سال 1401 موسیقی پاپ مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۲۰

ابراهیم عالی که با نام ابی عالی نیز شناخته می‌شود یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین خوانندگان معاصر در سبک موزیک مازندرانی است. این خواننده علاقه زیادی به تلفیق و تولید موزیک‌های ریتمیک دارد. او علاوه بر این که در طول چند سال اخیر در بین مازندرانی‌ها محبوب شده حتی آثار خود را به خارج از مرزهای این استان نیز صادر کرده و در حال حاضر یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های او آهنگ عروس خانه است.

این خواننده تاکنون موزیک‌های هیت زیادی را منتشر کرده است. در حال حاضر و از سال 1393 تاکنون، توانسته سکان موزیک پاپ مازنی را در بازار ایران در اختیار بگیرد. اگر علاقه‌مند به گوش‌کردن موزیک‌های این خواننده هستید احتمالاً دوست دارید که متن ترانه‌ها را نیز داشته باشید یا بتوانید آهنگ‌ها را به‌صورت فول آلبوم دانلود کنید که برای این امر میتوانید از وبسایت هواداران ابی عالی اقدام به دانلود نمایید. مسئله مهم دیگر در مورد این آثار این است که صرفاً بین مازنی‌ها محبوب نیستند بلکه مردم در تمامی نقاط کشور ترجیح می‌دهند که گاهی در میانه موزیک‌هایی که گوش می‌کنند این آثار را نیز پلی کنند.

او همچنین آثار بیشتری را نظیر: توبه، سلامتی آخر و همین‌طور دلبر نامرد را نیز منتشر کرده که به‌زعم خود، علاقه‌مندان زیادی را به این سبک جذب نموده است. اگر مایل به گوش‌کردن جدیدترین آهنگ‌های ابی عالی هستید می‌توانید در ادامه با ما همراه باشید.

ابی عالی ، یکی از برترین خواننده های سال 1401 موسیقی پاپ مازندرانی

دانلود آهنگ شاد ابی عالی جدید

کافی است عبارت دانلود آهنگ شاد ابی عالی را در اینترنت جستجو کنید می‌بینید که آثار زیادی از این موزیسین باکیفیت‌های متفاوت پخش شده است. همین‌طور کسانی که در مورد موسیقی مازنی چیزی نمی‌دانند یا درکی از اشعار ندارند اما صرفاً دوست دارند این آهنگ‌ها را گوش دهند هم این پرسش برایشان مطرح می‌شود که متن این ترانه‌ها دقیقاً به چه چیزی اشاره دارد.

می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین تعصباتی که بین اقوام و مردم مازنی دیده می‌شود همین عشق به زبان خواهد بود. ابی عالی نیز این رویه را حفظ کرده و در انتشار موزیک‌های جذاب و شنیدنی مانند آهنگ "عروس خاندان" پیشرو بوده است. بهره‌گیری از متن ترانه محلی و همین‌طور استفاده از آن در قالب موزیک پاپ امروزی با ملودی‌های شیرین و جذاب، سبب شده است که این خواننده در بین جوانان و تمامی سنین نیز محبوب باشد.

جدیدترین اثری که توسط ابی عالی منتشر شده است به نام عروس خاندان 2 شناخته می‌شود که می‌توان گفت اپیزودی از اثر آهنگ عروس خاندان است. شما می‌توانید این موزیک را با بهترین کیفیت دانلود و تماشا کرده و یا متن ترانه را مطالعه فرمایید:

چرخش این روزگار ~ یار بیموئی می کنار ~ دل تیسه بوه خمار ~ جانان من ♭♩

در طلب عشق تو ~ دل ره بشتمه گرو ~ بوی دلی ارزو ~ جانان من ♭♩

مثلا عاشق بووم دل تیسه هاکنه طبش یاراا ~ مثلا عاشق بویم به هم برسیم آخرش یاراا ♭♩

عروس خاندان بوی ~ نیمه می جان بویی ♭♩

 

موزیک یک تم کاملاً عاشقانه دارد و در مورد قصه عروس خاندان روایت می‌شود. قصه‌ای شیرین از یک زندگی عاشقانه را روایت می‌کند که در مسیر علاقه پیش می‌رود. در مورد رسیدن به هم صحبت می‌شود و این که اساساً ما با موزیکی دراماتیک و تمی عاشقانه و درعین‌حال شاد و ریتمیک مواجه هستیم.

این موزیک در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین، ترند ترین و شنیده‌شده‌ترین‌ها است. می‌توانید متن ترانه، پخش آنلاین و همین‌طور دانلود با لینک مستقیم این اثر را یکجا داشته باشید.

ابی عالی ، یکی از برترین خواننده های سال 1401 موسیقی پاپ مازندرانی

دانلود فول آلبوم ابی عالی

ابی عالی زاده سال 1368 در شهر رویان مازندران، او در حال حاضر متأهل میباشد.

نخستین موزیک او به‌صورت حرفه‌ای در سال 1394 به نام چلچلا منتشر گردید که توانست موفقیت‌های خوبی را در دوره خودش کسب کند. با حضور شبکه‌های اجتماعی و وایرال‌شدن موزیک‌ها، روند ادامه داشت و حالا آثار بیشتری را از او و سبک‌های مشابهش می‌شنویم.

او با بهره‌گیری از یک سبک منحصربه‌فرد، خیلی زود توانست حتی جای خود را در موزیک پاپ نیز باز کند. سبک پاپ اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن او برای رسیدن به این مسیر بود. توانست خیلی خوب موزیک‌های کلاسیک مازندرانی را با ساختاری مشابه بازخوانی، تبدیل به آثاری شنیدنی، جذاب و با تنظیم‌های امروزی کند. یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد این آهنگ‌ها، جذابیت آن برای نسل جوان و همین‌طور تمامی بومیان و مردم شمال است.

برای دانلود تمامی آهنگ های این هنرمند محبوب میتوانید به وبسایت طرفداران ابی عالی مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز