خبرگزاری کار ایران

با ایزوگام ثروتم را روکش دار کردم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۳۵

بسیاری از مردم جهان تصور می‌ کنند که میلیاردرها افراد خاصی هستند اما از زمانی که خودم به این مرتبه دست یافتم متوجه شدم خاص بودن آن ها در طرز فکرشان می باشد. حال میخواهم رمز موفقیتم در میلیاردر شدن که محصول ایزوگام بود را به شما بگویم تا شما نیز از آن استفاده کنید.

ایزوگام روکش دار

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت ایزوگام روکش دار نقش دارد، انتخاب متریال درجه و با کیفیت است. ایزوگام یک نوع عایق رطوبتی است که خانه شما را با یک غشای ضد آب برای جلوگیری از ورود آب به ساختار ار جنبه های مختلف پوشش می دهد. این نوع عایق باعث کاهش رطوبت در داخل ساختمان می شود و از هرگونه آسیبی که ممکن است به خانه وارد شود جلوگیری می کند. مهمترین مزیت عایق رطوبتی این است که ارزش خانه شما را افزایش می دهد و از رشد کپک در خانه شما جلوگیری می کند که یکی از بزرگترین آسیبها به ارزش ملک است.

 

ایزوگام استخری

خریداران می توانند برای خرید بهترین قیمت ایزوگام استخری، به کارخانه های معتبر نیز مراجعه کنند و به صورت مستقیم از آنها خرید نمایند. بهترین زمان برای استفاده از این محصول برای عایق نمودن خانه های شما، در طول مراحل ساخت و ساز است، اگر در این مدت بتوانید عایق رطوبتی داخلی و خارجی را انجام دهید، یک خانه ضد آب مادام العمر خواهید داشت.

در صورت مشاهده هر گونه نشتی، ترک یا رشد کپک در زیر زمین، باید خانه خود را ایزوگام نمایید، در چنین شرایطی از هیچ هزینه ای برای ضد آب نمودن خانه خود دریغ نکنید اگرچه ممکن است گران به نظر برسد اما انجام ندادن آن هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.


با ایزوگام ثروتم را روکش دار کردم

ایزوگام شرق

در یک کارخانه ایزوگام، خط تولید آن از قسمتهای مختلفی تشکیلی شده است که هر کدام وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند تا یک محصول با کیفیت ارائه نمایند. قیمت ایزوگام شرق بهترین نمونه این محصول می باشد.

ایزوگام یک پوشش ضد آب می باشد که لایه تشکیل دهنده آن از الیاف مصنوعی و قیر معدنی بوده و با حرارت، آن را به سطح مورد نظر می چسبانند. ایزوگامها معمولا در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شوند که روکش آن از جنس آلومینیوم می باشد، برای پشت بام از ایزوگام روکش دار استفاده می نمایند تا در برابر نور خورشید مقاوم باشد، ایزوگام بدون روکش معمولا برای پی ساختمانها یا دیوار و کف سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود.

اغلب ایزوگامهای نامرغوب بوی نامطبوعی می دهند که دلیل آن هم استفاده پودرهای معدنی به جای قیر است. یکی دیگر از این نکات آن است که بر روی سط عایق رطوبتی نانو دست بکشید، اگر دستتان سیاه شد عایق مورد نظر نامرغوب و بی کیفیت می باشد.


با ایزوگام ثروتم را روکش دار کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز