خبرگزاری کار ایران

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۲۳۵

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی ؟ مزیت دوربین مداربسته ایرانی چیست ؟ در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟ دوربین مداربسته ایرانی را از کجا خریداری کنیم ؟ پاسخ تمامی سوال ها در این مقاله ذکر شده است.

اگر تاکنون مسیرتان به بازار سیستم‌های نظارت تصویری و خرید دوربین مداربسته خورده باشد. خیل عظیمی از برندهای مختلف دوربین مداربسته را دیده‌اید به جرأت می‌توان گفت تعداد برندهای موجود در بازار گاهی از تعداد فروشگاه‌ها بیشتر است.

این تنوع برند انتخاب را برای مشتری مشکل می‌سازد. بسیاری از این برندها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و در کارگاه‌های کوچک یا به قولی در اتاق‌های زیر پله‌ای ساخته می‌شوند و هیچ گونه استانداردی در تولید آن‌ها رعایت نمی‌شود. جالب‌تر اینکه گاهی این زیر پله‌ای ها برندهای معروف دنیا را روی کالای خود می‌زنند و به جای کالای اصل به مشتریان می‌فروشند.

از نگاه دور از اخلاق برخی فروشندگان سودجو که بگذریم می‌توان به تولیدکنندگان و برندهای معتبری نیز رسید که استانداردها و شاخص‌های کیفیت را در تولید محصولات خودشان رعایت می‌کنند. برندهای خارجی معتبری در بازار وجود دارند که می‌توان به داهوا، هایک ویژن، هایلوک، اکسیس و مایل سایت و ... اشاره کرد. این برندها اکثراً چینی بوده ولی از کیفیت‌های خوبی برخوردار هستند. در میان برندهای ایرانی معتبر و با کیفیت می‌توان به اکسوم، حارس، ناظر، سیماران و برایتون اشاره کرد. روی صحبت ما در این مقاله به برندهای ساخت ایرانی هست که استانداردهای لازم و کیفیت‌های قابل قبولی را در محصولاتشان ارائه می‌کنند.  می‌خواهیم بررسی کنیم که چه عواملی باعث می‌شود در بین برندهای خارجی و ایرانی برند ایرانی را انتخاب کنیم و چه عواملی باعث برتری یا عدم برتری برندهای ایرانی در برابر نمونه‌های خارجی آن می‌شود. فروشگاه اینترنتی سپنتا امکان خرید آنلاین دوربین مداربسته در اصفهان را به ساده‌ترین روش ممکن فراهم کرده، کافی است به وب سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه و دوربین های مداربسته مختلف با کیفیت را با هم مقایسه کنید.

 گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته :

دوربین‌های مداربسته خارجی توسط شرکت‌های بازرگانی به ایران وارد می‌شوند. تعداد واردکنندگان هم کم نیستند! این شرکت‌ها مسئولیت گارانتی و خدمات پس از فروش کالای خود را بر عهده می‌گیرند. پایبندی و نحوه خدمات و گارانتی این ارگان‌های بازرگانی باعث تمایز آن‌ها می‌شود. مثلاً برندی مثل داهوا توسط چندین شرکت به شکل رسمی و همچنین توسط شرکت‌های متفرقه به شکل غیر رسمی و گاها قاچاق وارد ایران می‌شود. ولی تنها 2 یا 3 شرکت قابل اعتماد وجود دارد که می‌توان به نحوی روی خدمات آن‌ها حساب باز کرد. پس انتخاب سخت‌تر شد! در حالی که کمپانی‌های معتبر ایرانی تولید کننده سیستم‌های حفاظتی خودشان مسئولیت گارانتی و خدمات کالای خود را بر عهده می‌گیرند. از طرفی اگر به هر دلیلی قطعات دوربین‌های مداربسته خارجی وارد ایران نشود بهترین شرکت بازرگانی نیز در ارائه خدمات و گارانتی عاجز می‌شود. ولی تولیدکنندگان داخلی به خاطر حجم بالای تولید و برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده معمولاً در ارائه خدمات و تأمین قطعات با مشکل روبرو نمی‌شوند. از نگاهی دیگر بعد از اتمام تاریخ گارانتی معمولاً پیدا کردن قطعه مورد نیاز دوربین‌های خارجی بسیار سخت می‌شود و گاه قیمت این قطعات از قیمت دوربین مداربسته بالاتر می‌رود.

اصالت کالا دوربین مداربسته:  

اشاره کردیم که گاهی زیر پله‌ای ها با اعتماد به نفسی کاذب و البته کلاهبرداری لوگو و برند شرکت‌های خارجی را روی دوربین‌های مداربسته تولید خود می‌زنند و به جای کالای اصل می‌فروشند. گاهی آن قدر حرفه‌ای این کار را می‌کنند که اگر کسی غیر از اهل فن باشد محال است آن را از جنس اصل تشخیص دهد. اما برندهای ایرانی به راحتی قابل پیگیری بوده و می‌توان از طریق راه‌های ارتباطی که تولید کننده ایرانی در دسترس قرار داده اصالت کالا را ارزیابی کرد.

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی

قیمت مقرون به صرفه:

برندهای ایرانی تولید داخل به خاطر هزینه پایین‌تر تولید نسبت به واردات، قیمت‌های مقرون به صرفه‌تری نسبت به مشابه خارجی آن دارند چرا که کالاهای خارجی با مسئله دلار درگیر بوده و معمولاً ارزش خریدشان از قیمتی که دارند پایین‌تر است.

امنیت دوربین مداربسته:

دوربین مداربسته ایرانی برای دریافت مجوزهای تولید و نصب در اماکن عمومی حتماً مورد ارزیابی سازمان‌های ذی صلاح قرار می‌گیرند و از نظر عوامل مختلفی همچون عدم استفاده از قطعات جاسوسی و ... بررسی می‌شوند. این برندها برای نصب در ارگان‌های دولتی نیز بایستی مجوز افتا و.. داشته باشند. همین عوامل ضریب امنیت حریم خصوصی ما را بالاتر می‌برد. این در حالی ست که برندهای خارجی چنین مجوزاتی را دریافت نکرده و ما گاهی از آنها در حریم خصوصی خود استفاده می‌کنیم و حتی تصاویر خود را بروی سرورهای خارج از ایران و نامعتبر انتقال می‌دهیم.

حمایت از کالای ایرانی

امروز به حول و قوه خداوند متعال و نیروهای زبده و جوان و تحصیل کرده ایران به کشوری صنعتی توانمند و افتخار آفرین تبدیل شده‌ایم. کارخانجات و شرکت‌های ایرانی زیادی وجود دارند که با جان و دل در حال فعالیت هستند. ما برای تبدیل شدن به یک کشور پیشرو و همچنین رونق اقتصاد داخلی‌مان باید از تولید داخلی حمایت کنیم و این حمایت با خرید این کالاها و استفاده از آن‌ها میسر می‌شود از طرفی هنگامی که نمونه ایرانی با کیفیت وجود دارد خرید نمونه خارجیان منطقی به نظر نمی‌رسد.

دوربین مداربسته ایرانی بخریم یا خارجی

فوژان اکسوم، برترین تولید کننده دوربین مداربسته در ایران

شرکت فوژان در زمینه تولید محصولات high tech همچون دوربین‌های مداربسته، انواع سوییچ‌های شبکه سیستم‌های هوشمند سازی و ... فعالیت می‌کند. تولیدات این شرکت حاصل تلاش نیروهای حرفه‌ای و تحصیل کرده در کارخانه‌ای با مساحت بالغ بر یک هکتار واقع در شهرک صنعتی اشتهارد می‌باشد. این کمپانی دارای خطوط تولید کاملاً رباتیک قطعات پلاستیکی، ماشین کاری، دستگاه‌های رباتیک مونتاژ بردهای الکترونیکی است. محصولات نظارت تصویری این شرکت دارای 50 ماه گارانتی تعویض بی قید و شرط می‌باشد. واحد خدمات پس از فروش شرکت فوژان اکسوم زیر نظر سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان فعالیت می‌کند. تنوع مدل‌های اکسوم در کنار 50 ماه گارانتی تعویض سبب شده مشتریان با اطمینان خاطر در پروژه‌های خود از اکسوم استفاده کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز