خبرگزاری کار ایران

پرطرفدارترین برند های ساعت مچی در ایران | معروف ترین مارک ساعت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۲۵

تنوع برندهای ساعت مچی در سراسر جهان بسیار زیاد است و امروزه انواع مختلف برند در بازار خرید و فروش ساعت مچی دیده می‌شود همانطور که میدانید ما قادر نیستیم هر ساعتی با هر برندی در ایران تهیه کنیم چرا که فقط برندهای معروف در بین ساعت های مچی در ایران عرضه می‌شوند.

همچنین شرایط خرید ساعت مچی در ایران نسبت با سایر کشور ها کمی شرایط متفاوت‌‌تری دارد اگر بخواهیم مثال بزنیم می‌توانیم بگوییم که یک فرد در ایران با توجه به درامدش، توانایی خرید ساعت اورجینال چندصد میلیونی را ندارد و مجبور به خرید مدل های های‌کپی از آن برند خواهد شد یا این که ساعت‌های اورجینال برندهای دیگر که با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند تهیه کند. در ادامه به معرفی پرطرفدارترین برندهای ساعت مچی در ایران می‌پردازیم.

ساعت رولکس

توانایی رولکس در تولید بهترین ساعت‌ها این شرکت را به ارزشمندترین برند ساعت در جهان تبدیل کرده است. رولکس به انگلیسی Rolex برند سوئیسی تولیدکننده‌ انواع ساعت‌های لوکس در جهان است که در ژنوِ سوئیس قرار دارد. تاریخچه‌ی فعالیت این برند به سال ۱۹۰۵ و تأسیس شرکتی با نام Wilsdrof and Davis در لندن باز می‌گردد. برند رولکس از سال ۱۹۰۸ برای محصولات آن شرکت انتخاب شد و تا به‌امروز، همین نام برای ساعت‌های برند رولکس استفاده می‌شود.

رولکس با فاصله‌ای زیاد نسبت به دیگر برندها، بزرگ‌ترین کمپانی ساعت‌های لوکس می‌باشد. میزان تولید این شرکت در حدود ۲۰۰۰ ساعت در روز و درآمد آن در حدود ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۳ است. در رتبه‌بندی قدرتمندترین برندهای دنیا در سال ۲۰۱۲ که توسط فوربس [فوربس یک شرکت رسانه ای جهانی است که بر تجارت، سرمایه گذاری، فناوری، کارآفرینی، رهبری و سبک زندگی تمرکز دارد] انجام شده، کمپانی رولکس در رتبه ۵۷ قرار دارد.

 پرطرفدارترین برند های ساعت مچی در ایران | معروف ترین مارک ساعت

کمپانی ساعت سازی رولکس ابداع‌کننده بسیاری از تکنولوژی‌های ساخت ساعت در جهان است که برخی از این ابداعیات در زیر آمده است:

  • 
اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک تاریخ در سال ۱۹۴۵
  • اولین ساعت مچی ضدآب که تا عمق ۱۰۰ متری کار می‌کرد در سال ۱۹۵۳
  • اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش دو زمان مجزا در سال ۱۹۵۴
  • اولین ساعت مچی با قابلیت تغییر اتوماتیک روز و تاریخ در سال ۱۹۵۶
  • 
اولین ساعت ضدآب در جهان با نام اویستر
  • اولین کمپانی ساعت‌سازی که موفق به اخذ مجوز کرنومتر برای ساعت مچی شد

 

ساعت هابلوت

هابلوت به انگلیسی Hublot یک کمپانی ساعت ساز سوئیسی است که در سال 1980 توسط کارلو کروکو ایتالیایی تأسیس شد. این شرکت به عنوان یک زیرمجموعه تماما متعلق به شرکت لوکس فرانسوی LVMH فعالیت می‌کند.

کارلو کروکو یکی از فرزندان سلسله بیندا ایتالیا که بیشتر به خاطر ساخت ساعت‌های بریل شناخته می‌شود، این شرکت را در سال ۱۹۷۶ ترک کرد تا یک شرکت ساعت راه‌اندازی کند. با نقل مکان به سوئیس، MDM Geneve را تشکیل داد و شروع به طراحی ساعتی کرد که نام آن را Hublot برگرفته از کلمه فرانسوی "دریچه سوراخ" گذاشت. ساعتی که او خلق کرد اولین بند لاستیکی طبیعی را در تاریخ ساعت سازی نشان داد. ساخت این بند سه سال طول کشید. علیرغم شکست در جذب یک مشتری بالقوه در اولین روز عرضه در نمایشگاه ساعت بازل ۱۹۸۰، این برند ساعت به سرعت با فروش بیش از ۲ میلیون دلار در سال اول خود به موفقیت تجاری دست یافت.

میتوانید جهت خرید ساعت مچی موردنظر خود از فروشگاه بی واچ اقدام نمایید.

پرطرفدارترین برند های ساعت مچی در ایران | معروف ترین مارک ساعت

ساعت ورساچه

ورساچه نام برند مد ایتالیایی است که توسط Gianni Versace تاسیس شد. برند ورساچه در سال ۱۹۷۸ خط تولید لباس برای بانوان و بعد از آن آقایان را تاسیس کرد و توانست در میلان بوتیکی را برای عرضه ی آنها راه اندازی کند. لباس ها و زیور آلات لوکس ورساچه ترکیبی از هنر پاپ و معماری رم و یونان باستان بودند که لوگوی آن نیز از سمبل مدوسا اقتباس شده است.

برند ورساچه در بین سلبریتی هایی نظیر: Madonna, Ashton Kutcher, Britney Spears ,Halle Berry بسیار مورد توجه قرار گرفت. وی همچنین برنده جایزه Golden eye و جوایز دیگری شد. این برند علاوه بر پوشاک خط تولید لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، عینک، ساعت، موبایل و لوازم تزئینی منزل را راه اندازی کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز