خبرگزاری کار ایران

خدمات ثبت شرکت بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۱۲

 

ثبت شرکت بین المللی از جمله خدمات تخصصی بوده که توسط موسسه sabtta در بیش از 140 کشور به متقاضیان ارائه میشود. شرکت بین المللی به انگلیسی International Corporation  به شرکت هایی گفته می شود که محصولات یا خدمات خود را در کشورهای دیگر ارائه میکنند ، اگر شما هم تصمیم به ثبت شرکت خارجی با ماهیت بین المللی دارید در ادامه همراه ما باشید.

با ثبت شرکت بین المللی در کشور مورد نظر  و همچنین با داشتن یک بیزنس پلن دقیق بهمراه سرمایه می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر رسیدن به اهداف بیزینسی خود ، اقامت دائم یا موقت کشور مورد نظر خود را کسب نمایید. ثبت شرکت در سایر کشورها ، یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به خارج و اخذ اقامت دائم فرد و اعضای خانواده او میباشد.

تاسیس و راه اندازی شرکت های بین المللی

با ثبت و تاسیس شرکت بین المللی در کشور مورد نظر خود ، فرزندان شما قادر خواهند بود تا در دانشگاه ها و مدارس کشور مورد نظرتان با هزینه بسیار کم و گاها به صورت رایگان تحصیل کنند . شما همچنین میتوانید با ثبت شرکت بین المللی از مزایای دیگر آن همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی بهمره مند شوید . موسسه مهاجرتی و ثبتی ثبتا می تواند در مسیر فرایند ثبت شرکت بین المللی به شما کمک کند. کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته به متقاضیان ثبت شرکت در بیش از 140 کشور جهان ، مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. این مرکز از لحظه درخواست شما تا زمان ثبت نهایی شرکت در کشور مورد نظرتان همراه شما خواهد بود .

نتیجه گیری

بنابر این ،امروزه تحولات اخیر جهان باعث شده است تا افراد تمایل بیشتری به تاسیس شرکت بین المللی نشان دهند تا از مزایای این شرکت ها استفاده کنند. موسسه بین المللی ثبتا یکی از مراکر تخصصی و معتبر با قدمت 30 ساله در حوزه اموز ثبتی و مهاجرتی در کشور بوده که تا کنون موفق به ثبت بیش از 37000 شرکت بین المللی در کشورهای اروپایی ، آمریکا و آمریکای لاتین ، استرالیا و آسیایی شده است . لذا اگز تصمیم به ثبت شرکت بین المللی دارید پیشنهاد میکنیم حتما موسسه ثبتا را بعنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز