خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان):

نمایشگاه را فرصتی هدفمند می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۹۶۷

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، یراق‌آلات، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ایران طی روزهای 17 لغایت 20 شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تبریز از ساعات 16 الی 22 برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ مهندس امیر حسین عرب، مدیر عامل شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان) در خصوص دلایل شرکت در نمایشگاه تبریز تصریح کرد: هر نمایشگاه فرصتی هدفمند برای بنگاه‌های اقتصادی و همین‌طور مشتریان به حساب می‌آید، تغییرات روزانه فناوری، پیدایش محصولات و خدمات جدید و عدم آگاهی مشتریان از نحوه ارائه خدمات می‌تواند دلایل کلیدی و واضح برای شرکت در نمایشگاه باشد. در دنیای کسب و کارهای امروزی، نمایشگاه‌ها یکی از ارکان مهم بازرگانی محسوب می‌شوند، به همین دلیل در هفدهمین نمایشگاه تخصصی چوب، یراق‌آلات و تجهیزات وابسته در تبریز با حضور سایر شرکت‌های فعال در این حوزه حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه پیرامون نقش نمایشگاه‌های بین‌المللی در رونق اقتصادی، خاطرنشان کرد: هر نمایشگاه فرصتی هدفمند برای بنگاه‌های اقتصادی و همین‌طور مشتریان است و شرکت پیوان آن را مجال بزرگ برای مشخص شدن مسیر حرکت خود می‌داند. تلاش می‌کنیم در تبریز با مطالعه و کارشناسی شرکت‌کنندگان و تحلیل نمایشگاه شناخت مطلوبی از فعالان عرصه چوب پیدا کنیم که بدون تردید این موضوع در پیشرفت بیشتر پیوان بسیار موثر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت پیوان ضمن اظهار امیدواری در برگزاری بیشتر چنین نمایشگاه‌هایی، عنوان کرد: قطع ارتباط میان تولیدکننده و مصرف‌کننده هر اقتصادی را دچار چالش جدی می‌کند، به همین منظور برگزاری نمایشگاه‌ها موجب افزایش رونق اقتصادی در تمامی حوزه‌ها می‌شود، لذا این اتفاق را فرصتی مناسب و بی‌سابقه برای تیم فروش می‌دانیم و حداکثر استفاده را از این فرصت طلایی خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز