خبرگزاری کار ایران

شرکت بازرسی فنی و خدمات ایمنی آریا ایمن آوات

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۷۲۷

تاییدیه چاه ارت

برای دریافت تاییدیه تاییدیه چاه ارت وزارت کار چاه ارت باید اندازه گیری مقاومت سیستم اتصال به زمین ( ارتینگ ) به صورت سالانه توسط متخصصین مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام میشود. اما لازم به ذکر میباشد که مراکز درمانی و بیمارستانی و جایگاه های سوخت باید به صورت ماهانه اندازه گیری شوند و هر شش ماه گواهی سلامت دریافت کنند .

تست چاه ارت

در طول این پروسه، علاوه بر اندازه گیری ‌مقاومت چاه ارت و یا صاعقه‌گیر، سیستم همبندی نیز بررسی میشود زیرا تنها در صورت بازرسی سیستم همبندی است که میتوان در مورد مناسب بودن مقاومت چاه ارت یا صاعقه‌ گیر اظهار نظر نمود. پس به طور کلی اندازه ‌گیری مقاومت چاه ارت به تنهایی بدون بازرسی سیستم همبندی کاری غیر اصولی و غیر حرفه‌ ای بوده و منتج به نتیجه خاصی نخواهد شد.

 

بازرسی جرثقیل

بازرسی  ایمنی جرثقیل میبایست توسط شرکت‌ های مجاز و دارای صلاحیت  انجام بپذیرد. مرکز تحقیقات و تعلیمات وزارت کار و رفاه اجتماعی  و سازمان استاندارد، مرجع صادر کننده مجوز برای سازمان‌ های مجاز بازرسی تجهیزات لیفتینگ هستند.

بازرسی فنی جرثقیل

در بازرسی ایمنی ادواری، کارکرد جرثقیل و کلیه قطعات و تجهیزات مورد بازرسی قرار خواهد گرفت . در صورت مشاهده مغایرت با استاندارد، بازرسی وضیفه دارد که از ادامه فعالیت جرثقیل و از کار با آن جلوگیری نماید. بر اساس استاندارد، بازرسی ایمنی جرثقیل ها به صورت دوره های شش ماهه میباشد. در صورتی که جرثقیل مورد تائید باشد و با استاندارد های بین المللی و داخلی مغایرت نداشته باشد  گواهینامه ی سلامت فنی برای مدت شش ماه صادر می گردد. در مواردی که ایراد و مغایرت  جرثقیل بیش از حد بوده و کاربری جرثقیل باعث بروز حادثه و ایجاد خسارت های مالی و جانی گردد، بازرس مربوطه می بایست سریعا اقدام به جلوگیری از کاربری جرثقیل نموده و کاربری و بازرسی مجدد منوط به رفع ایرادات و موارد عدم انطباق خواهد بود .

بازرسی فنی و ایمنی انواع جرثقیل و لیفتراک، تعمیرات اساسی جرثقیل و همچنین سقوط و یا واژگونی آن باعث ابطال گواهینامه سلامت جرثقیل(سرتیفیکیت) می گردد. اگر چه اعتبار تاییدیه های جرثقیل، لیفتراک، تاورکرین، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل موبایلی، جرثقیل سقفی، بر اساس استاندارد های مربوطه حداکثر ۶ ماه پیش بینی شده است، اما پس از هر تعمیر اساسی مجددا بایستی مورد بازرسی قرار گرفته و گواهینامه سلامت دریافت نماید.

شرکت بازرسی فنی و خدمات ایمنی آریا ایمن آوات

بازرسی مخازن

ایمنی یکی از فاکتورهای بسیار مهمی در استفاده و نگهداری از مخازن دربسته ای است که برای نگهداری سیال و یا گازی با فشار بسیار بیشتر از فشار محیط به کار می روند، در صورت وجود موارد عدم انطباق با ایمنی در این تجهیزات نتیجه کار می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شود . نگهداری فشار یک سیال در یک ظرف برای استفاده های احتمالی از سال های گذشته آغاز گردیده و این مهم همیشه محل چالش های جدی برای انسان بوده است. سیال محبوس شده در مخزن بسته به علت اختلاف فشاری که با محیط دارد، منشاء بسیاری از حوادث در طول این مدت بوده و همه این حساسیت ها و حوادث حاکی از اهمیت بالای مراحل طراحی، ساخت و کاربری مخازن تحت فشار داشته و باعث شده تا به توسط استانداردها و قوانین سختگیرانه، این امور تحت نظر مهندسین این حرفه مورد تأیید قرار گیرد.

بازرسی دیگ بخار

بازرسی فنی و ایمنی دیگهای بخار و ظروف تحت فشار  بازرسی ادواری مخازن تحت فشار، دیگ بخار، بویلر، دیگ آب گرم، دیگ روغن داغ با توجه به استاندارد مربوط به آن وشرایط محیطی و نوع سیال آن، مشخص خواهد شد. استاندارد هر مخزن تحت فشار همیشه بیشینه دوره بازرسی ممکن را مشخص می نماید. در فواصل کوتاهتر نیز به تشخیص کارشناسان مربوطه ممکن است بازرسی ضروری باشدو در فواصل کوتاهتری انجام شود .

شرکت بازرسی فنی و خدمات ایمنی آریا ایمن آوات

بازرسی آسانسور

الزامات تاییدیه آسانسور , بازرسی فنی و ایمنی آسانسور و پله برقی ایجاب می کند که مهندسین ناظر برای اطمینان و ایمنی بیشتر و قبل از صدور پایان کار، از نهاد مربوطه مانند سازمان استاندارد کشوری و استانی تاییدیه ایمنی و نیز تاییدیه کیفیت آسانسور را اخذ نمایند. با عدم دریافت تمامی مجوزهای لازم در این زمینه، تبعات حقوقی این کار در ابتدا متوجه شخص ناظر خواهد بود. البته ساختمان شما باید گواهی تاییدیه ایمنی داشته باشد، این کار می تواند توسط شرکت های مجاز بازرسی نیز انجام شود. نکته بسیار مهم درباره الزامات تاییدیه آسانسور این است که سازمان ملی استاندارد، اعتبار یکساله برای تمامی گواهینامه ها صادر می کند و مالکان و مدیران ساختمان باید بعد از به پایان رسیدن مدت مشخص شده دوباره برای بازرسی و اخذ تاییدیه های آسانسور، توسط مشاوران وزارت کار و رفاه اجتمایی اقدام کنند و صحت عملکرد آسانسور و بالابرهای خود را بازرسی و تاییدیه سلامت دستگاه را دریافت کنند .

بازرسی پله برقی

بازرسی ایمنی از پله های برقی و پیاده روی متحرک براساس استاندارد ملی ایران 1-13836 طبق استاندارد EN 115-1 شامل بررسی کلیه الزامات ایمنی استفاده کنندگان، سرویس‌کاران و بازرسان و افراد حاضر در محدوده نصب دستگاه، اندازه‌گیری و بررسی ابعاد، فواصل ایمنی مندرج در این استاندارد، فضاهای آزاد مورد نیاز قبل از ورود، زمان قرار‌گیری روی دستگاه و پس از پیاده شدن مسافر، آزمون‌های تجهیزات ایمنی و عملکرد دستگاه در قبل از بهره‌برداری و بررسی مدارک و مستندات می باشد.

بازرسی سالانه بالابرها

اگرچه بالابرها برای کاربردهای صنعتی، بسیار مقاوم طراحی شده اند، اما تنش و فشار ناشی از استفاده متعدد از بالابرها می تواند از جهات مختلف باعث آسیب شود؛ اما با یک برنامه منظم تعمیر و نگهداری و بازرسی های روزانه قبل از عملیات و بازرسی های سالانه می توان بیشتر مسائل را قبل از تبدیل شدن به یک خطر ایمنی حل کرد.

بازرسی سیستم اعلام و اطفاء حریق

شرکت بازرسی آریا ایمن آوات, یک شرکت معتبر و با سابقه در زمینه بازرسی و خدمات ایمنی می باشد. شرکت آریا ایمن آوات با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه های مختلف و مهندسین واجد الشرایط و دارای پروانه اشتغال از سوی سازمان نظام مهندسی ، جزء وندورلیست سازمان ایمنی و آتش نشانی و وزارت کار و رفاه اجتمایی ، استاندارد ایران و همچنین با ایجاد دفاتر شعب در کل کشور، خدمات ایمنی را برای تمامی شرکت ها، سازمان ها و صنعتگران عزیز در سراسر کشور آسان نموده است . شرکت بازرسی آریا ایمن آوات در طول این سال ها پروژه های تخصصی زیادی، توسط تیم با تجربه این شرکت انجام داده است که مهارت و تجربه ما را در پیاده سازی الزامات استاندارد های گوناگون بین المللی و داخلی افزایش داده است . شرکت آریا ایمن آوات با ایجاد فضای رقابتی در این عرصه باعث پایین آمدن هزینه های خدمات ایمنی و کوتاه کردن مراحل اخذ گواهی های سلامت شده است .

تماس با ما

 تهران دریاچه چیتگرخیابان موج خیابان امیری صفت برج پارامیس واحد A16               

09122938648 مهندس ایرانپور

02144929169 مدیریت

02146055914 دفتر مرکزی

02133660141 دفتر شرق

 02144929964 فکس

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز