خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین تورهای گرجستان تابستان 1401 + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۸۶

گرجستان یک کشور توریستی و زیبا است که تور گرجستان در میان ایرانی‌ها طرفداران بسیاری دارد. از جاذبه‌های توریستی، طبیعت زیبا و بکر و هزینه نسبتا مناسب این کشور که بگذریم، باید بدانید که گردشگران ایرانی برای سفر به گرجستان نیازی به اخذ ویزا ندارند و تنها با پاسپورت می‌‌توانند به این کشور سفر کنند. بنابراین اگر می‌خواهید تابستانی خاطره‌انگیز داشته باشید، ادامه مقاله را برای معرفی بهترین تورهای گرجستان تابستان 1401 + قیمت از دست ندهید.

هزینه ویزا گرجستان و عوارض خروج از کشور چگونه است؟

پیش از هر چیز بهتر است برآورد هزینه سفر به گرجستان را بدانید تا بهتر و دقیق‌تر برای سفرتان برنامه ریزی کنید. خوشبختانه اگر کمتر از 45 روز در گرجستان به عنوان گردشگر و توریست سفر کنید، نیازی به دریافت ویزا ندارید و تنها باید پاسپورت معتبر به همراه داشته باشید که همین مسئله میزان خرج و مخارج سفر به خارج از ایران را کمتر می‌کند. با این حال عوارض خروج برای اولین بار 400 هزار تومان، برای دومین سفر خارجی 600 هزار تومان و برای سفرهای دیگر بیشتر خواهد بود.

قیمت تور گرجستان چقدر است؟

برای معرفی بهترین تورهای گرجستان تابستان 1401 + قیمت، بهترین روش آن است که به یک سایت گردشگری و مسافرتی معتبر مثل علی بابا مراجعه کنید. چرا که قیمت تورها به دلیل نوسان قیمت دلار، فصل گردشگری، قیمت هواپیما، قیمت هتل و... هر لحظه در حال تغییر است.

بنابراین ابتدا به سایت علی بابا بروید و یک حساب کاربری به نام خود ثبت کنید. سپس در قست تور، نام شهر مبدا، شهر مقصد و تاریخ رفت را انتخاب کنید. در مرحله بعد لیستی از تورهای تابستانی گرجستان برایتان باز می‌شود که می‌توانید در این لیست تعداد روزهای سفر و اقامت، نام هتل، ستاره هتل، نام تور، قیمت تور گرجستان و اطلاعات دیگری را مشاهده و مقایسه کنید. این روش ساده‌ترین و مطمئن‌ترین روش شناخت تعرفه‌های تور گرجستان است و دیگر شما در گیر قیمت‌های متفاوت و تاریخ گذشته نخواهید بود. علاوه بر این میتوانید تور وان ترکیه ، تور ارمنستان و انواع تورهای داخلی و خارجی را چک نمایید

معرفی بهترین تورهای گرجستان تابستان 1401 + قیمت

با این حال همین ابتدا بهتر است بدانید که سفر خارج از کشور با تور، انتخاب بهتری خواهد بود. چرا که تور مسئولیت خرید بلیط، رزرو هتل، ایرلاین، کلاس هواپیما، خورد و خوراک، کیفیت سفر و... را برعهده می‌گیرد و همچنین هزینه و دردسر سفرتان نیز با تور کمتر خواهد بود. با این حال قیمت تور گرجستان در تابستان 1401 از 6 میلیون تومان برای هر نفر آغاز می‌شود و شما می‌توانید با خرید تور لحظه آخر، هزینه سفرتان را کمتر کنید.

البته سفر با تور زمینی گرجستان نیز برای کاهش هزینه‌ها انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر مشکلی با سفرها و مسیرهای طولانی ندارید، می‌توانید تور زمینی گرجستان را انتخاب کنید. در این تورها خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل، بیمه مسافر و... نیز برعهده تور است. قیمت تور زمینی گرجستان از حدود 2 میلیون تومان برای تابستان 1401 آغاز می‌شود که شما می‌توانید قیمت دقیق بهترین تورهای گرجستان را از سایت علی بابا دریافت کنید.

قیمت بلیط هواپیما گرجستان چقدر است؟

قیمت بلیط هواپیما به دلیل فصل‌های گردشگری، مسافت، کشور مقصد، نوع شرکت هواپیمایی، کلاس هواپیما و... متفاوت است. اگر می‌خواهید قیمت بلیط هواپیما سفر به گرجستان را بدانید، باید شهر مقصد را انتخاب کنید، چرا که قیمت بلیط هواپیما تفلیس با باتومی متفاوت خواهد بود. با این حال به طور میانگین و تقریبی قیمت بلیط هواپیما تفلیس از 3 میلیون تومان و قیمت بلیط هواپیما باتومی از 7 میلیون تومان آغاز می‌شود.

معرفی بهترین تورهای گرجستان تابستان 1401 + قیمت

قیمت هتل گرجستان چقدر است؟

پیش از سفر به این کشور، مهم‌ترین کاری که باید بکنید، رزرو هتل گرجستان است. اگر می‌خواهید با هتل‌های گرجستان آشنا شوید، می‌توانید در سایت علی بابا با نام، کیفیت، ویژگی، موقعیت مکانی و ستاره‌های هتل‌ها آشنا شوید . معمولا اقامت یک شب در شهر تفلیس در یک هتل 3 تا 4 ستاره از شبی بیش از 2 میلیون تومان آغاز می‌شود. هر چه میزان ستاره هتل و موقعیت مکانی آن بهتر باشد، قیمت اقامت نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه خورد و خوراک در گرجستان چقدر است؟

مهم‌ترین بخش سفر، خورد و خوراک آن است که باید پیش از سفر هزینه غذا را نیز در نظر بگیرید. هزینه غذا در گرجستان، کمی گران‌تر از تهران است. قیمت‌ها به واحد پول گرجستان یعنی لاری حساب می‌شوند. اگر می‌خواهید یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت میل کنید، قیمت آن بین 10 تا 50 لاری است. هر چه رستوران و کافه‌ای که انتخاب می‌کنید لوکس‌تر باشد، قیمت غذاها نیز بیشتر خواهد بود. در صورتی که می‌خواهید هزینه‌های خورد خوراک را در گرجستان کاهش دهید، می‌توانید از فست‌های زنجیره‌ای معروف دنیا مثل مک‌دونالد و کی‌اف‌سی بهره‌مند شوید.

هزینه رفت‌و‌آمد در شهرهای گرجستان چقدر است؟

شما می‌توانید برای رفت‌و‌آمد، بازدید از موزه‌ها، مکان‌های تاریخی، گردش در خیابان‌ها، رفتن به کافه و رستوران، از اتوبوس، مترو و تاکسی استفاده کنید. قیمت بلیط مترو گرجستان از 50 تتری و قیمت تاکسی در گرجستان از 5 لاری بیشتر خواهد بود که برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز