خبرگزاری کار ایران

خرید چاپگر خانگی چند کاره

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹۶۸

افراد می توانند با استفاده از دستگاه چاپ، تصاویر یا متون ایجاد شده در کامپیوتر را بر روی کاغذ به صورت رنگی یا سیاه و سفید چاپ کنند.

چاپگرهای خانگی امروزه با تنوع زیاد و با قیمتهای متفاوتی در بازار وجود دارد چاپگر خانگی دست دوم نیز می تواند گزینه خوبی باشد چرا که قیمت مناسب تری دارد.

اما اگر دنبال چاپگر مناسب هستید چاپگرهای بی سیم قابلیتهای خوبی دارد می توان آن را به دستگاه هایی که از وای فا استفاده می کنند وصل شود همچنین می‌تواند گزینه خوبی برای استفاده  لپ تاپ باشد.

چاپگر دستگاهی است که متن و گرافیک داده شده به دستگاه را بر روی کاغذ منتقل می کند چاپگرها انواع مختلفی دارند که هر کدام در سرعت، اندازه و پیچیدگی با یکدیگر متفاوت هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

نوعی چاپگر دارای قیمت زیادی است که از آن برای چاپهای صنعتی و چاپهای رنگی که نیاز به وضوح بالا دارد استفاده می شود.

اما چاپگرهای خانگی  به دو دسته تقسیم می شوند چاپگر ضربه ای یا غیر ضربه ای شناخته شده اند.

چاپگر ضربه ای مانند ماشین تحریر اتوماتیک کار می کند به این شکل که با کلیدی که بر روی چاپگر است با فشار دادن آن کار چاپ انجام می شود.

چاپگر ماتریس نقطه یکی از انواع چاپگر ضربه ای می باشد و مقاومت بالایی دارد اما صدای آن در هنگام کار زیاد است با این حال یکی از گزینه های محبوب و ارزان می باشد.

 

قیمت چاپگر خانگی

همان طور که اشاره کردیم چاپگر خانگی دارای انواعی می باشد که می تواند نیاز شما را برطرف کند اما با توجه به نمونه های زیادی که در بازار وجود دارد انتخاب یک چاپگر خانگی با قیمت مناسب کار آسانی نیست لذا نیاز به راهنمای خرید در این زمینه دارید.

ما در این محتوا سعی می کنیم اطلاعاتی به شما بدهیم که بتوانید در زمان خرید از آن استفاده کنید قبل از اقدام به تهیه چاپگر باید این سوال را از خود بپرسید که به چه نوع چاپگری و با چه مقدار کارایی نیاز دارید.

در چاپگرهای جوهر افشان از کارتریج جوهر استفاده می شود که پس از انتقال بر روی کاغذ کرافت به سرعت خشک می شوند درحالیکه چاپگرهای لیزری از تونر استفاده می کنند لذا حالت گرد و غبار جوهر بر روی کاغذ می‌نشیند که نتایج کار نیز سریعتر انجام می شود.

بیشتر چاپگرهای خانگی از نوع جوهر افشان هستند چرا که به راحتی می‌توانند هر چیزی را چاپ کنند از جمله مقالات، عکسها و مواردی از این قبیل که برای استفاده خانگی گزینه مناسبی می باشد.

خرید چاپگر خانگی چند کاره

 

لازم به ذکر می باشد که قیمت چاپگر خانگی به عوامل مختلفی وابسته است.

امروزه چاپگرهای جوهر افشان سرعت چاپ آن برابر با چاپگرهای لیزری شده است اگر هنوز برای چاپ از تک رنگ استفاده می کنید چاپگرهای لیزری برای کار شما مناسب می باشد چرا که چاپگرهای لیزری تک رنگ قیمت مقرون به صرفه ای دارد و همچنین سرعت چاپ نیز در آنها بالا می باشد و کار چاپ را با هزینه پایین تری انجام می دهد.

اما اگر بخواهید از چاپگرهای لیزری رنگی استفاده کنید باید هزینه بالاتری بپردازید اما در این موارد نیز چاپگر جوهر افشان با قیمت مناسب همان کار چاپگر لیزری را انجام می دهد.

چاپگرهای چند منظوره به چاپگر می‌گویند که اسکن و نمابر و همچنین چاپ را نیز ارائه می دهد که می‌توان گفت چاپگر جوهرافشان و لیزری نیز چند منظوره می باشند.

 

خرید چاپگر خانگی

لازم است بدانید چاپگر خانگی می تواند نیاز  نه تنها خانواده را برآورده کند حتی برای محل کارتان نیز بهترین گزینه می باشد بهتر است در زمان خرید چاپگر خانگی از مدلهای مدرن آن استفاده کنیم که توانایی بیشتری دارد.

چاپگر خانگی بسیار کاربرد زیادی دارد برای تکالیف مدرسه، چاپ نقاشی کودکان، نیاز است که هزینه هایی بپردازیم ولی زمانی که یک چاپگر در منزل داشته باشیم تمام نیازهای خانواده را می تواند برآورده کند.

چاپگرهای لیزری و نایلکس چاپی با تکنولوژی پیشرفته به صورت چند منظوره عمل می کند که بسیار مقرون به صرفه هستند اگر استفاده شما در حد یک چاپگر تجاری نیست چاپ گر خانگی برای شما کافی خواهد بود.

خرید چاپگر خانگی چند کاره

شایان به ذکر است که برای خرید چاپگر خانگی مناسب باید به بودجه خود نگاه کنید معمولا چاپگرهای جوهرافشان کم هزینه تر هستند تا چاپگر لیزری لذا هر فردی بسته به نیاز خود از آن استفاده می کند.

قبل از آنکه ما به تفاوت انواع چاپگر بپردازیم بهتر است سوال کنیم این چاپگر چه کاری انجام می دهد یا شما از چاپگری که خریداری می کنید چه انتظاری دارید؟ آیا می خواهید عکسهای بایگانی را در قالبهای بزرگ چاب کنید یا اینکه در حد چاپ برچسب برایتان کافی است یا می خواهید در حد سفارش از آن استفاده کنید.

چاپهای چند منظوره کار با آنها بسیار ساده است و می‌تواند نیاز معمولی را برطرف کند اما سایر چاپگرها بسیار تخصصی تر می باشند همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم از میان انواع چاپگرها نوع جوهر افشان آن استاندارد می باشد و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز