خبرگزاری کار ایران

از کجا بفهمیم غلظت خون داریم ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۸۷

در این مقاله به بررسی کامل موضوع غلظت خون پرداختیم و همچنین یکی از مهم ترین عصاره هایی که باعث میشود تا حد خیلی زیادی به درمان غلظت خون بپردازید معرفی کردیم . حتما تا انتها بخوانید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

وقتی سطح هموگلبین در زنان بالاتر از 16 و در مردان بیشتر از 18 گرم در دسی لیتر باشد، فرد به غلظت خون دچار شده است. این بیماری می تواند باعث کندشدن جریان خون در رگ ها گردد که اگر به سرعت درمان نشود، عوارضی همچون لخته خونی و سکته مغزی و قلبی به دنبال دارد. درنتیجه شما باید به درستی این بیماری و روش های درمانی آن را بشناسید تا بتوانید به سرعت سلامتی خود را بدست آورید.

حتما بخوانید : درمان غلظت خون ، در فرطب .

اگر شما به غلظت خون بالا مبتلا باشید، پزشک علاوه بر تجویز چند نوع داروی مختلف، از شما می خواهد که سبک زندگی خود را سالم تر کنید. این امر در صورتی رخ می دهد که بتوانید از روش های درمانی طبیعی نیز بهره بگیرید.

برای مثال ورزش کردن، رژیم غذایی سالم، ترک سیگار و استفاده از داروهای گیاهی طبیعی از جمله این موارد است. از این رو مکمل دارویی عصاره نه گیاه فران می تواند به شما کمک کند تا سرعت درمان و کنترل بیماری را بیشتر کنید. در ادامه این مطلب علاوه بر اینکه به شما می گوییم چطور بفهمید غلظت خون دارید، روش های درمانی سریعی همچون عصاره نه گیاه فران را بیشتر معرفی می کنیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

یکی از دلایل مهم غلظت خون داشتن کبد چرب هست برای درمان آن روی کلمه ، درمان کبد چرب ، کلیک کنید .

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

علل و علائم غلظت خون را بشناسید؟

به طور کلی دو نوع غلظت خون در افراد مشاهده می شود که هرکدام دلایل مختلفی دارند:

  1. بیماری پلی سیتمی‌ورا یا غلظت خون اولیه: در این مدل بیماری، به دلایل نامشخصی یک نوع ناهنجاری یا جهش ژنتیکی رخ می دهد که نتیجه آن بیشتر شدن تولید گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت های خون است. مغز استخوان مسئولیت تولید و کنترل این سلول های خونی را دارد. حالا اگر بدون وجود محرک های بیرونی و به دلیل اختلالات ژنتیکی، تولید سلول خونی توسط مغز استخوان بیشتر شود، شما به پلی سیتمی ورا یا Polycythemia vera مبتلا می شوید.
  2. 2غلظت خون ثانویه: دلیل ابتلا به این نوع غلظت خون، سبک زندگی ناسالم یا بیماری های پیش زمینه‎ ای است. اکثریت افراد نیز به همین دلیل به غلظت خون دچار می شوند که می تواند به خاطر عوارض بیماری های ریوی، کلیوی و قلبی باشد. همچین مصرف سیگار، زندگی در مناطق کوهستانی و مرتفع، حضور در مناطق آلوده، تعریق و اسهال شدید، استرس زیاد و ... از دیگر عوامل ابتلا به این بیماری به حساب می‎آیند. درواقع این موارد باعث می شوند که سطح اکسیژن رسانی به بافت ها و اندام های بدن از طریق جریان خون کم شود و درنتیجه هورمون اریتروپویتین که از کلیه ترشح می شود، دستور تولید بیشتر سلول های خونی را به مغز استخوان برساند. نتیجه این موضوع، بالارفتن سطح غلظت خون است.

این بیماری می تواند همراه با یک سری علائمی باشند که ممکن است در بعضی از افراد اصلا بروز نیابند. با این حال بهتر است که آنها را بشناسید تا در صورت مشاهده هرکدام از آنها، برای تشخیص قطعی بیماری اقدام کنید.

از کجا بفهمیم غلظت خون داریم ؟

این مقاله هم حتما باید بخوانید : درمان آنفولانزا ، مهم ترین مقاله امسال .

  • خستگی و بی حالی
  • مور مور شدن دست و پا
  • سندروم پای بی قرار
  • خواب آشفته و سنگین
  • عدم تمرکز و کم شدن حافظه
  • انواع بیماری های چشمی مثل آب مروارید، آب سیاه و نزدیک بینی
  • التهاب و قرمز شدن چشم
  • تنبلی چشم در کودکان
  • سرگیجه و سردرد غیرطبیعی
  • مشکلات گوارشی همچون عدم هضم
  • تیرگی یا قرمزشدن پوست
  • کبودشدن لب
  • دردهای قاعدگی غیرنرمال
  • گرفتگی عضلات و اسپاسم ماهیچه
  • کمردرد و زانودرد
  • خون دماغ
  • تنگی نفس

البته نشانه ها و علائم دیگری نیز وجود دارند که ممکن است در هر فرد متفاوت باشند. اما نباید به این نکته بی توجه باشید که یکی از راحت ترین راه ها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری، سبک زندگی سالم است. لازم است که مصرف دخانیات را ترک کنید و به ورزش و رژیم غذایی مناسب روی آورید. همچنین همیشه پاکسازی خون خود را انجام دهید. ممکن است برایتان سوال شود که روش این کار چیست؟

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

پاسخ آن خیلی ساده است. کمک گرفتن از گیاهان دارویی که اثرات مثبت آنها بر بهبود جریان خون تایید شده است، می تواند بهترین گزینه باشد. از این رو عصاره نه گیاه فران را می توان پیشنهاد کرد که مجموعه کاملی از طبیعی ترین گیاهان دارویی است و هیچ افزودنی غیرطبیعی در آن به کار برده نشده است. این عصاره می تواند به بهبود سلامت جسم و روح شما تا حد بسیار بالایی کمک کند.

از کجا بفهمیم غلظت خون داریم ؟

روش تشخیص غلظت خون

برخلاف تصور عموم، داشتن خون تیره به معنای ابتلا به غلظت خون نیست. تنها روشی که می توان این بیماری را تشخیص داد، کمک گرفتن از آزمایش های خون است که در ادامه آنها را معرفی می کنیم:

  • آزمایش شمارش گلبول قرمز خون (RBC)
  • آزمایش هماتوکریت (Hct)

این دو روش به شمارش و مشخص کردن درصد هرکدام از سلول های خونی می پردازد. اگر موارد مشخص شده بیشتر از حالت نرمال باشند، فرد دچار غلظت خون است. البته به این سرعت نمی توان تشخیص نهایی را صادر کند.

ممکن است پزشک برای اطمینان بیشتر و همچنین شناخت نوع بیماری، درخواست کند که بیمار آزمایش های دیگری هم بدهد. سپس متناسب با سطح بیماری از داروهایی همچون آسپرین، کلوپیدوگرل (پلاویکس)، دی، پیریدامول (پرزانتین) یا تیکلوپدین (تیکلید) استفاده می شود. اما همانطور که گفته شد، سبک زندگی و کمک گرفتن از مکمل های دارویی همچون گیاهان طبیعی می توانند به روند درمان شما کمک کنند.

عصاره نه گیاه فران موثر در پاکسازی خون

اگر شما از داروهای شیمیایی که پزشک به شما می دهد استفاده نمایید ولی الگوی زندگی خود را تغییر ندهید، نه تنها بیماری شما کنترل نمی شود بلکه ممکن است بدتر هم بشود. درنتیجه برای آنکه بتوانید به سرعت به درمان خود برسید، کافیست به طبیعت بازگردید.

داروهای گیاهی همیشه می توانند با مواد طبیعی و خالصی که دارند، شما را به سلامتی کامل برسانند. از این رو عصاره نه گیاه فران طبق یک فرمولاسیون ویژه از بهترین مواد اولیه یعنی سیر، رزماری، زنجبیل، آرتیشو، تخم کتان، گشنیز، چای سبز، دارچین و لیمو ترش ساخته شده که نتیجه بسیار ویژه ای بر بهبود شما دارد. این فراورده هیچ گونه مواد افزودنی ندارد و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشد. برای سفارش و راهنمایی گرفتن از کارشناسان این شرکت، کافیست به سایت فرطب سر بزنید و با سفارش این محصول بی نظیر، نتایج شگفت انگیز آنرا ملاحظه کنید.

برای مشاوره و سفارش عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۵۱۵ پیامک کنید.

تلفن پشتیبانی ۳۲۴۲۴۳۳۰ - ۰۴۴ | کارشناسان ما در ساعات اداری منتظر پاسخگویی و مشاوره به شما هستند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز