خبرگزاری کار ایران

قیمت کارشناسی خودرو چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۱۰۸

امروزه کارشناسی خودرو به عنوان یک ضرورت در هنگام خرید خودرو شمرده می شود. این موضوع به دلیل آن است که قیمت خودرو روز به روز در حال افزایش است و افرادی با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد، به فروش خودروهای معیوب می پردازند.

 

کارشناسی خودرو در این زمینه می تواند بسیار کمک کننده باشد و به تمامی مشکلات و دغدغه های شما در هنگام خرید خودرو پاسخ دهد. در این زمینه، سوالی که بسیار از افراد با آن مواجه می شوند این است که "قیمت کارشناسی خودرو چقدر است؟". ما امروز قصد داریم تا به تمامی سوالات شما پیرامون این موضوع پاسخ دهیم.

در ابتدا بهتر است بررسی کنیم که کارشناسی خودرو شامل چه مواردی است. بدون شک در هنگام خرید یا فروش یک خودرو، قیمت گذاری مناسب و درست بر روی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای قیمت گذاری مناسب، باید تشخیص و عیب یابی خودرو به درستی انجام شود. در این مسیر باید مواردی همچون میزان کارکرد خودرو، سلامت بدنه و شاسی، تیپ خودرو (آپشن ها)، سلامت فنی خودرو، وضعیت لاستیک ها و ... مورد بررسی و کارشناسی قرار بگیرد.

یکی از مراکز معروف کارشناسی خودرو در اتوبان بابایی تهران که اسکن بدنه خودرو و آنالیز رنگ خودرو توسط دستگاه اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی (ساخت آلمان) را با قیمت معقول و کیفیت بالا ارائه می دهد، مرکز کارشناسی خودرو کارنگ می باشد. کارشناسان متخصص این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا به بررسی وضعیت قطعات بدنه ماشین شما، سلامت موتور و گیربکس، سلامت قطعات جلوبندی و شاسی، رقم واقعی کارکرد خودرو، اصالت و کارکرد صحیح آپشن ها و غیره می پردازند.

اکنون قصد داریم بررسی کنیم که هزینه و قیمت کارشناسی خودرو چقدر است؟ این موضوع به عوامل متعددی بستگی دارد و نمی توان برای هر ماشینی و با هر ویژگی هایی یک مبلغ ثابت در نظر گرفت. به طور کلی از عوامل تاثیرگذار در قیمت کارشناسی ماشین می توان به مواردی همچون نوع خودرو، برند و مدل آن، سال تولید و نیز تیپ خودرو اشاره کرد.

هر چه ماشین شما لوکس تر و پیشرفته تر باشد، هزینه ی کارشناسی آن نیز بیشتر می شود؛ زیرا خودروهای گران قیمت تر و نیز خودروهای وارداتی، سیستم های فنی پیچیده تری دارند. این موضوع سبب می شود تا بررسی این خودروها نیازمند دقت و وقت بیشتری باشد. همچنین ماشین های قدیمی که اشکالات فنی بیشماری دارند، هزینه ی کارشناسی بالاتری نسبت به سایر خودروها دارند.

البته نیازی به نگرانی در این خصوص وجود ندارد؛ زیرا مرکز کارشناسی خودرو کارنگ تمامی خدمات کارشناسی ماشین شما را با هزینه ای معقول انجام می دهد و همچنین به دلیل استفاده از کارشناسی خودرو با دستگاه اتومات اسکنر به روش اکتیو ترموگرافی، خیال شما را از بابت صحت بررسی و کارشناسی ماشین راحت می کند.

برخی از افراد گمان می کنند که کارشناسی خودرو در هنگام خرید کاری بیهوده است و خود به بررسی مشکلات و معایب ماشین می پردازند. بهتر است در اینجا به اهمیت بررسی تخصصی خودرو توسط کارشناسان خبره اشاره کنیم؛ زیرا عدم توجه به این مسئله می تواند سبب ایجاد ضرر و زیان های مالی برای افراد شده و در برخی موارد حتی سبب تهدید جان آنان شود.

در برخی موارد ممکن است شما در هنگام خرید یک خودرو با خودرویی با ظاهر بسیار شیک و تمیز روبرو شوید و بدون انجام بررسی های دقیق به خرید خودرو با قیمت بالایی بپردازید. اما پس از خرید متوجه ایرادات فنی بسیار زیادی در خودرو شده و متحمل هزینه های سنگینی برای تعمیر آن شوید. همچنین ممکن است شما پس از خرید ماشین نیز متوجه مشکلات و معایب موجود در آن نشوید و این موضوع منجر به ایجاد تصادف یا مشکلاتی اینچنینی برای شما شده و جان شما و همراهانتان را تهدید کند.

همین مسئله میزان اهمیت انجام این کار را برای ما روشن می کند. اما توجه به این نکته نیز ضروری است که در صورت نیاز به مراجعه به کارشناس خودرو برای بررسی آن، باید به سراغ کارشناسی خبره و مورد اعتماد بروید تا تمامی عیب ها و مشکلات خودرو را به خوبی مشخص کرده و نیز به شما اطلاع دهد.

ما به شما مراجعه به مرکز کارشناسی خودرو کارنگ(https://radanqc.com/) را پیشنهاد می کنیم که در چندین مرحله در اتاق ترموگرافی و اتاق نور به بررسی ماشین به طور کاملا اصولی می پردازند و در نهایت شما می توانید برگه کارشناسی رسمی را از کارشناسان این مرکز تحویل گرفته و برای خرید خودرو و مشکلات آن با کارشناس تخصصی کارنگ گفتگو و مشاوره کنید. این مرکز تمامی خدمات موردنیاز شما را با بالاترین کیفیت و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در اختیار شما قرار می دهد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز