خبرگزاری کار ایران

"فروشگاه ایزی پک" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع وسایل اسباب کشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۴۰۵

حتما این ضرب‌المثل قدیمی را شنیدید که میگوید "هر 3 بار اسباب کشی به اندازه یک آتش سوزی خسارت به همراه دارد!"

 این جمله تا حدودی درست زد. چرا که در گذشته عوام و مردم معمولی کارهای بسته بندی و جابجایی را انجام می‌دادند و طبیعی است که در این پروسه خساراتی به اثاث خانه وارد شود. مثل این است که شما دندان درد دارید و به جای مراجعه به دکتر خودتان با انبردست دندان خرابتان را بکشید!!! ولی رفته رفته با گذشت زمان و بالارفتن آگاهی مردم، بیشتر جامعه متوجه شدند که اسباب کشی کاری نیست که اعضای خانه به کمک همدیگر بتوانند انجام دهند و باید از نیروی متخصص برای این کار کمک بگیرند. همچنین از متریال بسته بندی نیز غافل نشوید! خیلی از مردم شرایط و یا علاقه‌ای به کمک گرفتن از نیروهای غریبه ندارند و ای اینکه خودشان کارهای بسته بندی را انجام دهند لذت میبرند، به این دسته از افراد پیشنهاد میکنیم که از متریال باکیفیت بسته بندی استفاده کنند. حالا این متریال چه هستند؟

کارتن اسباب کشی

همه ما میدانیم که کارتن اسباب کشی برای حفظ امنیت وسایل ما موردنیاز است می‌شود و از ورود خسارت به اسباب و اثاثیه ما جلوگیر می‌کند و در هر جابجایی هم دغدغه ما پیدا کردن کارتن خوب است. حالا خرید کارتن اسباب کشی خوب یعنی چه؟ کارتن خوب به کارتنی می‌گویند که بتواند از ضربان احتمالی به وسایل ما جلوگیری کند و در یک کلمه این کارتن ، کارتن اسباب کشی 5 لایه میباشد. مابقی کارتن‌ها مثل کارتن چیپس و پفک ، صرفا به درد سوپری‌ها می‌خورد! نمی‌دانم تا کنون امتحان کردید یا خیر ولی اگر به این کارتن‌ها یک مقدار فشار بیش از حد وارد کنید، درجا از وسط تا می‌شود یا به اصطلاح می‌ترکد! پس دور این کارتن ها را خط بکشید!

البته خیلی از افراد هم هستند که اعتقادی به کارتن اسباب کشی ندارند و از همان کارتن موزی یا کارتن‌های دست دوم میوه فروشی‌ها یا سوپرمارکت‌ها استفاده می‌کنند، که ایرادی هم ندارد! ولی به نظر شما استفاده از گوشی آیفون منطقی تر است یا نوکیا 1100؟

راستی برای اینکه تعاریف ما از کارتن اسباب کشی برای شما ملموس‌تر باشد لینک قبل را چک کنید!

پلاستیک حباب دار

پلاستیک حبابدار ابزاریست که به مرور خودش را در اسباب کشی مردم جای داده و امروز تقریبا 80% مردم از پلاستیک ضربه گیر حبابدار در بسته بندی اثاث منزلشان استفاده میکنند. این نایلون های ضربه گیر که قبلا در بسته بندی‌های صنعتی و پست استفاده میشد امتحان خودش را در سالم رساندن وسیله به مقصد پس داده به همین خاطر کل جامعه تصمیم گرفتند تا این متریال را به اسباب کشی های خودش نیز وارد کنند تا با ارزش ترین اثاث خانه خود را بدون کوچکترین آسیب به منزل جدید منتقل کنند. درست است که در گذشته هیچکس فکر نمیکرد که پلاستیک حبابدار هم میتواند برای بسته بندی‌های خانگی نیز مورد مصرف قرار گیرد و همه فکر میکردند که ادارجات پست و یا کارخانجات از این ابزار استفاده میکنند ولی به مرور همه مردم این متریال را به خانه‌های خود راه دادند تا از وسایل خانشان مواظبت کنند.

"فروشگاه ایزی پک" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع وسایل اسباب کشی

چسب پهن

چسب پهن هم معرف حضورتون هست. اصولا برای بسته بندی هرچیزی و چسباندن هر چیز از چسب پهن استفاده میکنند. در اسباب کشی هم همینطور است، برای بسته بندی کارتن اسباب کشی و ایمنتر کردن آن از چسب پهن رنگی یا معمولی استفاده میشود و برای لایه پیچی و محکم کردن پلاستیک حبابدار نیز از این متریال استفاده میکنند. حالا اینکه چه چسبی مناسب برای اثاث کشی میباشد بحثی جداست، ولی بدانید که هر چسب پهنی که بخرید برای اسباب کشی خوب است فقط باید این وسیله در جابجاییتان باشد.

"فروشگاه ایزی پک" راهی آسان برای خرید آنلاین انواع وسایل اسباب کشی

ترکیب برنده!

حالا که هر 3 تا از مهمترین متریال اسباب کشی را شناختید، به نظرتان بسته بندی با این 3 قلم امن تر نخواهد بود؟ ترکیب این 3 تا وسیله میتواند ایمنی جابجایی شما را به حداکثر برساند و شما دیگر نگران لبپر شدن، ترک خردن و شکستن وسایلتان نخواهید بود. البته شما تمامی این نکاتی که گفتیم را میدانستید ولی نیاز داشتید که یک نفر آن ها را به شما یادآوری کند یا بر ذهنیت شما مهر تایید بزند. خب حالا که متوجه همه چیز شدید و دانستید که اسباب کشی مدرن چقدر با اسباب کشی قدیمی متفاوت است، بگویید ببینم باز هم علاقه دارید به روش سنتی جابجا شوید؟

اگر می‌خواهید که این تجهیزات را در سریع‌ترین زمان ممکن در دست داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایزی پک مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس‌های 02122730100 سفارش خودتان را ثبت کنید.

راستی ما در ایزی پک تمام وظایف مربوط به اسباب کشی شما را از صفر تا صد (یعنی از بسته بندی لوازم خانه تا چیدمان در محل جدید) انجام می‌دهیم، برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره های 02122730100 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز