خبرگزاری کار ایران

فهرست هاستل‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۳۸

تهران پایتخت کشور و بی‌شک شلوغ‌ترین شهر در میان کلان‌شهرها است. بسیاری از ما به دلیل ناآگاهی در مورد هتل تهران و مکان‌هایی که می‌توان در آن‌ها اقامت کرد، خاطرات بدی از این شهر داریم. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که می‌توانستیم برای اقامت از هاستل‌ها کمک بگیریم. هاستل‌های عموماً از نظر خدمت‌رسانی و فضای داخلی شباهت چندانی به هتل‌ها و اقامتگاه‌های بزرگ ندارد. عموماً هاستل‌ها همگی در مناطق پر رفت‌وآمد شهر تأسیس می‌شوند که زمان کم‌تری صرف جابه‌جایی کنید.

اما با این وسعت شهر تهران و شلوغی سرسام‌آورش، پیداکردن یک هاستل خوب کمی دشوار به نظر می‌رسد. به همین منظور چند مورد از مشهورترین و البته باکیفیت‌ترین هاستل‌های تهران را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

هتل یا هاستل؛ کدام یک بهتر است؟

تفاوت این دو از زمین تا آسمان است. بسیاری از افرادی که اقامت در هتل‌ها را ترجیح می‌دهند حتی برای یک‌بار هم اسم هاستل به گوششان نخورده است. این موضوع در حالی است که می‌توانید با اقامت در هاستل‌های مناسب، بخش بزرگی از هزینه‌های سفر را کاهش دهید.  برای رزرو هتل اوین در تهران ، هتل اسپیناس پالاس، هتل لاله ، هتل انقلاب و همه هتل های دیگر تهران به سایت علی بابا مراجعه نمایید.

از نظر معماری داخلی هاستل‌ها عموماً خانه‌های قدیمی سنتی یا در بعضی موارد خانه‌های نو ساخت هستند. خبری از اتاق مجزا نیست (البته در بیش‌تر هاستل‌ها نه همه آن‌ها)! بیش‌تر هاستل‌ها اتاق‌های چند نفر یا سالن‌هایی دارند که گردشگران را در آن‌ها جای می‌دهند. بااین‌وجود که ممکن است چند نفر در یک مکان مشترک جای‌داده شوند، اما هیچ نگرانی از نظر نظافت یا آسایش نخواهید داشت؛ چرا که هاستل‌ها قوانینی دراین‌رابطه دارند.

لیست هاستل های فعال در شهر تهران

یکی از مهم‌ترین مزایای هاستل نسبت به هتل را می‌توان برقراری ارتباط با افراد گوناگون دانست. عموماً افرادی از این سبک اقامت استقبال می‌کنند که به شیوه کوله گردی سفر می‌کنند. در محیط گرم و دوستانه این هاستل‌ها جمع افرادی شکل می‌گیرد که در مورد تجربیات سفر خود صحبت می‌کنند.

فهرست هاستل‌های تهران

البته که هاستل‌ها هم مانند هم اقامتگاه یا هتلی، درجه‌بندی و کیفیت متفاوت دارند. بهتر است پیش از سفر به تهران اطلاعاتی در مورد هاستل‌هایی که در دسترس هستند، داشته باشید. عمده هاستل‌هایی که معروف می‌شوند، کارکنانی حرفه‌ای و البته خونگرم دارند. البته که موقعیت مکانی و فضای داخلی هاستل‌ها هم روی این موضوع اثرگذار هستند.

این مطلب را هم بخوانید: جاذبه های معماری کیش را چقدر میشناسید؟

زی هاستل

اگر به دنبال اقامت در یک هاستل قدیمی اما باکیفیت هستید، این هاستل بهترین انتخاب شما خواهد بود. ساختمانی در مرکز شهر که نزدیک به 70 سال قدمت دارد و به‌تازگی بازسازی کاملی برای همه اتاق‌های اشتراکی و اختصاصی آن انجام شده‌ است.

هاستل کرگدن

تیمی متشکل از یک خواهر و بردار این هاستل را اداره می‌کنند و می‌توانید اقامت به‌یادماندنی در این ساختمان زیبا برای خود رقم بزنید. در این هاستل برای میهمانان انواع خوراکی‌های ایرانی و البته نوشیدنی‌های گرم و سرد سنتی در دسترس خواهد بود.

سی دار

خانه‌ای در مرکز شهر که مدت‌های زیاد به دست فراموشی سپرده شده بود؛ اما امروز با بازسای و رسیدگی مالکان جدیدش جانی دوباره گرفته و پذیرای گردشگران ایران و خارجی خواهد بود.

هاستل هریتاج

در این ساختمان که توسط فردی گردشگر اداره می‌شود، تجربه‌های به‌یادماندنی خواهید داشت. در بین همه هاستل‌های فعال در تهران، هریتاج یکی از رتبه‌های برتری از نظر نظافت، کیفیت خدمات و البته جو مناسب است.

خانه رزاز

خانه رزاز در مرکز شهر تهران و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین هاستل‌های تهران شناخته می‌شود. این هاستل در زمینی به وسعت 400 متر بنا شده و برای 41 نفر تخت دارد.

هاستل SEE YOU IN IRAN

یکی از مشهورترین هاستل‌های حال حاضر در تهران که توسط تیمی چندزبانه اداره می‌شود. برخورد محترمانه و حرفه‌ای در کنار جو صمیمی میان کارکنان و گردشگران باعث شده تا همه آن‌ها از هم صحبتی با هم تجربه‌های خوبی داشته باشند.

نکات مهم برای انتخاب هاستل در تهران

بی‌شک مهم‌ترین دلیل که می‌توان هاستل را برای اقامت انتخاب کرد، هزینه‌های آن است. بسیاری از هاستل‌ها اتاق‌های اختصاصی هم دارند، اما باید هدف خود را مشخص کنید که اتاق شخصی با هزینه بالا یا فضاهای اشتراکی با نرخ‌های به‌مراتب پایین‌تر را مدنظر دارید.

فهرست هاستل‌های تهران

هتل تهران قطعاً انتخاب بهتری خواهد بود، اما هزینه‌های آن اصلاً با هاستل قابل‌مقایسه نیست. در نهایت اگر از میان هاستل‌های عنوان شده موفق به انتخاب نشده‌اید؛ توصیه می‌کنیم که به سراغ هاستل‌های زیر بروید:

  • میلاوه
  • های تهران هاستل 1 و 2
  • ایران کوزی
  • سون هاستل
  • وونو
  • هاستل 5 دری
  • هاستل بی بی
  • دیاکو
  • آنی
  • هاستل گنبد
  • هاستل پرشین
  • پارادایزو
  • هاستل میلچ
پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز