خبرگزاری کار ایران

نکاتی در رابطه با خرید ترمه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۱۴۵

نکاتی در رابطه با خرید ترمه ترمه به‌ عنوان نوعی پارچه گران‌ بها شناخته می‌شود که جزو صنایع دستی نفیس و قدیمی کشور عزیزمان ایران می‌باشد. نقشه ‌های بته جقه‌ای، گل ‌های شاه ‌عباسی و استفاده از ر...

ترمه به‌ عنوان نوعی پارچه گران‌ بها شناخته می‌شود که جزو صنایع دستی نفیس و قدیمی کشور عزیزمان ایران می‌باشد. نقشه ‌های بته جقه‌ای، گل ‌های شاه ‌عباسی و استفاده از رنگ ‌های سرزنده و شاداب جز ویژگی ‌های محرز انواع ترمه ‌ها هستند. شما می‌توانید با خرید ترمه و استفاده از آن ‌ها در دکوراسیون خانه خودتان این هنر قدیمی و شگفت ‌انگیز ایرانی را پاس بدارید و از آن حمایت کنید. در گذشته ترمه زمینه‌ های استفاده‌ی زیادی داشتند و در برخی موارد به‌ عنوان پارچه‌ ها برای دوخت لباس مورد استفاده قرار می‌گرفتند. اما در حال‌ حاضر ترمه ها معمولاً به ‌عنوان رومیزی ‌های زیبا با کیفیتی به دست مشتریان می‌رسد که نقش اصلی آن ‌ها زیباسازی فضای دکوراسیون خانه می‌باشد.

ترمه چیست؟

ترمه نوعی پارچه بسیار نفیس و گران‌بها می‌باشد که به‌ عنوان یک فاکتور دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع متفاوت ترمه در گذشته با ابریشم خالص بافته می‌شدند و ممکن بود به‌ عنوان رومیزی ترمه، دستمال و همچنین پارچه برای دوخت لباس مورد استفاده قرار بگیرند. اما در حال‌ حاضر ترمه ها با انواع متفاوتی از الیاف‌ های گوناگون مانند پلی استر به دست مشتریان می‌رسند‌. استفاده از الیاف‌ های ارزان‌ قیمتی مانند پلی استر برای تولید انواع متفاوت ترمه ها باعث شده تا همه افراد با هر توان مالی بتوانند به خرید ترمه بپردازند. قاعدتاً در مقایسه با ترمه ‌های ابریشم و با کیفیت محصولاتی که با پلی استر بافته می‌شوند قیمت بسیار مقرون ‌به ‌صرفه‌تری خواهند داشت. 

بررسی ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد ترمه

قبل ‌از خرید ترمه، بد نیست که شما بیشتر در رابطه با ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد این محصول بدانید. تاریخچه ترمه بافی به اوایل دوران صفویه بازمی‌گردد. در ترمه ‌بافی ذوق، سلیقه و هنر ایرانی به‌ خوبی قابل ‌مشاهده است. استفاده از طرح ‌های خیال ‌انگیز زیبایی که می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خودشان خیره کنند، جزو فاکتورهای مهمی می‌باشند که ترمه را تا این حد در سراسر جهان معروف کرده ‌اند. رنگ و لعاب شگفت‌انگیز، استفاده از طرح‌ های خمیده بته جقه و گل ‌های زیبا جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که انواع متفاوت ترمه را به یک محصول شگفت ‌انگیز تبدیل کرده‌اند. 

نکاتی در رابطه با خرید ترمه

چرا خرید ترمه برای ما ایرانیان ضروری است؟

پیشتر برای شما گفتیم که ترمه به‌ عنوان یکی از صنایع دستی قدیمی ایرانی شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت یکی از شناسنامه ‌های ما ایرانی‌ ها، محصولات ترمه هستند. همین موضوع باعث شده تا خرید ترمه بین بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخچه کشور عزیزمان ایران، باب شود. علاوه‌ بر این موضوع، ترمه ها می‌تواند در دکوراسیون خانه ‌های ایرانی به ‌عنوان یک المان تأثیرگذار مورد استفاده قرار بگیرند. ما ایرانی‌ ها به دکوراسیون سنتی علاقه ویژه‌ای داریم‌. حتی بسیاری از ما که به ‌دنبال دکوراسیون مدرن هستیم برخی از فاکتور ها و المان های دکوراتیو خانه خودمان را به ‌صورت سنتی انتخاب می‌کنیم. برای مثال فرش ‌هایی که ما کف خانه‌ی ما می‌اندازیم اگر با گل‌ های سنتی تزیین شده باشند، به ‌عنوان یک المان دکوراتیو سنتی شناخته می‌شوند.

به ‌همین دلیل، ترمه ‌ها می‌توانند به ‌خوبی در بخش ‌های متفاوت دکوراسیون خانه ما جای بگیرند و فضای خانه را زیباتر کنند. شما می‌توانید از انواع متفاوت ترمه ها روی میز ناهارخوری، میز عسلی، میز جلو مبلی، میزهای خاطره و حتی روی اپن و کابینت خودتان بهره ببرید. خوشبختانه ترمه ها در اندازه ‌های گوناگون و متفاوتی به دست مشتریان می‌رسند و می‌توانند فضای خانه‌ی ما را زیباتر کنند. تحقیقات انجام ‌شده نشان می‌دهد که طرح ‌ها و رنگ‌ هایی که در پارچه ‌های سنتی ایرانی از جمله ترم ها پیاده ‌سازی می‌شوند، تا حد بسیار زیادی می‌توانند انرژی مثبت را در ما انسان ‌ها به وجود بیاورند. شما می‌توانید با خرید ترمه و استفاده از یک رومیزی زیبا در دکوراسیون خانه خود علاوه ‌بر زیباسازی، انرژی مثبت را نیز در فضای خانه پخش کنید. 

نکاتی در رابطه با خرید ترمه

هنگام خرید ترمه به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم؟

ترمه ها در طرح ‌بندی ها و رنگ‌بندی ها گوناگون و با مواد اولیه متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. در حال‌ حاضر با پیشرفت ‌های موجود در فناوری ‌های روز دنیا، ترمه ها می‌توانند با مواد اولیه گوناگونی تولید شوند.

به‌ همین دلیل اگر شما به‌ دنبال خرید ترمه هستید، می‌توانید این محصول را با ویژگی‌ های مورد نظر خود خریداری کنید از آن بهره ببرید. تنوع بالای تولید محصولات باعث شده تا شما متناسب با بودجه خودتان بتوانید از زیباترین و با کیفیت انواع این محصولات بهره ببرید. برای مثال اگر شما عاشق ترمه هستید و می‌خواهید بهترین و باکیفیت‌ترین نوع این محصول را تهیه کنید، می‌توانید به سراغ ترمه ‌های ابریشم بروید. اما اگر تنها به ‌دنبال فاکتور های زیبایی‌شناختی این محصول هستید و می‌خواهید که با مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین هزینه یک رومیزی زیبا داشته باشید، می‌توانید برای خرید ترمه به سراغ محصولات پلی استر بروید. بیایید با یکدیگر در ادامه فاکتور هایی را مورد بررسی قرار دهیم که شما حتماً هنگام خرید ترمه باید آن‌ها را مورد توجه خودتان قرار دهید. 

جنس ترمه

مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند دوام و زیبایی محصول را تضمین کند، جنس ترمه می‌باشد. هر چه جنس ترمه بهتر و باکیفیت‌تر باشد، قاعدتاً شما می‌توانید برای سال‌ های طولانی‌تری از ترمه موردنظر بهره ببرید. در بسیاری از موارد ممکن است که ترمه هایی از یک جنس، تفاوت ‌های کیفی زیادی با یکدیگر داشته باشند. پس این شما هستید که باید با بررسی محصولات تصمیم بگیرید که کدام گزینه انتخاب مناسب‌تری است.

تمیزی دوخت 

از دیگر فاکتور هایی که شما حتماً باید هنگام خرید ترمه به آن توجه داشته باشید تمیزی دوخت است. ترمه از بخش ‌های متفاوتی مانند پارچه ترمه، نوار دور، و آستری ساخته ‌شده‌اند. هر چه این قطعات مختلف به هنرمندانه ترین و تمیزترین شکل ممکن به یکدیگر متصل شده باشند، ویژگی ‌های ظاهری ترمه بیشتر به چشم خواهد آمد. پس شما باید تلاش کنید تا محصولی را بخرید که به‌ خوبی و با دقت بالا تولید شده است تا بتوانید به‌ راحتی از ویژگی‌ های ظاهری محصول خریداری شده بهره ببرید. آستر محصول و نوار دور محصول باید به‌ صورت توردوزی شده به پارچه اصلی ترمه متصل شده باشند. علاوه ‌بر این موضوع، نحوه دوخت نیز باید کاملاً تمیز باشد تا ترمه و آستری دچار کشیدگی نشوند و به‌ خوبی روی یکدیگر بخوابند.

قیمت محصول 

یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی که هنگام خرید ترمه باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت محصول است. قاعدتاً شما هنگام خرید هر نوع ترمه‌ای به قیمت محصول توجه می‌کنید. هر چه محصول خریداری شده شما بزرگ‌تر، باکیفیت‌تر و زیباتر باشد، شما باید هزینه ‌های بیشتری را بپردازید. اما خوشبختانه با توجه به این‌ که درصد بالایی از ترمه‌ ها با الیاف پلی استر تولید می‌شوند، تنها اندازه محصول و ویژگی ‌های ظاهری آن می‌تواند در قیمت نهایی محصول تأثیر گذار باشند. 

نکاتی در رابطه با خرید ترمه

مراجعه به یک خدمات دهنده معتبر برای خرید ترمه

نکته‌ای دیگر که می‌تواند به شما کمک کند هنگام خرید ترمه موفق‌تر عمل کنید، مراجعه به خدمات دهنده معتبر است. اگر شما قصد داشته باشید که به‌ صورت حضوری محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ‌های سطح شهر محل زندگی خود، به هدفتان دست پیدا کنید. اما اگر قصد دارید خرید خود را به‌ صورت مجازی ثبت کنید، موضوع کاملاً فرق می‌کند. یکی از فروشندگانی که در بستر فضای مجازی می‌تواند انواع گوناگون و متفاوتی از ترمه ها را به مشتریان عرضه کند، فروشگاه ترمه اسطوره به آدرس https://termehostoreh.ir می‌باشد. فرقی نمی‌کند که شما به ‌دنبال چه نوع ترمه با چه ویژگی ‌هایی هستید، مطمئن باشید که می‌توانید در فروشگاه ترمه اسطوره، انواع گوناگون و متفاوتی از ترمه ‌ها با اندازه ها، طرح ‌ها و رنگ‌ های متفاوت تهیه نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید. در فروشگاه ترمه اسطوره ترمه ها با بهترین کیفیت و طرح و رنگ به دست مشتریان می‌رسند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز