خبرگزاری کار ایران

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۹۷

همان طور که می دانید هر فردی در زندگی شخصی خود قطعا معاملات ملکی بسیار زیادی انجام می دهد در این میان برخی از فعالیت ها هستند که مربوط به املاک در کشور می شوند بنابراین قوانین و مقررات مخصوصی در رابطه با آن ها وجود دارد. از این رو اگر شما هم در طول زندگی خود با چالش ها و اتفاقاتی در رابطه با معاملات ملکی روبرو شده اید بهتر است که برای حل و فصل این موضوع حتما به وکیل ملکی مراجعه کنید برای تهرانی های عزیز اگر در تهران ساکن هستید و می خواهید وکیل ملکی مورد نظر خود را داشته باشید بهتر است بهترین وکیل ملکی در غرب تهران را بشناسید. زیرا شما عزیزان از پس معاملات ملکی و پرونده های قضایی مربوط به آن بر نخواهد آمد بنابراین به کمک یک وکیل متخصص در حوزه ملکی نیاز دارید.

وکیل و دعاوی مربوط به املاک

همان طور که می ‌دانید املاک جز دسته از اموال غیر منقول به حساب می آید که در واقع به هیچ عنوان قابل انتقال نیست یعنی شما نمی توانید آن را به محل دیگری منتقل کنید بنابراین به عنوان اموال غیر منقول می گویند. در این میان جوابی مختلفی بر سر املاک ایجاد می شود که ما سعی کردیم این دعاوی را به صورت مواد زیر برای آن دسته بندی کنیم تو در صورت امکان با آن ها آشنا شوید و برای حل و فصل این چنین پرونده ‌هایی حتماً به وکیل ملکی مراجعه نمایید. توجه شما را به موارد زیر جلب می کنیم:

  • برخی دعاوی ملکی مربوط به تصرف املاک است.
  • گاهی ممکن است دعاوی بر سر خلع ید املاک صورت گیرد.
  • افراز در فروش ملک مشاع از دیگر عواملی است که وکیل ملکی می ‌تواند آن را مدیریت کند.
  • دستور تخلیه و همچنین دعوی بر سر سرقفلی از دیگر پرونده های قضایی در دست وکیل ملکی است.
  • تنظیم سند و انتقال آن را نیز می ‌توان از دعاوی ملکی به حساب آورد.
  • البته که در مواردی اجاره معوقه مستاجر می تواند باعث ایجاد دعاوی ملکی شود.

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

وکیل ملکی در غرب تهران چگونه بر املاک تصرف شده فعالیت می کند؟

حتماً می ‌دانید که املاک تصرف شده چیست املاک تصرف شده در واقع ملک خانه یا زمین یا هر نوع ملک دیگری که فردی دیگر آن را تصرف کرده و صاحب ملک از این تصرف خبر ندارد و در صورت اطلاع رضایت به این کار ندارد بنابراین تصرف محسوب می شود. به همین خاطر صاحب ملک میتواند برای بازپس گیری ملکش اقدام نماید اما این کار باید به صورت کاملا قانونی انجام شود بنابراین وکیل ملکی در غرب تهران می‌تواند با گرفتن وکالت از صاحب ملک یک شکایت نامه تنظیم نموده و تمام مراحل دادگاه را به ترتیب پیگیری کند تا در نهایت موفق به باز پس گیری ملک شده و آن را به موکلش تحویل دهد. دعوی خلع ید در صورتی است که صاحب ملک بخواهد که دادگاه فرد متصرف را از ملک بیرون کند.

افراز بر فروش ملک مشاع زیر نظر وکیل ملکی

حتماً می ‌دانید که ملک مشاع منظور چیست در واقع ملک مشاع همان ملکی است که افراد زیادی در آن شریک هستند بنابراین برخی از شرکا ممکن است تصمیم به فروش ملک خود بگیرد اما برخی دیگر از شرکا از این وضعیت رضایت ندارند بنابراین دعاوی ملکی پیش می‌آید و فروش ملک مشاع قطعاً پرونده است که به اجرا درخواهد آمد. اکنون اگر شما هم در چنین وضعیتی به سر می برید باید سریعاً به بهترین وکیل ملکی در غرب تهران مراجعه کنید تا بتوانند به راحتی برای فروش ملک مشاع اقدام کند در این صورت با رضایت همه شرکا می توان درخواست قطعه قطعه کردن ملک و فروشه قسمت جداگانه از آن را درخواست نمود. وتنها چنین کاری از وکیل ملکی بر می آید زیرا همه توانایی انجام آن را ندارند. فست فود دو در وکالت چنین پروندهای مطمئن باشید که به سرعت به نتیجه خواهید رسید.

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

پرونده دستور تخلیه و دعاوی سرقفلی زیرنظر وکیل ملکی در غرب تهران

در مواردی ممکن است شما ملک خود را اجاره داده باشید اما زمانی که می خواهید از مستاجر درخواست کنید که آن را تحویل دهد ممانعت می کند در این صورت شما نمی توانید ملک تان را پس بگیرید از این رو بهتر است به صورت قانونی عمل کنید در این صورت به وکیل ملکی در غرب تهران مراجعه نموده و این وکیل سعی می کند دستور تخلیه را از طریق دادگاه صادر نموده و به سرعت ملک تان را به شما بازگرداند. سرقفلی و اعتبار آن از دیگر موضوعاتی است که برای کسب بسیار اهمیت دارد از این رو احتمال ایجاد دعوی بر سرقفلی وجود دارد که با مراجعه به وکیل ملکی می توان به راحتی چنین مشکلی را حل نمود. خوشبختانه بهترین وکیل ملکی در غرب تهران این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مهارت بسیار بالا انجام خواهد داد.

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران چگونه بر انتقال سند و تنظیم آن نظارت دارد؟

از جمله فعالیت هایی که وکیل ملکی انجام می دهد رسیدگی به تنظیم سند انتقال آن است بنابراین اگر شما ملکه جدیدی را خریداری می کنید باید حتماً انتقال سند به نام شما انجام شود اما در این زمینه برخی افراد کلاهبردار و سودجو خلاف آن عمل می کنند بنابراین وکیل ملکی می تواند به بهترین نحو ممکن در این زمینه عمل نموده و در تنظیم سند و انتقال آن به شما کمک کند. اجاره معوقه از دیگر عواملی است که باعث ایجاد دعاوی ملکی می ‌شود در واقع مستاجر موظف است که در زمان مقرر اجاره خود را پرداخت نماید و در صورت عدم پرداخت مالک می تواند از طریق وکیل ملکی برای شکایت و دریافت اجاره معوقه اقدام نمایند.

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

انتخاب بهترین وکیل ملکی در غرب تهران

اکنون دیگر می دانید که حوزه و محدوده وکیل ملکی در چه پرونده ها و فعالیت هایی است بنابراین اگر شما هم درگیری یکی از این نوع پرونده ها هستید به سادگی می توانید با مراجعه به سایت حامیان عدالت بهترین وکیل ملکی در غرب تهران را بیابید و با او در ارتباط باشید مطمئن باشید که با دادن وکالت پرونده تان به چنین وکیلی در کوتاه ‌ترین زمان ممکن جلسات دادگاه به پایان خواهد رسید و سریعاً به نتیجه مورد نظر تان دست می یابید. پس زمان را هدر ندهید و هر چه سریع تر  به سایت حامیان عدالت به آدرس www.hamyanedalat.com اقدام کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز