خبرگزاری کار ایران

بهترین سالن زیبایی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۱۵۴

ما در این پست قصد داریم شما خانم ها را با بهترین سالن زیبایی در تهران آشنا کنیم و مطالب ارزشمندی را در رابطه با سالن های زیبایی در اختیارتان قرار دهیم. گرایش به کمال گرایی و رسیدن به زیبایی ظاهری در کالبد وجودی هر شخصی ممکن است وجود داشته باشد و لازم به ذکر است که این نسبت در میان خانم ها بسیار بیشتر است. اکثریت خانم ها به منظور دستیابی به خدمات زیبایی جدید تر به دنبال کلینک های  زیبایی می گردند. از این رو در این مقاله سعی نموده ایم تا در رابطه با گزینش بهترین سالن زیبایی و یافتن آن مطالبی را ارائه دهیم؛ بر همین اساس پیشنهاد می کنیم تا پایان این پست همراه ما باشید.

سالن زیبایی چیست؟

سالن های زیبایی جاهایی هستند که نسبت به آرایشگاه های زنانه خدمات بیشتر و جدیدتری  را در اختیار  خانم هایی که دنبال آریش جدید هستند  قرار می دهند و معمولاً از برندهای معتبری در ارائه خدمات خودشون استفاده می کنند. در سالن های زیبایی انواع خدمات زیبایی که در دسته بندی های خاص خود قرار دارند، از قبیل:

خدمات مرتبط با پوست،

مو،

ناخن،

سایر خدمات زیبایی و آرایشی و بهداشتی و … خدمت رسانی می کنند.

به سبب بزرگ بودن و بهترین بودن سالن های زیبایی؛ معمولا کلیه پروتکل های بهداشتی در این مراکز کاملا رعایت می شود و کلیه تجهیزات آن ها عاری از هر گونه آلودگی ها و ویروس و میکروب می باشد. رفتار کلیه پرسنل موجود در بهترین سالن زیبایی در تهران به طور کلی مناسب می باشد. نکته حائز اهمیت در رابطه با سالن های زیبایی این است که اکثریت سالن های زیبایی دارای اتاق های کاملا مجزا هستند و انواع خدمات به طور کاملا جداگانه در هر اتاق انجام می شود.

با توجه به مدرک و  تجربه زیاد  و سابقه درخشانی که کارکنان سالن های زیبایی دارند؛ مهارت خیلی  بالایی در انجام خدمات زیبایی را دارا می باشد. تحقیقات به دست آمده حاکی از آن دارد که کیفیت خدمات در سالن های زیبایی بسیار بالا است و همواره سعی می نمایند تا به روزترین و جدیدترین خدمات را با کمترین هزینه ها ارائه دهند و به این صورت رضایت مراجعین را جلب می نمایند.

بهترین  و به روز ترین سالن زیبایی در تهران را بشناسید!

بهترین سالن زیبایی در تهران

سالن زیبایی نورا یکی از سالن های مشهور شهر تهران  و در بیشتر کلان شهر ها از قبیل خوزستان و تبریز و اصفهان محسوب می شود که دارای ویژگی های  متعددی اعم از: دارا بودن مجوزهای بهداشتی، رضایت مشتری، ضد عفونی کردن تجهیزات به کار برده شده پس از هر بار استفاده در سالن، رعایت بهداشت محیطی و بهداشت فردی در سالن، برخورد مناسب مدیر سالن و سایر کارکنان، خوش قول بودن، ارائه نمونه کارهای قبلی و برخورداری از کادر مجرب از این قبیل موارد می باشد. این مجموعه زیبایی به عنوان یکی از مدرن ترین سالن های زیبایی و تخصصی شناخته شده است

سالن زیبایی نورا یکی از بهترین سالن زیبایی در تهران به شناخته دشه است  که از با تجربه ترین کادر پرسنلی و مدیریتی در راستای ارائه متنوع ترین و به روز ترین خدمات به کار برده می شود. سالن زیبایی نورا  بیش از بیست سال سابقه درخشان در زمینه خدمات آرایشی را دارا می باشند و با هدف ارائه جدید ترین خدمات سعی در جلب رضایت مراجعه کنندگان دارد.

خدمات

  • گریم و کانتورینگ صورت، گریم و آرایش صورت
  • آرایش و استایل مو، اصلاح و قرنیه سازی ابرو، هاشور ابرو
  • اکستنشن مژه، اکستنشن مو، انجام انواع خدمات ناخن
  • رنگ و هایلایت، اپیلاسیون، پاکسازی پوست، صافی مداوم مو

آدرس: تهران، بلوار  اندرزگو

شماره تماس: 09167776850

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز