خبرگزاری کار ایران

آیا از قیمت روز پتو مسافرتی اطلاع دارید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۶۴۴

با گسترش فرهنگ استفاده از این مدل پتو، رفته رفته طرحها و مدلهای متنوعی از این محصول توسط تولیدکنندگان روانه بازار شده اند که البته برخی از مدل های جدید پتو مسافرتی شامل افزایش قیمت شده است.

هنگامی که صحبت از پتوی مسافرتی به میان می‌آید، با توجه به پرکاربرد بودن این کالا، همواره بسیاری از مردم به دنبال اطلاع از قیمت و خرید آن هستند. در این میان یکی از مدل‌های پرطرفدار این پتو، پتو مسافرتی چهارخونه مخمل است. صرف نظر از این‌که هر شخصی ممکن است برای کاربری خاصی از این مدل پتو استفاده کند، اما نکته‌ مشترک در این مورد، کیفیت بالا و دوام پتو است. از این رو بسیاری از افراد از این مدل پتوهای مسافرتی برای استفاده در منزل و به منظور گرم کردن بدن استفاده می کنند.

پتو مسافرتی چهارخونه مخمل نقش برجسته به دلیل جنس بسیار لطیفی که دارد و همچنین برخورداری از ضخامت مناسب، در کنار طرح چهارخونه آن که از طرح‌های قدیمی و نوستالژی این پتوها به حساب می‌آید، طول عمر مناسب‌تری نیز نسبت به سایر انواع آن دارد. خریداران عزیز می توانند برای اطمینان بیشتر از خرید خود، با کمک مجموعه آراد برندینگ با این سایت های معتبر فروش پتو آشنا شوند.پتو مسافرتی مدل پلیسه نیز همانند پتو ژله ای از پرطرفدارترین مدل‌های پتو مسافرتی در بازار می‌باشد.

همچنین در مواردی از این پتوها با توجه به نام آن‌ها برای استفاده در طول سفر و با کاربری‌هایی همچون، وسیله‌ای برای گرم کردن بدن و یا به عنوان زیرانداز برای استفاده هنگام کمپینگ و چادر زدن در طبیعت و مانند آن استفاده می‌کنند.

 

قیمت پتو مسافرتی

در میان انواع مدل ‌های متنوع پتو های مسافرتی، پتو مسافرتی پلیسه، به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، بیشتر از سایر مدل ‌ها مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

این پتو ها با ایجاد جلوه‌ای زیبا و چشم‌نواز، فضای بسیار مناسبی را در اتاق خواب و بر روی تخت‌خواب ایجاد نموده و با نرمی و لطافتی که دارند، ضمن ایجاد احساس آرامش، سبب می‌شوند تجربه خوابی راحت و آسوده را هنگام استفاده از آن‌ها داشته باشید. همچنین با توجه به ویژگی ها، قیمت پتو مسافرتی بسیار مناسب می باشد.

از ویژگی ‌های این نوع پتوها، حجم و وزن بسیار کم و ایجاد حس سبکی هنگام استفاده از آن‌ها است.

این ویژگی سبب می‌شود تا علاوه بر مناسب بودن این محصول به عنوان کالای خواب، به هنگام استفاده و حمل و نقل و جهت استفاده در مسافرت و قرار دادن آن در چمدان نیز، احساس سنگین بودن در بار سفرتان نمی‌کنید.

ویژگی مثبت دیگر این پتوها برخورداری از تنوع رنگ در آن‌ها است. به طوری که این پتوها در رنگ‌های مختلف تولید و در برخی موارد در ترکیب به طرح‌های متفاوت، نمای بسیار زیبایی را برای این مدل پتو، ایجاد می‌نماید.

این مدل پتوها در سایزها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند و در این میان بعضی از این مدل پتوها با اندازه و جنسی خاص، بیشتر از سایر پتوهای پلیسه، مورد استفاده بوده و بسیار پرفروش‌تر است.

برای مثال در حال حاضر پتو پلیسه سایز 220 در 150 بسیار بیشتر از دیگر سایزهای این مدل پتو خریداری شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این سایز از پتو مناسب استفاده برای یک نفر بوده و یکی از بهترین گزینه‌ها به ویژه برای استفاده به هنگام سفر می‌باشد.

در حال حاضر این سایز از پتو در مدل پلیسه، توسط برندهای مختلف به تعداد بالا و تنها با ایجاد تفاوت‌های اندکی مثل مدل پلیسه ساده و یا ترکیب مدل پلیسه با طرح و نقش‌های مختلف، تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

آیا از قیمت روز پتو مسافرتی اطلاع دارید؟

قیمت روز پتو مسافرتی

معروف ترین لحاف یا پتو مسافرتی در تجارت در حال حاضر نمونه های چینی ترکیه ایتالیا می باشد. معمولاً قیمت پتوهای ایتالیایی و ترک گران تر از پتوهای ساخت ایران می باشد.

آیا از قیمت روز پتو مسافرتی اطلاع دارید؟

پتو های ایرانی با کیفیتی مناسب و قیمتی خوب برای اکثر خانه های ایرانی قابل مشاهده و طرفداران حمایت از کالای ایرانی از این پتو های وطنی حمایت می‌کنند که بیشترین حجم پتو در بازارهای ایران نمونه های چینی و ایرانی می باشد. برای اطلاع از قیمت روز پتو مسافرتی به این سایت مراجعه نمایید و محصولی با کیفیت بالا در اسرع وقت دریافت نمایید.

در واقع می توان گفت به دلیل کیفیت و طراحی خوب، خریدار با قیمتی که از نظر کیفیت و طراحی برایش مطلوب می باشد خرید می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز