خبرگزاری کار ایران

خرید کود از کودمال

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۷۵۰

در صورت نیاز به خرید کود از ما شما می توانید از مشاورین کودمال راهنمایی بگیرید و تنها با چند کلیک خرید خود را انجام دهید

کود

گیاهان هدیه ای از جانب طبیعت می باشند زیرا گیاهان اکسیژن، غذا و موارد دیگر را برای ما فراهم می کنند. گیاهان همانند بقیه موجودات زنده نفس می کشند، رشد و تولید مثل می کنند.

کود نوعی ماده است که به خاک اضافه می شود و رشد گیاه را افزایش می دهد. امروزه کود های بسیار زیادی وجود دارد و بیشتر آنها حاوی فسفر، نیتروژن و همچنین پتاسیم هستند. در سرتاسر جهان از کود ها برای تولید محصولات بیشتر و همینطور نگه داری آن ها در مزارع کشاورزی استفاده می شود. کود ها دارای انواع مختلفی می باشند اما به طور کلی می توان آن ها را به سه گروه اصلی تقسیم کرد. دسته اول کودهای معدنی هستند که از محیط استخراج می شوند و قبل از استفاده خرد شده یا تحت اصلاح شیمیایی قرار می گیرند.

در دسته دوم  کود های آلی (کود و کمپوست) قرار می گیرند که از مدفوع حیوانات و مواد تجزیه شده گیاهی یا حیوانی ساخته می شوند. دسته آخر کودهای صنعتی (نیترات آمونیوم، فسفات آمونیوم، اوره) می باشند و به صورت صنعتی از طریق واکنش های شیمیایی تولید می شوند. در حالی که کودهای آلی و معدنی برای مدت طولانی برای افزایش عملکرد محصولات در کشاورزی مورد استفاده قرار می گرفته‌ کود های صنعتی نسبتا جدید هستند. با این حال امروزه کود های صنعتی نسبت به بقیه کود ها پرمصرف ترین نوع آن ها به حساب می آیند.

کودها برای افزایش بهره وری به محصولات گیاهی اضافه می شوند. کشاورزان روزانه از این محصولات برای افزایش رشد و عملکرد گیاه استفاده می کنند. کود ها مواد مغذی و ضروری مانند فسفر و پتاسیم که گیاهان برای رشد خود به آن ها نیاز دارند را دارا می باشند. آنها ظرفیت نگهداری آب را در خاک افزایش می دهند و همچنین حاصلخیزی آن را بیشتر می کنند.

خرید از ما

همانطور که پیش تر هم گفته شد گیاهان برای رشد و نمو به تعدادی عناصر شیمیایی مختلف نیاز دارد. از آن جایی که کود ها حاوی مواد و عناصر مورد نیاز برای رشد و نمو گیاهان هستند استفاد ها از آن ها برای تسریع روند رشد گیاهان ضروری می باشد. در واقع کود ها به شما کمک می کنند تا رشد گیاهان خود را افزایش داده و کیفیت آن ها را افزایش دهید. خوشبختانه با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی روش های جدیدی برای ساخت انواع کود و مواد کشاورزی ایجاد شده است. این مواد کشاورزان را قادر می سازد راحت تر بتوانند از محصولات خود مراقبت کنند.

خرید کود از کودمال

کودمال با عرضه محصولات کشاورزی، صادرات کود به خارج از کشور و فروش انواع کود های مختلف روند خرید کود و صادرات کود را برای شما به مراتب آسان تر می کند. کودمال با ارائه مشاوره و راهنمائی های گسترده توسط مشاورین خود به شما کمک می کند تا طبق نیازی که دارید محصول خود را سفارش دهید. کودمال همیشه در تلاش است تا با صادرات کود به خارج از کشور نام ایران را در بین زبان ها جاری سازد و باعث افتخار کشور شود. خرید کود شیمیایی و خرید کود ریشه زا از کودمال بسیار ساده است و تنها در چند دقیقه صورت می گیرد. شما می توانید در صورت نیاز به کمک در مورد محصول مورد نظر نظر خود از مشاورین ما راهنمایی بخواهید و اقدام به خرید کنید.   

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز