خبرگزاری کار ایران

بررسی تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و گوشی‌های محبوب این برند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۶۶۲

اغلب ما نام سامسونگ را به‌واسطه استفاده از لوازم‌خانگی و گوشی‌های هوشمند آن شنیده‌ایم. شرکت سامسونگ فعالیت خود را با فروش مواد غذایی مانند برنج و ماهی خشک شروع کرد و پس از گذشت چند سال، وارد عرصه الکترونیک شد. در سال 1980 یعنی پس از 42 سال فعالیت در عرصه‌های مختلف، بالاخره سامسونگ توانست محصولاتش را علاوه بر کره، در کشورهای دیگر به فروش برساند؛ قدمت و تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران نیز به همان سال‌ها برمی‌گردد. سال‌هاست که شرکت سامسونگ در ایران به‌عنوان یک برند باکیفیت فعالیت دارد.

محصولات شرکت سامسونگ در ایران

تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران با محصولات خانگی این شرکت تعریف می‌شود؛ نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران، این محصولات را به‌صورت اقساطی نیز به مشتریان ارائه می‌کند. امکان خرید اقساطی سامسونگ و درعین‌حال کیفیت بالای محصولات این برند باعث شد که به‌راحتی جای خود را در خانه‌های ایرانی باز کند؛ به‌طوری‌که امروزه کمتر خانه‌ای را پیدا می‌کنید که در آن خبری از محصولات سامسونگ نباشد. برخی از مهم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات سامسونگ به شرح زیر هستند:

تلویزیون

تلویزیون‌های سامسونگ بی‌شک باکیفیت‌ترین تلویزیون موجود در بازار ایران هستند. سامسونگ توانسته رتبه اول تولید باکیفیت‌ترین نمایشگر را در جهان کسب کند. اغلب ایرانیان زمانی که قصد خرید تلویزیون دارند، ابتدا به سراغ این برند می‌روند. تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و حضور تلویزیون‌های سامسونگ در ایران، به سال‌های خیلی دور برمی‌گردد. ساندبار و سینما خانگی سامسونگ توانسته‌اند در کنار تلویزیون این برند، به فروش خوبی دست یابند.

یخچال

یخچال‌های سامسونگ نیز همانند دیگر محصولات این برند از کیفیت و دوام بالایی برخوردارند. سامسونگ هرساله مدل‌های جدیدی از یخچال را وارد بازار می‌کند که برای اطلاع از ویژگی‌های هرکدام می‌توانید به نمایندگی رسمی سامسونگ مراجعه نمایید.

کولرگازی

این محصول امروزه یکی از ملزومات هر خانه‌ای است و سامسونگ نیز توانسته در تولید آن تا حدود زیادی موفق عمل کند.

جاروبرقی سامسونگ

یکی از مهم‌ترین محصولات در تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران، جاروبرقی‌های این برند است. جاروبرقی سامسونگ علاوه بر کیفیت و دوام بالا، مکش بسیار خوبی هم دارد که باعث محبوبیت آن شده است.

ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی سامسونگ

سامسونگ برای تکمیل محصولات خانگی در برند خود، دست به تولید ماشین ظرف‌شویی و لباسشویی هم زده است و در این زمینه نیز توانسته توجه و رضایت همه را جلب کند. ماشین ظرف‌شویی سامسونگ از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است. با توجه به این مورد شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی سامسونگ، اقدام به خرید اقساطی سامسونگ نمایید.

بررسی تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و گوشی‌های محبوب این برند

تلفن همراه سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 1988 توانست اولین تلفن همراه خود را تولید و روانه بازار کند. در آن زمان موتورولا بازار تلفن همراه را در دست داشت و سامسونگ نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. گوشی‌های سامسونگ در ابتدا کیفیت پایینی داشتند و به همین جهت استقبال چندانی از آن‌ها نشد؛ به همین جهت اگر به تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که تلفن‌های همراه آن مدت زیادی نیست که در ایران محبوب شده‌اند.

سامسونگ گوشی‌های متنوعی را در دسته پایین رده، میان رده و بالا رده وارد بازار کرده است که تمامی آن‌ها کیفیت قابل قبولی دارند. همان‌طور که می‌دانید امروزه سامسونگ، هواوی و شیائومی توانسته‌اند به‌طور کامل بازار موبایل ایران را در دست بگیرند. هواوی در دسته گوشی‌های بالا رده فعالیت چندانی ندارد و تمرکز اصلی آن بر ارائه گوشی‌هایی با قیمت‌های مناسب است. ازاین‌رو شیائومی و سامسونگ در رقابت تنگاتنگی برای در دست گرفتن بازار موبایل ایران در تلاش‌اند. با بررسی تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و مقایسه آن با شرکت شیائومی متوجه می‌شویم که شرکت سامسونگ قدمت بیشتری دارد و به همین جهت از اعتبار بالاتری نیز برخوردار است. در نظر اغلب ایرانیان، برند سامسونگ اصالت بیشتری دارد؛ همچنین به دلیل امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ از نمایندگی رسمی سامسونگ، استقبال گسترده‌ای از این برند می‌شود.

سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

بررسی تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و گوشی‌های محبوب این برند

سامسونگ در دسته پایین رده تا بالا رده گوشی‌های متنوعی را طراحی، تولید و روانه بازار کرده است. هر سری از گوشی‌های هوشمند سامسونگ قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث شده محبوبیت خاصی در میان افراد داشته باشند.

  • گوشی‌های سامسونگ سری s و سری note : اگر به تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران نگاهی بیندازیم می‌بینیم که ورود این گوشی‌ها به بازار ایران، بسیار جنجالی بود و به‌اصطلاح غوغا به پا کرد. این دو سری از پرچم‌داران گوشی‌های سامسونگ هستند و علاوه بر کیفیت و دوام بسیار بالا، قابلیت‌های بسیار خاصی هم دارند. بی‌شک با خرید اقساطی گوشی سامسونگ سری S و note تا سالیان طولانی از خرید گوشی بی‌نیاز خواهید ماند.

  • سری M از گوشی‌های سامسونگ: این گوشی‌ها را می‌توان در دسته گوشی‌های میان رده قرار داد. جالب است بدانید که یکی از اصلی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های این سری، باتری‌های به‌شدت قوی آن است.

  • سری A : گوشی‌های سری A را می‌توان در دسته‌های میان رده و بالا رده قرار داد. این سری از گوشی‌های سامسونگ محبوبیت و فروش بسیار بالایی در ایران داشته است.

  • گوشی‌های سری N و سری J سامسونگ: این سری از گوشی‌های سامسونگ در دسته گوشی‌های پایین رده قرار دارند که در همان ابتدای عرضه‌شان توانستند سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص دهند.

ویژگی‌های گوشی سامسونگ

با دقت به تاریخچه شرکت سامسونگ در ایران و جهان متوجه می‌شویم که این گوشی از ابتدای تولید، از قابلیت‌های خاصی برخوردار بود که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  1. دوربین‌های قوی: تقریباً تمام گوشی‌های سامسونگ دوربین‌هایی باکیفیت بالایی دارند؛ حتی گوشی‌های پایین رده سامسونگ از این قاعده مستثنا نیستند و کیفیت قابل قبولی دارند.

  2. پردازنده‌های گرافیکی گوشی سامسونگ بسیار قوی هستند. پس از خرید گوشی سامسونگ و هنگام کار با آن، متوجه جذابیت و وضوح رنگ‌ها خواهید شد.

  3. استفاده از صفحه‌نمایش آمولد و سوپر آمولد باعث شده که کیفیت تصویر در این گوشی بسیار بالا باشد.

  4. یکی از مهم‌ترین نقاط مثبت گوشی سامسونگ در مورد میزان افت قیمت، هنگام فروش آن است. جالب است بدانید که این گوشی افت قیمت بسیار ناچیزی دارد؛ به همین جهت بهتر است به‌جای خرید گوشی دست‌ دوم سامسونگ، اقدام به خرید اقساطی گوشی سامسونگ نمایید.

  5. یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی تلفن همراه، شارژر آن است. تهیه شارژر معمولاً هزینه بالایی دارد؛ اما این مورد در گوشی‌های برند سامسونگ صدق نمی‌کند و قیمت شارژر سامسونگ ازجمله شارژر 25 وات سامسونگ مقرون‌به‌صرفه تر از شارژرهای دیگر است.

  6. به دلیل محبوبیت و قدمت این برند در ایران، قطعات گوشی سامسونگ به‌وفور یافت می‌شود و دسترسی به آن راحت است. به همین جهت تعمیر آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز