خبرگزاری کار ایران

تعمیر تخصصی یخچال در مشهد با سامان سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۵۴

در یک زندگی مدرن ، مجهز و راحت ، ارزیابی اهمیت یخچال بسیار دشوار است زیرا این دستگاه مسئول سلامت مواد غذایی ، خنک کردن نوشیدنی ها ، نگهداری سبزیجات و میوه جات و فریز کردن مواد غذایی مختلف برای فصل زمستان است.

 اگرچه در حال حاضر یخچال ها با  مشخصات فنی بالا ، برای مدت طولانی کار می کنند اما این دستگاه ها ممکن است به دلایل مختلف مانند عملکرد نامناسب افراد، نقص‌های کارخانه ، دارابودن مشکلات برقی یا نوسانات موجود در شبکه برق یخچال و.. با مشکلاتی روبه‌رو شده و نیاز به تعمیر داشته باشند.

به دلیل پیچیده بودن ساختار یخچال ها این دستگاه ها باید تعمیرات آنها تسط مراکز و تعمیرکاران ماهر و متخصص انجام شود . سامان سرویس یکی از مراکز معتبر تعمیر یخچال در مشهد است که با استفاده از خدمات این مرکز برای تعمیر دستگاه خود علاوه بر اطمینان از تعمیر درست و اصولی یخچال می توانید از مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر یخچال نیز بهره مند شوید.تکنسین های سامان سرویس متخصص در تعمیر انواع یخچال در برند ها و مدل های مختلف بوده و به آسانی و تنها با یک بررسی ساده می توانند منبع مشکلات ایجاد شده در دستگاه را شناسایی و برطرف کنند.

خرابی و مشکلات شایع یخچال شامل چیست؟

  • یخ زدن محفظه فریزر در دستگاه

  • - نشتی یافتن آب از داخل یخچال به بیرون

  • - عدم سرد بودن محفظه یخچال

  • - برق داشتن بدنه یخچال

  • - گرم شدن بیش از حد بدنه دستگاه

  • - عدم اتومات کردن یخچال و کار کردن مداوم و بدون وقفه

  • - ایجاد سر و صدای غیر طبیعی یا لرزش داشتن یخچال

  • - آسیب برد مدار اصلی و برد مدار کمکی

  • - آسیب موتور یخچال

  • - روشن نشدن لامپ درون دستگاه- آسیب سنسور دما

 

مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر یخچال چیست؟

1 . در صورتی که یخچال خراب شود برق بیشتری مصرف می کند و به طور موثری کار نمی کند. در صورت خرابی یخچال در اسرع وقت با سامان سرویس تماس بگیرید . تکنسین های این مرکز در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت سریع و موثر مشکلات پیش آمده در دستگاه را برطرف می کنند و باعث صرفه جویی در هزینه های مربوط به قبوض برق نیز می شود.

2 . سامان سرویس یک مرکز پیش رو در زمینه تعمیر یخچال است که با داشتن تیمی متشکل از کادر فنی و مشاوران حرفه ای مفتخر است که به عنوان یک ارائه دهنده خدمات در شهر مشهد مشغول فعالیت است.کیفیت بالای خدمات ارائه شده به مشتریان همیشه افتخار سامان سرویس است. این مرکز برای تعمیر یخچال مشتریان خود تیمی متشکل از تکنسین های متعهد و متبحر را به آدرس آنان اعزام نموده تا به لطف تکنسین های خود که در زمینه تعمیر یخچال سال ها تجربه دارند و برای به روز بودن علم خود به طور مستمر در دوره های آموزشی مقدماتی و پیشرفته شرکت می کنند توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

3 . از جمله مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر یخچال در مشهد این است که این مرکز کمترین هزینه را برای تعمیر دستگاه معیوب در نظر می گیرد.4 - در صورتی که خطا یا مشکل ایجاد شده در دستگاه جزئی بوده و مشتری خودش بتواند آن را برطرف کند، تکنسین های این مرکز به صورت تلفنی و  رایگان ، مشاوره های لازم برای برطرف کردن ایرادات دستگاه را در اختیار آنها قرار می دهند.

4 . با توجه به اینکه یخچال یکی از مهمترین وسایل برقی خانگی در هر خانواده است خرابی دستگاه می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد و زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار دهد .بنابراین همه افراد مایلند که دستگاه خود را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر کنند. پشتیبانی سریع یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر یخچال است به طوری که پس از تماس مشتری، این مرکز بلافاصله نیروهای خود را به آدرس مورد نظر آنها اعزام نموده تا کار در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه تعمیر شود.

5 . استفاده از قطعات یدکی باکیفیت برای دستگاه شما در صورت نیاز به تعویض قطعات از مزایای دیگر خدمات قابل ارائه توسط این مرکز است.7- یکی دیگر از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات سامان سرویس برای تعمیر یخچال این است که در هر منطقه یا محله در مشهد که ساکن باشید می توانید تنها با یک تماس تعمیرکار را برای تعمیر یخچال به منزل خود بیاورید ، زیرا این مرکز خدمات خود را در سراسر شهر مشهد ارائه می دهد. 

6 . سامان سرویس اثرات خرابی یخچال‌ را درک می‌کند، بنابراین حتی در روزهای تعطیل به مشتریان خدمات ارائه داده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند . تعمیر یخچال ال جی در مشهد ، تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد و تعمیر یخچال امرسان در مشهد از مهمترین خدمات سامان سرویس در مشهد است .

تلفن مستقیم : 09152066168

www.samanserviceco.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز