خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت سالگرد تاسیس پیوان در هتل اسپیناس پالاس

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۶۸۶

شرکت آرمان تجارت آرون (پیوان) بعد از سال‌ها فعالیت در حوزه تامین و توزیع مقاطع و ورق‌های فولادی و همچنین انواع تخته‌های نراد، روز چهارشنبه 30 شهریور با حضور تعدادی از کارشناسان، متخصصان و مشتریان سالگرد تاسیس خود را گرامی می‌دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ در طول نیم قرن تلاش آنچه که به عنوان افق‌های آینده پیش روی پیوان قرار دارد، تکمیل تمامی زنجیره‌های تامین و توزیع محصولات فولادی و تخته‌های نرد متناسب با علم و نوآوری در این صنعت است. کارشناسان پیوان بر این باور هستند که مهمترین دلیل ماندگاری و پایداری این شرکت اعتماد و ارتباط موثر با مشتریان است و در شرایط کنونی بعد از کسب تجربیاتی ارزشمند توانسته خانواده‌ای به وسعت ایران را در مجموعه مشتریان خود داشته باشد.

گفتنی است؛ ارتباط خوب و موثر مبتنی بر اصل صداقت و قرارگرفتن مشتریان در کانون اصلی فعالیت‌های شرکت، تلاش برای برآورده ساختن کامل نیازهای آن‌ها در بخش محصول، شناسایی دقیق خواسته‌ها و انتظارات مشتریان در هنگام ثبت سفارش، خرید و نهایتا همراهی صمیمانه از مقطع ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول از نکات کلیدی و محوری شرکت آرمان تجارت آرون جهت ایجاد رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان است.

لازم به ذکر است؛ مراسم سالگرد به میزبانی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز