خبرگزاری کار ایران

چرا باید اسباب بازی کودکان خود را از سورآل تهیه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۲۸

یادش بخیر وقتی بچه بودیم همیشه اصرار داشتیم بهترین اسباب بازی ها را صاحب شویم، اما از شما چه پنهان، مادر و پدرمان خاک را به اسباب بازی مصلحت می دانستند ? آه واقعاً چه روزهای خوبی... تنها سلاح مان هم گریه با صدای بلند بود

بچه ها کاشفان کوچکی هستند که با انجام دادن یاد می گیرند! بازی به کودک شما فرصتی عالی می دهد تا با پیروی از علایق منحصر به فردش، مهارت های جدید را با سرعت خودش توسعه دهد و تمرین کند. اسباب بازی هایی که کودک شما در دسترس دارد، می تواند شخصیت و رشد او را به طرق مختلف شکل دهد.

وقتی وارد یک فروشگاه اسباب بازی می‌شوید، احساس می کنید که در یک دنیای بی غل و غش غرق شده اید و آرزو می کنید که کاش می توانستید زمان را به دنیای کودکی تان بازگردانید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که انتخاب اسباب بازی برای بچه‌ها باید آسان باشد، ولی اینطور نیست!

یادتان می آید وقتی با والدین تان برای خرید اسباب بازی می رفتید، ممکن بود آنها اسباب بازی هایی را که می خواستید، برایتان نخریده باشند. همه ما این مرحله را گذرانده ایم و امروز که خودمان صاحب فرزندانی شده ایم، وقتی می بینیم که بچه ها در مورد خواسته های خود لجباز هستند، روزهای کودکی خود را به یاد می آوریم. بله، اکنون همه ما می فهمیم که پدران و مادران ما در آن دوران فقط به فکر خرید اسباب بازی نبودند، آنها دلشان می خواست ما از دل بازی های کودکانه خود هم، یاد بگیریم و رشد کنیم.

نکات مهم در انتخاب اسباب بازی برای کودکان

برخی از اسباب بازی ها مزایای بیشماری دارند و این واقعیت را تشویق می کنند که کودک شما همزمان یاد بگیرد و بازی کند. برخی از برندهای اسباب بازی هم به دلیل داشتن اسباب بازی هایی که بازی خلاق و فعال را تشویق می کند، شناخته شده اند.

اسباب بازی های پر زرق و برق ممکن است برای کودکان شما جذاب باشند، اما  ممکن است برای رشد خلاقیت، یادگیری و... کودک شما هیچ فایده‌ای نداشته باشند. بگذارید فرشته های کوچک تان با اسباب بازی ها و بازی هایی احاطه شوند که به رشد جسمی و ذهنی آنها کمک می کند. و این امر ممکن نیست مگر اینکه اسباب بازی های آنها را هوشمندانه انتخاب کنید.

هنگام خرید هر اسباب بازی باید به روش هایی فکر کنید که اسباب بازی به رشد کلی کودک شما کمک کند. پیشنهاد می کنیم اسباب بازی های ساده ای بخرید که کودکان را به تخیل و خلاقیت تشویق می کند.

علایق فرزندتان را در نظر داشته باشید و از او بپرسید که چه چیزی دوست دارد. یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر گرفت این است که اسباب بازی های مناسب برای سن کودک خود را انتخاب کنید. در بیشتر بسته بندی ها، سنی که اسباب بازی برای آن مناسب است، ذکر شده است. در ضمن  مهم ترین کاری که والدین می توانند انجام دهند، مخصوصاً در مورد بچه های کوچک تر، نظارت بر بازی آنها است.

چرا باید اسباب بازی کودکان خود را از سورآل تهیه کنیم؟

مطمئناً اغلب ما از این موضوع آگاه هستیم که اسباب بازی هایی که امروزه تولید می شوند گران هستند. پس مطمئن شوید اسباب بازی هایی می خرید که برای استفاده طولانی مدت، خوب و بادوام هستند. به نحوه ساخت اسباب بازی و مواد به کار رفته در ساخت آن هم توجه کنید. یادتان باشد که چند تا از اسباب بازی های مورد علاقه امروز فرزندان شما در آینده به یکی از دارایی های ارزشمند آنها تبدیل خواهد شد!

ایمنی یکی دیگر از نکات مهمی است که باید در خرید اسباب بازی به آن توجه داشت. اسباب بازی ها نباید لبه های تیز داشته باشند. اطمینان حاصل کنید که اسباب بازی قطعات ریز نداشته باشد زیرا نوزادان تمایل دارند چیزهایی را در دهان خود قرار دهند، به خصوص زمانی که در حال دندان درآوردن هستند. همچنین در هنگام انتخاب و خرید دندان گیر باید دقت کنید که از مواد ارگانیک ساخته شده باشد.

اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که به کودک شما کمک می کند تا در مورد رنگ ها، اشیای اطراف، حروف، اعداد، غذا، گل ها، حیوانات و غیره مطالبی را بیاموزد. اسباب بازی هایی مانند جدول کلمات متقاطع، جعبه دسته بندی اشکال، پازل اعداد و حروف، بلوک های ساختمانی و... به کودکان کمک می کند تا اجتماعی شوند، اشیاء را شناسایی کنند و مهارت های ضروری را توسعه دهند. تمامی این موارد در صورتی است که وسایل بازی کودک تهیه کرده باشید.

اسباب بازی هایی را انتخاب کنید که «اپن اند» باشند، به این معنا که کودک شما می تواند بازی های مختلفی را با آنها انجام هد. از بین بازی هایی که برای توسعه مهارت های حرکتی، توانایی حل مسئله، مهارت های اعداد، توسعه مهارت های تفکر سریع، توسعه مهارت های استدلال، ایجاد آگاهی ویژه، توسعه تفکر بصری و کمک به رشد شناختی طراحی شده اند، انتخاب کنید. کودکان می توانند با این اسباب بازی های ارگانیک، یاد بگیرند و مهارت های حرکتی و اجتماعی خودشان را توسعه دهند.

آموزش با بازی: چگونه بازی ها در یادگیری کودک کمک می کنند‌؟

این واقعیت انکار می شود که بیشتر بچه ها سعی می کنند از آموزش فرار کنند، اما سرگرمی و یادگیری با همسن و سالان خود، یادگیری را برای آنها دوست داشتنی تر و جالب تر می کند. بازی به کودکان این فرصت را می دهد که مهارت های جدید را بارها و بارها تمرین کنند.

چرا باید اسباب بازی کودکان خود را از سورآل تهیه کنیم؟

سطح تمرکز خوب یک چیز «باید» است و از طریق اسباب بازی های آموزشی مناسب می توانید به فرزندتان کمک کنید تمرکز بهتری پیدا کند. وقتی بچه‌ها چیزی را بازی می کنند، روی انجام درست آن تمرکز می‌کنند و این به نوبه خود به افزایش تمرکز آنها کمک می کند.

اسباب بازی هایی که برای بچه هایمان می خریم، می توانند تفاوت زیادی در رشد آنها ایجاد کنند. ارائه فرصت هایی برای دیدن، بازی و تجربه مطالب خاص، چالش های متفاوتی را به همراه خواهد داشت، به مجموعه مهارت های متفاوتی نیاز دارد و حوزه های یادگیری متفاوتی را پوشش می دهد. کودکان می توانند از هر اسباب بازی چیزهایی را یاد بگیرند، اما میزان، عمق و وسعت یادگیری به تعامل بین کودک و اسباب بازی و همچنین نوع فرصت هایی که اسباب بازی فراهم می کند، بستگی دارد.

اسباب بازی هایی که به بچه‌ها این فرصت را می دهند تا خودشان چیزی را کشف کنند، مهارت های تفکر منطقی آنها را تقویت می کنند و به آنها کمک می کنند تا به حل کننده های دائمی مشکل تبدیل شوند.

وقتی تفنگ اسباب بازی و یادگیری دست به دست هم می دهند، نتیجه واقعاً خوب خواهد بود. کودکان مطمئناً از هر نوع آموزشی که در طول زندگی برای آنها مفید خواهد بود، لذت خواهند برد. بازی با ماشین ممکن است به رشد عاطفی، اجتماعی و فیزیکی کودک شما کمک کند.

هیچ فعالیت دیگری وجود ندارد که به اندازه بازی، زبان، آگاهی فضایی، مهارت های اجتماعی و ارتباطی و توانایی های فیزیکی کودکان را به این شکل طولانی توسعه دهد. این امر به لطف انواع عواملی مانند تعاملی که هنگام بازی کودکان با همدیگر انجام می دهند، خلاقیت ساختگی، رشد فکری ناشی از یادگیری نام اشیاء و سپس تصور آنها به عنوان چیزی کاملاً متفاوت است.

وقتی کودک شما سعی می کند تعادل یک بلوک را هنگام قرار دادن روی بلوک دیگری حفظ کند یا بلندترین برج را با آنها بسازد، این تمرین خلاقیت و تخیل است. وقتی سعی می کند مربعی را از یک سوراخ گرد عبور دهد و متوجه می شود که انجام این کار امکان پذیر نیست، حل مسئله را یاد می گیرد.

یکی دیگر از نکات جالب اسباب بازی های آموزشی این است که به بچه ها یاد می دهند چگونه چالش ها را از سر بگذرانند. در حین حل مشکلات یا تلاش برای رسیدن به سطح بعدی در بازی ها، کودکان به چالش ها عادت می کنند. این موضوع به یادگیری یا انجام کاری جدید که هر بار بهتر می شود، کمک می کند.

برای فرزندتان اسباب بازی هایی پیدا کنید که بیش از یک کار انجام می دهند. ثابت شده است که این نوع اسباب بازی ها به کودکان، به‌ویژه آنهایی که نیازهای ویژ‌ه ای دارند، با توقف رفتارها، کاهش استرس و ارائه انواع مختلف تحریک کمک می کنند. روی اسباب بازی هایی سرمایه گذاری کنید که به جای فقط سرگرم شدن و بازی کردن از کودک می خواهد مشکل را حل کرده یا به طور انتقادی فکر کند.

سورآل جایی است که به بچه ها اهمیت زیادی داده می شود!

فروشگاه سورآل در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه کالا و آیتم های مورد نیاز بازار شروع به فعالیت نمود. از همان ابتدا اولویت اول سورآل رضایت خاطر مشتریان عزیز بوده و همیشه سعی شده با کیفیت ترین کالا برای عرضه به مشتریان عزیز در این فروشگاه آنلاین اسباب بازی ارائه شود.

سورآل در فروشگاه اینترنتی خود (surealshop.com) مجموعه‌ای از اسباب بازی ها از اکثر برندهای بین المللی دارد که نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه آموزشی نیز می باشند. این فروشگاه اینترنتی دارای اسباب بازی هایی است که تخیل کودک شما را تحریک می کند و به او کمک می کند تا مهارت های حل مسئله و تفکر منطقی را توسعه دهد. در واقع، آنها طیف گسترده ای از محصولات را برای تمام سنین ارائه می دهند که بسیاری از آنها برای تقویت تخیل و بازی خلاق طراحی شده اند.

سورآل مکان عالی برای خرید کیت ها و اسباب بازی های آموزشی برای بچه هایی است که بازی با اسباب بازی های معمولی را دوست ندارند. صفحه اصلی تمیز و منظم فروشگاه سورآل، خرید را بر اساس دسته بندی، علایق، سن و اسباب بازی های پرفروش آسان می کند.

شما می توانید با جستجوی محصولات و اسباب بازی ها در دسته بندی های همچون اسباب بازی پروازی، اسباب بازی جنگی، اسباب بازی ساختنی، اسباب بازی سرگرمی، اسباب بازی هوشمند، اکشن فیگور، بازی فضای باز، فرفره های انفجاری، لوازم تحریر کودک، ماشین، ماشین اسباب بازی و وسایل بازی کودک برای کودکتان محصولاتی را پیدا کنید که می توانند در مراحل مختلف رشد سرگرم کننده و آموزنده باشند.

این فروشگاه اسباب بازی ها، بازی ها و کیت هایی را ارائه می دهد که طیف وسیعی از علایق را در بر می گیرد، مانند بازی های سرگرمی فکری، اسباب بازی های تاریخ و جغرافیا، کیت های مغناطیسی، اسباب بازی های علم و طبیعت و.... آنها حتی مجموعه ای از اسباب بازی های کلاسیک دارند که شاید برای من و شما آشنا باشد. شما به راحتی می توانید با توجه به سن، جنسیت، طبقه بندی، علاقه، هدایای پرفروش و پازل خرید کنید.

آنها طیف گسترده ای از اسباب بازی ها دارند که برای جیب شما نیز مناسب است. آنها کیفیت و همچنین مقرون به صرفه بودن محصولات خود را تضمین می کنند و همچنین در مورد هزینه حمل و نقل منطقی هستند. مشتریان، انتخاب و کیفیت اسباب بازی های سورآل را تحسین کرده اند و بسیاری هم فرآیند سفارش و ارسال این فروشگاه اینترنتی اسباب بازی را سریع و آسان می دانند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز