خبرگزاری کار ایران

کسب تقدیرنامه 3 ستاره ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط کارگزاری تدبیرگران فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۳۲۰

شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، موفق به دریافت تقدیرنامه 3 ستاره از ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت شد. برای مطالعه کامل متن خبر با ما همراه شوید.

شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا به‌عنوان نخستین شرکت کارگزاری کشور موفق به دریافت تقدیرنامه 3 ستاره از ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت شد. مرکز ملی تعالی و پیشرفت، متولی جایزه و ارزیابی شرکت‌ها، باهدف ارتقای کیفیت و بهره‌وری، از طریق تشویق آن‌ها برای حرکت در مسیر تعالی سازمانی، اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف همایش جایزه ملی تعالی و پیشرفت کرده است. در ادامه این متن بیشتر به این موضوع می‌پردازیم.

با مرکز ملی تعالی و پیشرفت آشنا شوید

مرکز ملی تعالی و پیشرفت، در راستای منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست‌های کلی نظام، اقتصاد مقاومتی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، باهدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق بسترسازی لازم، برنامه‌ریزی یکپارچه و طرح‌ریزی مدل بومی اسلامی - ایرانی با محوریت تعالی سازمانی، اقتصاد مقاومتی و اخلاقیات، از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرد.

جایزه ملی تعالی و پیشرفت، به‌عنوان یکی از معتبرترین جوایز مدیریت کیفیت در ایران، با بهره‌گیری از مدل بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) و منطق رادار (RADAR)، یک چارچوب خودارزیابی پویا، برای اندازه‌گیری نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود شرکت‌ها را فراهم کرده است.

اهداف برگزاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت چیست؟

ارزیابی و بررسی بهره‌وری شرکت‌ها با استفاده از ابزار و مدل‌های مناسب، توسعه فرهنگ تعالی و الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، تشویق سازمان‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی برای شناخت نقاط قوت و نقاط قابل بهبود، ارج‌نهادن به سازمان‌های متعالی و بهره‌ور، تقدیر از مدیران و کارکنان آن‌ها و افزایش مستمر سطح رضایت ذی‌نفعان، از مهم‌ترین اهداف اعطای این جایزه است.

معرفی شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا

شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، از سال 1384 به‌عنوان یکی از نهاد‌های مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با ایجاد زیرساخت‌ها و سامانه‌های مختلف، طیف کاملی از خدمات مالی را در بازار سرمایه، ارائه می‌کند. این خدمات، شامل معاملات در بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی می‌شود.  

همچنین تأسیس و مدیریت انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شامل صندوق سهامی، صندوق درآمد ثابت و صندوق اختصاصی بازارگردانی، مشاوره، آموزش، تحلیل و سبدگردانی از دیگر خدمات ارزشمند این شرکت است.

کسب تقدیرنامه 3 ستاره ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت توسط کارگزاری تدبیرگران فردا

 

مراحل دریافت تقدیرنامه 3 ستاره توسط کارگزاری تدبیرگران فردا

شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا، همواره تلاش کرده با ارائه خدمات متنوع، پشتیبانی قوی و بهبود فرایندها، باهدف جلب رضایت بیشتر مشتریان، جایگاه خود را در بین شرکت‌های کارگزاری بهبود بخشد. در این راستا و برای سومین مرتبه، در سال 1400 به‌عنوان متقاضی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت، برای ثبت‌نام و عقد قرارداد با مرکز ملی تعالی و پیشرفت، اقدام کرد.

اظهارنامه و تهیه مدارک و مستندات برای ارزیابی، با تشکیل جلسات منظم در سطوح عالی مدیریتی، طی چندین ماه تکمیل شده و به این مرکز ارسال شد. سپس گروه ارزیابی برای بررسی اظهارنامه و مستندات، تشکیل شده و فرایند ارزیابی با برگزاری جلسات متعدد و بازدید‌های ارزیابان حرفه‌ای مرکز، اجرا شد. در مرحله بعد، صورت‌جلسه اجماع، تهیه شده و جمع‌بندی نتایج ارزیابی توسط مرکز ملی تعالی و پیشرفت، انجام شد. در نهایت بر اساس این ارزیابی، شرکت امتیاز لازم برای دریافت تقدیرنامه 3 ستاره را دریافت کرد.

سخن آخر

همان‌طور که مطالعه کردید؛ گزارش بازخورد ارزیابی ششمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت مبتنی بر منطق رادار بوده و امتیاز کسب شده در معیار‌ها و زیر معیار‌ها، تدوین می‌شود. در نهایت لیستی از پروژه‌های بهبود دارای اولویت را مشخص می‌کند که شرکت را در مسیر تعالی و پیشرفت هدایت کند. دریافت تقدیرنامه 3 ستاره از مرکز ملی تعالی و پیشرفت، برگی زرین در کارنامه افتخارات شرکت کارگزاری تدبیرگران فردا است. این شرکت، تدابیر لازم برای به‌کارگیری رهنمود‌های ارائه شده توسط مرکز ملی تعالی و پیشرفت را در دستور کار قرار داده تا بتواند ضمن اجرای پروژه‌های بهبود، مسیر پیشرفت و تعالی را در سال جاری نیز ادامه دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز