خبرگزاری کار ایران

10 دلیل برای محبوبیت تشک رویال

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۲۳

تشک رویال یکی از برندهای معروف ایرانی در تولید تشک ، سال هاست از میان صدها تشک ایرانی و خارجی بهترین تشک برای انتخاب بوده است. در ادامه به 20 ویژگی تشک های رویال که باعث محبوب بودن این تشک بوده اند اشاره خواهیم کرد:

  1. راحتی بی نظیر استفاده از این تشک ها دلیل اصلی انتخاب آن می باشد که باعث آرامش بیشتر و خواب راحت فرد می شود. این تشک ها تکیه گاه مناسبی برای بدن (از سر تا پا) است و حالت ستون فقرات را در همان وضعیت ایستاده نگه می دارد.
  2. تشک های رویال دارای نشان ملی استاندارد هستند و بر اساس ارگونومی بدن و استانداردهای روز دنیا طراحی شده اند.

10 دلیل برای محبوبیت تشک رویال

  1. تمامی مدل های این محصول دارای گارانتی هستند و گارانتی بر روی تشک حک می شود، اغلب محصولات تشک رویال دارای گارانتی 5 ساله می باشند که دلیل محکمی بر کیفیت فوق العاده محصولات می باشد.
  2. تشک رویال دارای پارچه های با کیفیت و الیاف طبیعی و ضدحساسیت هستند.
  3. تشک رویال از فشار به ستون فقرات جلوگیری می‌کند و برای افراد دارای دردهای ناشی از دیسک کمر نیز بسیار مناسب می باشد.
  4. فنرهای تشک رویال از کیفیت بالایی برخوردار است و با وجود قدرت بونل‌ها وزن را به صورت یکنواخت روی تشک توزیع می‌کند. نوع فنر بندی, ضخامت مفتول فنر و فریم دور در کیفیت تشک های فنری مهم هستند. همچنین تشکها دارای فنر پاکتی هستند بنابراین قابلیت بیشتری برخوردارند بطوریکه تمام فنرها تک تک داخل فنر و منفصل هستند و در صورتی که دو نفر روی تشک باشند با تکان خوردن یکی دیگری متوجه نخواهد شد. همچنین در دراز مدت فنرها بدلیل اصطکاک یکدیگر صدا نخواهد داد و جیر جیر نخواهند کرد.
  5. تشک های اصل که توسط شرکت رویال تولید می شوند، دارای بارکد و هولوگرام می باشند، بنابراین تشک خود را از نمایندگی های معتبر تشک رویال تهیه نمایید.
  6. برای تولید تشک رویال از بهترین مواد اولیه استفاده شده است، بنابراین دارای دوام و استحکام باورنکردنی هستند. کیفیت مواد به کار رفته مهم است. ممکن است برای خرید تشکی که دارای کیفیت بهتری است مجبور به پرداخت هزینه بالاتری شوید، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. با این کار نه تنها مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید بلکه بدنتان نیز در آرامش کامل به سر می برد، چرا که تنها در خواب است که بدن فعالیت روزانه و خستگی های چندین ساعت کار متداول را میتواند دفع کند، این خستگی ها می تواند جهت ورزش کردن، درس خواندن، کار کردن و حتی بیدار بودن یا صحبت کردن باشد.
  7. در تولید تشک رویال از اسفنج های متراکم 30 کیلویی استفاده شده است. اسفنج ها هر چه متراکم تر باشند به طبی تر شدن کمک کرده و مقداری سفت تر میگردند و هرچه باز تر باشند شُل تر شده و گود تر میگردند، وزن اسفنج هایی که سنگین تر میباشند از تراکم بیشتری برخوردار هستند.
  8. همه ی محصولات تشک رویال دارای زیپ برای شستشو می باشند و به راحتی می توان کاور آنها را خارج و شستشو کرد.

10 دلیل برای محبوبیت تشک رویال

یکی از مطمئن ترین راه ها برای خرید تشک رویال ، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی های فروش این محصول می باشد.

برای خرید تشک رویال اصل بدون واسطه و به صورت مستقیم از کارخانه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تشک رویال آرامش مراجعه کنید.

Tag

تشک رویال

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز