خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم شین (فیلم ایرانی شین) با بازی شهاب حسینی و علی شادمان با ترافیک نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۶۸

دانلود فیلم شین شهاب حسینی، دانلود فیلم شین کامل بدون سانسور، فیلم شین با حجم رایگان ، دانلود فیلم سینمایی شین، برای دانلود فیلم ایرانی شین با بازی جمشید هاشم پور و علی شادمان به ادامه مطلب مراجعه کنید به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

فیلم شین به کارگردانی میثم کزازی و تهیه‌کنندگی شهاب حسینی است و ژانری درام-دلهره‌آور دارد. در این فیلم بازیگرانی همچون شهاب حسینی، علی شادمان، جمشید هاشم پور و محمود پاک‌نیت ایفای نقش کرده‌اند.

برای دانلود فیلم شین به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم شین

اسامی بازیگران شین

شهاب حسینی، علی شادمان، جمشید هاشم پور و محمود پاک‌نیت

خلاصه داستان شین

اثر ظلم در جهان باقی‌ می‌ماند و همیشه فرصت کافی برای جبران در اختیار نداریم… این را نوشین در پی کشف راز خانوادگی‌شان با تمام وجود درمی‌یابد.

کارگردان: میثم کزازی

تهیه کننده: شهاب حسینی

دیگر عوامل شین عبارت‌اند از :

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده؛ صدابردار: کامران کیان ارثی؛ طراح صحنه و لباس: میلاد کزازی؛ طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی؛ تدوین اولیه: میثم مولایی؛ تدوین نهایی: شهرام ابراهیمی، شهاب حسینی؛ طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان؛ موسیقی: میثم کزازی؛ طراح جلوه‌های ویژه بصری: یاشین نهانی؛ مدیر تولید: محمد شهبازی؛ امیرعلی حسینی، هستی اسماعیلی؛ سرمایه‌گذاران: مهدی سلسله، محمدرضا صفایی‌فر، احسان پازوکى، شهاب حسینی؛ مجری طرح: موسسه ندای هفت شهاب آسمان؛ مدیریت امور پس از تولید: ایلیا مهرعلیزاده؛ پشتیبانی امور پس از تولید: ساناز ارجمند و مدیر ‌روابط‌عمومی: فاطمه پاقلعه‌نژاد؛ پخش: رسانه فیلمسازان، حبیب اسماعیلی.

دانلود فیلم شین (فیلم ایرانی شین) با بازی شهاب حسینی و علی شادمان با ترافیک نیم رایگان

فیلم انیمیشنی پسر دلفینی محصول ایران و ساخته شده در استودیو اسکای فریم است. فیلم به نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است. پسر دلفینی با فروش حدود دو میلیون دلاری در سینماهای روسیه و آسیای میانه رکورد جدیدی در صنعت انیمیشن کشور و منطقه از خود به جا گذاشته است.

برای دانلود انیمیشن پسر دلفینی  به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود انیمیشن پسر دلفینی

خواننده‌ی دو قطعه موسیقی اختصاصی فیلم علیرضا طلیسچی است.

داستان فیلم پسر دلفینی:

پسری که مادرش را در سانحه‌ای از دست داده و توسط دلفین‌ها بزرگ شده است در آستانه‌ی نوجوانی متوجه می‌شود به دریا تعلق ندارد و سفری را برای پیدا کردن مادرش آغار می‌کند. در این سفر ناخدا و همسرش به همراه تمام بندرنشینان به پسر دلفینی کمک می‌کنند.

دانلود فیلم شین (فیلم ایرانی شین) با بازی شهاب حسینی و علی شادمان با ترافیک نیم رایگان

فیلم نمور به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی یاسر جعفری محصول کشور ایران میباشد. از جمله بازیگران این فیلم میتوان به محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی و باربد بابایی اشاره کرد.

برای دانلود فیلم نمور به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم نمور

بازیگران فیلم نمور

محمدرضا علیمردانی، سمیرا حسن پور، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی و باربد بابایی

داستان فیلم نمور:

نمور قصه‌ای‌ عاشقانه و اجتماعی درباره رابطه‌ نامتعارف دختر و پسری جوان است که خانواده سنتی آنها را پس از سال‌ها پنهان‌کاری به چالش می‌کشد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز