خبرگزاری کار ایران

مسدود شدن گسترده اکانت کاربران در بایننس:

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۱۰

وریفای بایننس ، احراز هویت بایننس ، بلاک بایننس و ... اینها همگی عباراتی هستند که این روز ها از دوستان و آشناسیان بسیار به گوش میخورند . تحریم هایی که در حال حاضر موسسات و اکسچنج های خارجی  همچون بایننس برای کاربران ایرانی وضع کرده اند مشکلات فراوانی برای کاربران بوجود آورده است ، با توجه شرایط فعلی جامعه اهمیت استفاده از خدمات موسسات مالی خارجی همچون بایننس ، کوکوین و.... به یکی از امور پر اهمیت برای مردم تبدیل شده است. ، امروز قصد داریم به معرفی روش های رفع مسدودی حساب بایننس  بپردازیم ، در ادامه همراه ما باشید .

بلاک و مسدود شدن حساب کاربران ایرانی در صرافی بایننس این روزها به یک بحران جدی تبدیل شده است ، سوال این است که آیا راهکاری برای رفع مسدودی اکانت کاربران ایرانی در این صرافی های خارجی وجود دارد ؟! با توجه به شرایط فعلی چه راه حلی میتوان در این زمینه به کاربران داخل کشور ارائه داد .

بسیاری از کاربران ایرانی زمانیکه با مشکل مسدود شدن حساب خود مواجه میشوند بدون علم و آگاهی اقدامات خودسرانه ای انجام میدهند که عبارتند از:

  1. بسیاری از کاربران با استفاده از مدارک غیر واقعی و فیک اقدام به وریفای حساب خود در بایننس میکنند و این کار نه تنها مشکل آنها را رفع نمیکند بلکه شانس دستیابی به سرمایه خود را با اینکار از بین میبرند.
  2. یکی از اشتباهات رایج که هنگام مسدود شدن اکانت برای کاربران رخ میدهداین است که  پس از مسدودی حسابشان با هویت کشور ایران اقدام به وریفای و احراز هویت حساب در این صرافی میکنند و با اینکار حساب خود را برای همیشه مسدود میکنند.
  3. از دست دادن مهلت و بازه زمانی 7 روزه برای رفع مشکل حساب .
  4. تغییر آی پی متعدد و ...

موارد فوق از رایج ترین اشتباهات افراد در هنگام مسدودی حساب میباشد که نه تنها مشکل انها را رفع نمیکند بلکه موجب  بروز و ایجاد خسارات جبران ناپذیر مالی برای کاربران میشود

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز