خبرگزاری کار ایران

انواع جارو دستی قدیمی و مراکز فروش آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۰۴۶

جارو دستی از ابتدایی ترین و قدیمی ترین ابزارهای پاکیزگی و تمیز نمودن محیط محسوب می شود که از قیمت بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد.

یکی از ابزاری که از گذشته به عنوان پاکیزگی و تمیز بودن از آن استفاده می کردند جارو دستی قدیمی گیاهی می باشد که عکس و تصاویر آن را در مراکز و سایتهای مختلف با قیمت مناسب می توانید مشاهده کنید اما امروزه به جای جارو دستی از جاروبرقی یا شارژی استفاده می کنند ولی همچنان محبوبیت خود را در میان طرفداران خود دارد

در بسیاری از خانه ها یا حیاطها آشغال و خاک به روی فرش و سطحهای مختلف دیده می شود که به علت تمیز بودن مکان و حساسیت و آلرژی به خاک روزانه باید تمیز شود و چون نمی توان هر روز جارو برقی استفاده کرد می توان از جارو دستی برا نظافت کمک گرفت و باعث می شود در برق صرفه جویی شود. شرکت مورد نظر ما یعنی آراد برندینگ برای آنکه بتواند نظر هرفرد درون کشور با هرسلیقه ای را به خود جلب نماید تصمیم بر آن گرفته تا جارو چوبی دستیهای سنتی خود را در رنگ بندیهای متفاوت و طرحهای متنوع تولید نماید.

جارو دستی از درختان نخل و نیهایی که در کنار و نزدیکی رودخانه قرار داشت برای ساخت جارو دستی استفاده می کردند و برای این که به هم متصل کنند با استفاده از سیم این کار انجام می دادند.

جارو دستی انواع متنوعی دارد که شامل: برخی از جارو دستیها با استفاده از برگ درخت خرما ساخته می شد که این گونه جارو دستیها کوتاه می باشند و نوع دیگر از نیهای رودخانه ایجاد می شد که این جاروها از دسته ی بلندی تشکیل شده اند و می توان از آنها برای پاک کردن گرد و غبار حیاط استفاده کرد.

 

جارو دستی سنتی

بهتر است بدانید یکی از محبوب ترین نوع جارو در میان مردم عزیز کشورمان جارو سنتی نیز می باشد و به دلیل استقبال خوبی که از جارو سنتی می شود شرکت ما آن را به طور انبوه تولید می نماید و به اکثر شهرها آن را صادر نموده است.

یکی از خواص فوق العاده جارو دستی سنتی در زمینه وزن آن می باشد که نسبت به سایر محصولات از وزن سبک تری برخوردار خواهد بود و همین موضوع باعث می شود تا به راحتی بتوان از آن استفاده نمود، برخی شرکتها جارویی با وزن سنگین را تولید می کنند که فرد پس از استفاده آن خیلی خسته می شود باید اشاره کنیم که این نوع جارو تقلبی بوده و از کیفیت پایینی نیز برخوردار می باشد به همین منظور وزن آن سنگین است وگرنه جارو سنتی با کیفیت دارای وزنی سبک و مناسب خواهد بود.

انواع جارو دستی قدیمی و مراکز فروش آن

یکی دیگر از مزایای جارو دستی سنتی در زمینه مصرف نکردن برق می باشد، همانطور که می دانید امروزه اکثر افراد برای تمیز کردن منزل خود از جارو برقی استفاده می کنند به همین منظور برق زیادی مصرف خواهد شد اما جارو دستی این امکان را به شما می دهد که هیچگونه برقی را استفاده نکنید.

که همین مسئله باعث شده تا اکثر افراد با سلیقه های متنوع خرید مورد نظر خودشان را از سایت مجموعه ما انجام دهند.

 

قیمت جارو دستی قدیمی

همانطور که در مطالب بالا گفته شد جارو دستی قدیمی انواع مختلفی دارد که هر کدام با قیمتهای مناسب خریداری می شوند. جارو دستی چوبی جارویی می باشد که از نخ یا سیم مفتول که به جارو وصل شده اند جدا نیستند و زمانی که از این جاروها استفاده می کنید شکسته نمی شوند.

جارو دستی قدیمی چوبی به علت این که دسته ی آن بلند می باشد مانند یک اهرم و میله عمل می کند و به همین علت مکان یا فضا را تمیز می کند و چون این جاروها بلند می باشند کسانی که کمردرد دارند مناسب می باشد زیرا دیگر نیازی به خم شدن نیست و انرژی را نمی گیرد.

انواع جارو دستی قدیمی و مراکز فروش آن

نوعی دیگر از جارو دستی به صورت تک و دو محور می باشد، جاروهایی که تک محور می باشند از یک برس تشکیل شده اند و حجم بالایی ندارند و چون سبک می باشند طرفداران زیادی را به خود جذب می کند و جارو دستی دو محور همانطور که مشخص از دو تا برس تشکیل شده است و به آن جارو دستی دوقلو هم گفته می شود و این دوقلو بودن باعث می شود در زمان کمی مکان مورد نظر خود را تمیز کنید.

یکی دیگر از انواع جارو دستی، جارو نپتون می باشد این جاروها کوچک و برای فرش دستباف و موکت مورد استفاده قرار می گیرد و این نوع از جارو هم به برق و باتری نیازی ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز