خبرگزاری کار ایران

بیمه عمر پاسارگاد را بیشتر بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۸۶۷

با توجه به آمار فروش بیمه نامه‌های عمر که در سال‌های اخیر توسط بیمه مرکزی اعلام شده، بیمه عمر پاسارگاد یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بوده که چندین سال گذشته بخش بزرگی از سهم بازار صنعت کشور در رشته بیمه عمر را به خود اختصاص داده است. در این مطلب می‌خواهیم به شرایط و مزایای داشتن این بیمه نامه بپردازیم.

بیمه عمر پاسارگاد

در این بیمه نامه بیمه شده با پرداخت حق بیمه می‌تواند پوشش‌های مختلف از قبیل نقص عضو، ازکارافتادگی، فوت و بیماری‌های خاص و ... را داشته باشند.

همچنین فرد بیمه شده با پرداخت حق بیمه می‌تواند از مزایای سرمایه گذاری و بازنشستگی این بیمه نامه استفاده نماید.

مزایای داشتن بیمه عمر پاسارگاد

بیمه شده بیمه عمر پاسارگاد در کنار پوشش‌های بیمه عمر می‌تواند از مزایای زیر نیز بهره مند شود:

  • امکان برخورداری از بیمه تکمیلی رایگان برای موارد بستری و جراحی با توجه به اندوخته بیمه نامه.
  • امکان تبدیل اندوخته بیمه نامه به طرح مستمری و بازنشستگی
  • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن با اتمام 6 ماه اول بیمه نامه
  • امکان پرداخت مبلغی به صورت سپرده اولیه در ابتدای بیمه‌نامه برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری
  • امکان پرداخت حق بیمه به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله.
  • امکان برخورداری از تخفیف در خرید بیمه نامه‌های دیگری از شرکت بیمه پاسارگاد از جمله بیمه بدنه پاسارگاد، بیمه آتش سوزی پاسارگاد، بیمه مسئولیت پزشکان پاسارگاد و ...برای دارندگان بیمه عمر پاسارگاد.
  • معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه نامه
  • امکان برخورداری از معافیت در پرداخت حق بیمه تا پایان مدت بیمه نامه در صورت ازکارافتادگی بیمه گذار به علت بیماری و حادثه.
  • داشتن پوشش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی برای خسارت زلزله و آتش سوزی تا سقف 500 میلیون تومان

بیمه عمر پاسارگاد را بیشتر بشناسیم

بیمه بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد

طرح بیمه بازنشستگی بیمه عمر پاسارگاد از دی ماه سال 1400 به بیمه شدگان این بیمه نامه ارائه شده است. بیمه گذاران بیمه‌های پاسارگاد می‌توانند با انتخاب این طرح در انتهای بیمه نامه، مستمری ماهانه دریافت نمایند.

مدت دریافت مستمری مادام العمر نبوده و برای مدت زمان محدود می‌باشد، به عنوان مثال اگر شما 10 سال حق بیمه پرداخت کنید حداکثر تا مدت 30 سال می توانید مستمری دریافت نمایید. یا اگر 20 سال حق بیمه پرداختی داشته باشید، 20 سال می‌توانید مستمری بگیرید. یعنی جمع مدت پرداخت حق بیمه و دریافت مستمری حداکثر 40 سال می‌تواند باشد.

در طرح مستمری، میتوان ذینفع برای دریافت مستمری در صورت فوت فرد بیمه شده وجود دارد. در طول مدتی که حق بیمه پرداخت می‌کنید هم کل پوشش های بیمه عمر پاسارگاد برای شما جاری می‌باشد.

سود مشارکت بیمه عمر پاسارگاد در سال‌های گذشته

در بیمه نامه‌هایی که با هدف سرمایه گذاری انجام می‌شوند، میزان سود تضمینی و سود مشارکت بسیار مهم می‌باشد. سود تضمین در واقع حداقل میزان سودی است که شرکت بیمه به بیمه نامه‌های عمر پرداخت می‌نماید. میزان سود تضمینی برای دو سال اول 16 درصد، دو سال دوم 13 درصد و سال‌های بعد 10 درصد است.

اما میزان سود مشارکت پرداختی در سال‌های مختلف با هم متفاوت می‌باشد، میزان سود مشارکت پرداخت شده توسط شرکت بیمه پاسارگاد در سال‌های اخیر به ترتیب زیر می‌باشد:

سود بیمه عمر پاسارگاد

سال

20 درصد

1391

20 درصد

1392

22 درصد

1393

20 درصد

1394

19 درصد

1395

18 درصد

1396

18.7 درصد

1397

 

معایب بیمه عمر پاسارگاد

با توجه به شرایطی که بیمه عمر پاسارگاد دارد، برخی از موارد می‌تواند محدودیت‌هایی برای فرد بیمه شده داشته باشد.

  • نداشتن امکان برداشت از اندوخته بیمه نامه
  • نداشتن مستمری مادام العمر
  • تحت پوشش بودن تعداد محدودی از بیماری‌ها(5 بیماری خاص)

پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد

فرد بیمه شده با داشتن بیمه عمر می‌تواند از پوشش‌های این بیمه نامه استفاده نماید:

پوشش فوت به هر علت

این پوشش، پوشش اصلی این بیمه نامه بوده و در صورت فوت فرد بیمه شده با توجه به سرمایه درج شده در بیمه نامه به ذینفعان این بیمه نامه پرداخت می‌شود. میزان پوشش فوت به هر علت به صورت ضریبی از حق بیمه پرداختی توسط بیمه شده می‌باشد.

پوشش فوت به علت حادثه

اگر فرد بیمه شده به علت حادثه فوت نماید و این پوشش را داشته باشد، علاوه بر سرمایه فوت به هر علت، سرمایه فوت به علت حادثه نیز به ذینفعان پرداخت می‌باشد. میزان سرمایه فوت به علت حادثه ضریبی از پوشش فوت به هر علت می‌باشد.

پوشش هزینه پزشکی به علت حادثه

اگر حادثه‌ای برای فرد بیمه شده اتفاق بیافتد، می‌تواند برای هزینه‌های پزشکی پیش آمده از این پوشش استفاده نماید. میزان سرمایه هزینه پزشکی به صورت ضریبی از پوشش فوت به علت حادثه می‌باشد.

پوشش نقص عضو و از کارافتادگی به علت حادثه و بیماری

اگر فرد بیمه شده به علت حادثه دچار نقص عضو و ازکارافتادگی شود و نتواند حق بیمه را پرداخت نماید و ازکارافتادگی وی توسط پزشک معتمد شرکت بیمه تایید شود، فرد بیمه گذار از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه تا پایان مدت بیمه نامه حق بیمه عمر را پرداخت می‌نماید.

پوشش تکمیلی SOS رایگان بیمه عمر پاسارگاد

این پوشش بر اساس میزان اندوخته بیمه نامه، برای فرد بیمه شده فعال می‌شود و اگر اندوخته بیمه نامه حداقل به 2 میلیون تومان برسد، می‌تواند برای موارد بستری و جراحی از این پوشش استفاده نماید.

بیمه عمر پاسارگاد را بیشتر بشناسیم

خرید بیمه عمر پاسارگاد

از طریق سایت بیمه تایم https://bimetime.com امکان استعلام بیمه عمر پاسارگاد و دریافت مشاوره تخصصی بیمه عمر توسط کارشناسان بیمه تایم قبل از خرید بیمه عمر وجود دارد. اگر هم قصد مقایسه بیمه عمر شرکت های مختلف را دارید، این امکان در بیمه تایم فراهم شده که بتوانید به کمک مشاوره های بی طرف و تخصصی کارشناسان بیمه تایم بهترین بیمه عمر را اننتخاب و خریداری نمایید.

با ثبت درخواست خرید بیمه عمر در سایت بیمه تایم، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز