خبرگزاری کار ایران

دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University) آسان ترین راه برای تحصیل در اروپا

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۸۱

دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University) یکی از دانشگاه های معتبر کشور آلمان به شمار می رود و تحصیل در این دانشگاه هزینه بالایی دارد و به زبان انگلیسی امکان پذیر است.

در یک بازه زمانی اقدام به تحصیل برای علاقمندان با دانشگاه های محدودی روبرو بود و امکان تحصیل و شرایط اقامت تحصیلی دشوار بود اما با تغییر متد جذب دانشجو و شرایط سهل برای حضور افراد مستعد نام دانشگاهی از آلمان به فهرست دانشگاه های معتبری همچون آکسفورد،کمبریج،هاروارد و کالج سلطنتی انگلیس اضافه شد تا جایی که در شرایط دانشجو و سوق دادن آنها به بازار کار در اروپا سر آمد دانشگاه های معتبرشد.

مبحث تحصیل در دانشگاه های اروپایی یک سوی قضیه و سهولت در اشتغال به کار از سوی دیگر عاملی شد تا دانشگاه مانهایم آلمان گوی سبقت را از رقیبان برباید.

 امروز دانشجویانی که می خواهند در یک کشور اروپایی تحصیل کنند یا مشغول به کار شوند، اغلب آلمان را به عنوان یک مقصد مناسب می شناسند. یکی از دانشگاه های معتبر و سطح بالای کشور آلمان، دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  است که سال های متوالی، در فهرست برترین دانشگاه های جهان جای گرفته است. 

تحصیل در دانشگاه مانهایم ، فرصت بی نظیر در توسعه علوم انسانی

دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)   با نام اختصاری UMA) در سال 1967 در شهر مانهایم ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان تاسیس شده است، اما پیشینه آموزشی آن به سال1907 برمی گردد. برای پذیرش تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آلمان ، دانشگاه مانهایم گزینه مناسبی است. 

اصل اساسی آموزش در این دانشگاه، ترکیب تدریس و تجربه عملی است که بر پایه بیش از 100 سال تجربه آموزشی به دست آمده است. تا امروز بیش از 12 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل نموده اند. 

جایگاه دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  در فهرست بین المللی دانشگاه ها کجاست؟ 

در سیستم های سنجش آموزشی ملی و جهانی، دانشگاه مانهایم آلمان همواره جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. در رتبه بندی پایگاه سنجش آموزش عالی تایمز (THC) در سال 2021، دانشگاه مانهایم بهترین دانشگاه آلمان در زمینه اقتصاد، مطالعات اجتماعی، حسابداری، مالی، مدیریت و کسب و کار شناخته شده است. طبق این فهرست، این دانشگاه در زمینه تحصیلات کسب و کار و اقتصاد رتبه 42 را در جهان داراست.

تدریس مدیریت کسب و کار یا همان (MBA-DBA) از رشته هایی است که در دانشگاه دانشگاه دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  تدریس و پس از آن معرفی به موسسات،کارخانجات و بنگاه های بزرگ اقتصادی برای اشتغال از عمده فعالیت های دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  است.

سازمان آلمانی CHE در  سال 2022  این دانشگاه را برترین دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد آلمان برای تحصیل در رشته اقتصاد معرفی نمود. مدرسه کسب و کار دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  نیز در فهرست برترین مدارس کسب و کار دنیا قرار دارد. این دانشگاه در زمینه آموزش مدیریت کسب و کار (MBA) در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب رتبه ۲۳ در سیستم رتبه بندی آموزش عالی تایمز در سطح جهانی شد.

دانشگاه مانهایم آلمان تا اکنون میزبان 1700 دانشجوی بین المللی بوده و با 450 دانشگاه و موسسه آموزشی در سراسر جهان همکاری داشته است. در بسیاری از رشته های تحصیلی در این دانشگاه، امکان تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان فراهم شده است. بنابراین دانشجویان خارجی که با زبان آلمانی آشنایی ندارند، می توانند برای تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آلمان در این دانشگاه اقدام کنند. 

چشم انداز شغلی روشن برای دانش آموختگان دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)

دانشگاه مانهایم یک دانشگاه رده بالا در کشور آلمان محسوب شده و مدارک صادر شده از آن، برای ادامه تحصیل، اشتغال و اقامت در کشورهای خارجی بسیار معتبر است. برای مثال، در آخرین نظرسنجی مدیران منابع انسانی که توسط مجله کسب و کار Wirtschaftswoche  انجام شد، دانشگاه مانهایم بسیار موفق ظاهر شده است.

رشته مدیریت کسب و کار یا MBA در دانشگاه مانهایم، برای هفدهمین بار از سال 2022 رتبه اول را در این نظرسنجی به دست آورده است. رتبه بالای علمی این دانشگاه و اعتبار زیاد مدارک آموزشی آن در سازمان ها و دانشگاه های سراسر جهان، موجب شده است تا این دانشگاه از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار باشد. 

بسیاری از کارخانجات بزرگ و معتبر در اروپا پرسنل خود را از فارغ التحصیلان این دانشگاه جذی می کنند و این موضوع  در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

دپارتمان ها و رشته های تحصیلی در دانشگاه مانهایم چیست؟ 

دانشگاه مانهایم آلمان(Mannheim University)  6 دانشکده و دپارتمان تخصصی را سازماندهی نموده که عبارتند از: 1) مدرسه حقوق 2) مدرسه اقتصاد 3) مدرسه کسب و کار 4) مدرسه علوم اجتماعی 5) مدرسه علوم انسانی 6) مدرسه ریاضیات و انفورماتیک بازرگانی.

از رشته های تحصیلی دانشگاه مانهایم در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توان مدیریت بازرگانی، زبان شناسی، فرهنگ و اقتصاد، رسانه و ارتباطات، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه شناسی، مدیریت کسب و کار (MBA)، انفورماتیک بازرگانی، حسابداری و مالیات و... را نام برد. 

چگونه می توان برای تحصیل در دانشگاه مانهایم اقدام کرد؟ 

شما می توانید اطلاعات کامل در زمینه رشته های تحصیلی، بورسیه تحصیلی آلمان ، نحوه مهاجرت تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد آلمان در دانشگاه مانهایم و سایر اطلاعات مورد نیاز را از طریق وب سایت دانشگاه مانهایم آلمان به آدرس www.uni-mannheim.de دریافت نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز