خبرگزاری کار ایران

اهمیت چاپ لیبل در تبلیغ محصول

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۲۰۹

ابزار‌های زیادی برای جذب مخاطب و تبلیغ محصولات وجود دارد که برخی از آن‌ها در هنگام تولید و عرضه، مورداستفاده قرار می‌گیرند. لیبل یا برچسب معمولا هنگام بسته‌بندی روی محصول نصب می‌شود و علاوه بر تبلیغ، ویژگی‌ها و مشخصات مختلفی را درباره محصول به مصرف‌کننده انتقال می‌دهد.

هدف اصلی از چاپ برچسب برقراری ارتباط با مشتری و ایجاد تصور مثبت در ذهن مخاطب است. همچنین، برند تجاری محصول روی این لیبل‌ها نصب می‌شود و از این طریق بازاریابی غیرمستقیم انجام می‌گیرد. لیبل‌ها دارای انواع مختلفی مثل شیت یا شیشه‌ای هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مزیت‌های چاپ لیبل روی محصول

شما زمانی که از تکنیک‌های مؤثر برای جذب مشتری استفاده کنید، علاوه بر انجام بازاریابی می‌توانید توضیحات کافی درباره برند تجاری خودتان و فعالیت‌هایی که در شرکت شما انجام می‌شود، در اختیار مخاطب قرار دهید. این چاپ به‌عنوان یک هدف تبلیغاتی بلندمدت به شمار می‌رود که از طریق تبلیغات دیداری در آینده کسب‌وکار شما نقش مهمی ایفا می‌کند. ایده‌های چاپ برچسب یا لیبل بسیار متنوع است و هر شرکت می‌تواند بر اساس نیاز‌های تجاری و شرایط خود، لیبل خاصی چاپ کند.

روش‌های تبلیغاتی دیگر، هزینه‌های بسیار سرسام‌آوری دارند که در مقابل، روش چاپ لیبل برای تبلیغات کاملا مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. برند شما از طریق این روش تبلیغ، خصوصی‌سازی می‌شود و محصول ارائه شده توسط شما به مشتری کاملا متفاوت و منحصر‌به‌فرد است. به همین دلیل تمام قسمت‌های لیبل بر اساس نظر کارفرما چاپ می‌شود و انحصاری است.

انجام تبلیغ با چاپ لیبل شیت

استفاده از این نوع لیبل برای طراحی با چندین رنگ مختلف مناسب است و کسب‌وکارهایی که به تعداد لیبل کمتری نیاز دارند، به‌راحتی می‌توانند از این نوع تبلیغ استفاده کنند. شما هنگام ثبت سفارش برای چاپ لیبل شیت باید اطلاعات مختلفی درباره طرح مد‌نظرتان، نوع لیبل و سایز آن در اختیار طراحان قرار دهید.

به دلیل کوچک بودن محیط کسب‌وکار، استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک لیبل‌زن مقرون‌به‌صرفه نیست و لیبل شیت به‌صورت دستی چسبانده می‌شود. رنگ‌های به‌کاررفته در این نوع لیبل نیز کاملا قابل تشخیص هستند؛ اما این نوع لیبل برای استفاده در برند‌هایی که تولیدات زیاد دارند، مناسب نیست.

استفاده از لیبل شیشه‌ای برای محصول

لیبل‌های شیشه‌ای به‌صورت بی‌رنگ طراحی می‌شوند و اطلاعات موجود روی آن از هر دو طرف قابل‌مشاهده است. لیبل‌های شیشه‌ای کاملا ضد آب هستند و استفاده از آن در شرایط مختلف محیطی و دمایی میسر است. همچنین، به دلیل خاصیت کشسانی موجود در این لیبل‌ها، مقاومت زیادی در برابر کشش و فشار دارند. چاپ لیبل شیشه‌ای در پنج رنگ متفاوت و جذاب می‌تواند انجام شود؛ البته کیفیت و قیمت مناسبی نیز دارد و به همین دلیل برای کارفرمایان و صاحبان کسب‌وکارهای مختلف و گسترده کاملا مناسب است.

اهمیت چاپ لیبل در تبلیغ محصول

چاپ لیبل برند خودتان را به آی چاپ بسپارید!

این شرکت چندین سال است که در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت می‌کند و خدمات متنوعی برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، از متریال بسیار باکیفیت برای این نوع چاپ استفاده می‌کند. باتوجه‌به اهمیتی که لیبل‌ها در معرفی محصول دارند، شما می‌توانید بر اساس کسب‌وکار خودتان نوع خاصی از لیبل را از آی چاپ سفارش دهید و با قیمت مناسب تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز