خبرگزاری کار ایران

کیفیت پیوان هرگز از اعتبار نمی‌افتد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۶۴

شرکت پیوان با سابقه‌ای ممتد و طولانی در سایه دانش و نیروهای متخصص و همچنین دسترسی مستقیم به بازارهای هدف، امروز یکی از تامین و توزیع‌کنندگان معتبر در حوزه تخته‌های نراد محسوب می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ کارشناسان این شرکت تلاش می‌کنند با ارائه خدمات ویژه‌ای مانند وجود میزهای تخصصی، تنوع در فروش محصولات، مشاوره‌های تخصصی به همراه صداقت، شفافیت و وفاداری محصولات باکیفیت را در سریع‌ترین زمان در اختیار مشتریان قرار دهند. شرکت پیوان با تجربه‌ای ارزشمند در حوزه تخته‌های نراد ضمن حمایت از منابع طبیعی کشور، عرصه‌ای نوین را در بخش تجارت صنعت چوب ایجاد کرده است. کارکنان این شرکت معتقدند کیفیت هرگز از اعتبار نمی‌افتد، بر همین اساس با کمک علم روز دنیا و خدمات پس از فروش قابل توجه، شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان ایجاد کرده‌اند.

گفتنی است؛ شرکت پیوان با عنایت به نقش و اهمیت فرآورده‌های چوبی در اقتصاد کشور و صنایع وابسته به این محصول کلیدی و به منظور صیانت و مراقبت از منابع حیاتی و جلوگیری از هدر رفت، حفظ و نگهداری از محیط‌زیست، واردات فرآورده‌های پایه‌ای چوب را به عنوان یک نگاه اساسی در چشم انداز خود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز