خبرگزاری کار ایران

درآمد 2.5 میلیاردی آزمایشگاه خاک!

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۹۱

درآمد سالانه ی یک آزمایشگاه ژئوتکنیک یا خاک

به گزارش از سایت آسفالت ایران بسیاری از آزمایشگاه‌های مکانیک خاک درآمدهای بسیار بالایی دارند!

در این مقاله قصد داریم تا شما را با پلن‌های درآمدی آزمایشگاه مکانیک خاک آشنا کنیم. توجه داشته باشید که آزمایشگاه مکانیک خاک با آزمایشگاه خاک کشاورزی تفاوت های عمده ­ای دارد و در این مقاله منظور ما آزمایشگاه مکانیک خاک زیرشاخه­ ی عمران است. قبل از هر چیز باید خدمتتان عرض کنم که این درآمد تا حدودی به پایه‌ی آزمایشگاه خاک تاسیس شده بستگی دارد. پایه‌ی آزمایشگاه‌های خاک و بتن بر اساس امتیازات گردآوری شده در زمان تاسیس و نیز میزان تجهیزات آزمایشگاه خاک و میزان تجهیزات آزمایشگاه بتن متفاوت می‌باشد. البته تجهیزات آزمایشگاه خاک و بتن با قیمت­ های متفاوتی توسط شرکت­ های تولید کننده به فروش میرسند که میتوانید قیمت و تنوع آنها را از طریق لینک­های بالا مشاهده بفرمایید.

پلن‌های درآمدی آزمایشگاه مکانیک خاک!

1)درآمدهای آزمایشگاه خاک ناشی از پروژه‌های سهمیه ای نظام مهندسی

سهمیه‌ی آزمایشگاه‌های مکانیک خاک بر اساس پایه‌ی آنها متفاوت است. به عنوان مثال یک آزمایشگاه پایه دو خاک می‌تواند طبق سهمیه نظام مهندسی 40 آزمایش خاک در سال انجام دهد. این تعداد آزمایش برای آزمایشگاه‌های پایه 1 بیشتر و برای آزمایشگاه‌های پایه 3 کمتر می‌باشد. مبلغ هر برگ سهمیه‌ی ژئوتکنیک در استان تهران 50 میلیون تومان می‌باشد و درآمد یک آزمایشگاه پایه دو خاک با حاصلضرب تعداد آزمایش‌های آن در سال، در مبلغ تعرفه آن بدست می‌آید که طبق تعرفه حدود دو میلیارد تومان در سال خواهد بود. ما در جدول زیر تعرفه‌ی مصوب خدمات ژئوتکنیک سال 1401 در شهر تهران را برایتان ارائه نمودیم:

درآمد 2.5 میلیاردی آزمایشگاه خاک!

خب تا به این لحظه اگر سوال شما این است که چگونه آزمایشگاه خاک تاسیس کنیم؟ پیشنهاد می‌کنم به این مقاله سر بزنید و با نحوه‌ی تاسیس آزمایشگاه خاک از صفر تا صد آشنا بشوید!

2)درآمدهای آزمایشگاه خاک ناشی از پروژه‌های خارج از سهمیه

برخی از پروژه‌های آزمایشگاه خاک خارج از سهمیه‌ی نظام مهندسی می‌باشد و با انجام دادن آنها از سهمیه‌ی سالانه‌ی شرکت کسر نمی‌گردد. مدیران آزمایشگاه‌ها می‌توانند با تبلیغات گسترده دامنه‌ی این درآمدها را افزایش دهند. این پروژه‌ها نیز در بدترین شرایط می‌توانند درآمد 400 میلیون تومانی را برای آزمایشگاه‌های خاک به همراه داشته باشند.

3)درآمدهای آزمایشگاه خاک ناشی از حفاری گمانه

 

درآمد 2.5 میلیاردی آزمایشگاه خاک!

دستگاه حفاری یکی از اصلی‌ترین تجهیزات برای آزمایشگاه خاک است. شما می‌توانید با داشتن یک دستگاه حفاری علاوه بر حفاری پروژه‌های شرکت خودتان، حفاری پروژه‌های همکارانتان را بر عهده بگیرید و از این راه هم در بدترین شرایط ممکن درآمد 300 میلیون تومان سود خالص را نصیب شرکت خودتان بکنید.

تا به این لحظه با جمع درآمد های ذکر شده حدود دو میلیارد و هفتصد میلون تومان درآمد سالانه ی یک آزمایشگاه خاک محاسبه شد.

آموزش آزمایشات خاک (ژئوتکنیک)

بی شک آموزش همیشه یک صنعت پولساز به حساب می آید بخصوص اگر در مشاغل و حرفه های کاملا تخصصی باشد. آموزش آزمایش های خاک و ژئوتکنیک جزو تخصصی ترین مسائل این حرفه است. هرساله دانشجوهایی هستند که از دانشگاه های سراسر کشور فارق التحصیل می شوند و در فکر تاسیس آزمایشگاه خاک هستند اما آزمایش های خاک را به طور دقیق و حساس نمی شناسند و نیاز به یک آموزش جامع آزمایشات خاک دارند تا با اصول کار آزمایشگاه خاک و همچنین آزمایشهای آن به طور کامل آشنا شوند. نیازی نیست که این آموزش ها حتما با ارائه گواهی همراه باشد اکثر شرکت کننده های این دوره ها به دنبال آموزش جامع آزمایش های خاک هستند که بتوانند از پس اداره ی یک آزمایشگاه خاک بربیایند بنابراین اگر قصد آموزش این  افراد را دارید باید به طور کامل به مباحث آزمایش های عملی و همچنین گزارش نویسی تسلط داشته باشید، پیشنهاد میکنم که در این مورد خیلی دقت کنید و اگر تسلط کافی به آزمایش های خاک ندارید به هیچ وجه به آموزش و کارآموزی وارد نشوید. مجموعه­ی آسفالت ایران با بیش از 27 سال سابقه­ی کار آزمایشگاهی هر ساله به جهت بهبود سطح علمی دانشجویان و تبادل دانش با همکاران دوره های آزمایش های خاک به صورت عملی و تئوری به صورت کاملا تضمینی برگذار مینماید و در پایان نیز گواهی شرکت در آموزش ها به دانشجویان خود ارائه میکند. جهت اطلاع از برگزاری کلاس های آموزشی می توانید با تلفن های این مجموعه تماس بگیرید.

تلفن: 0432232-0992

         026-34703422

تمامی مطالبی که خدمتتان عرض کردیم اعم از جدول تعرفه‌ی مصوب خدمات ژئوتکنیک و درآمدهای خارج از سهمیه‌ی نظام مهندسی برای شهر بزرگی مثل تهران است که حداقل تعداد طبقات آپارتمان‌های نوسازش شش طبقه است و سرعت ساخت و ساز و همچنین رشد شهری آن یک نمودار افزایشی است. اگر قصد دارید تا یک شرکت آزمایشگاه خاک تاسیس کنید قبل از همه چیز یک نیم نگاهی به ارتفاع ساختمان‌های ساخته شده در شهر موردنظر و همچنین به نمودار صعودی و یا نزولی بودن سرعت رشد شهری بیاندازید تا در آینده دچار مشکل نشوید. از دیگر عواملی که ممکن است در سود و زیان آزمایشگاه مکانیک خاک دخیل باشد برخی از سیاست‌های سازمان نظام مهندسی و یا شهرداری استان‌ها باشد. ممکن است شما قصد تاسیس آزمایشگاه درشهری را داشته باشید که انجام تست خاک برای همه‌ی ساختمان‌ها الزامی نباشد و این موضوع قطعاً به ضرر شما خواهد بود اما اگر عکس این اتفاق صورت پذیرد، یعنی در شهر شما انجام تمامی تست خاک‌های مرتبط با پروژه الزامی باشد دیگر جای نگرانی نیست و شما با خیال راحت می‌توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

ممنون از اینکه تا پایان این مقاله ما را یاری نمودید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز