خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (تیپیکو) و هیئت همراه از شرکت داروسازی شهید قاضی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۹۴

دکتر باسمنجی مدیرعامل داروسازی شهیدقاضی ضمن استقبال از این حضور گزارشی از فعالیتهای این شرکت ارائه نمودند.

مهندس بازیان مدیر عامل شستا ضمن ابراز رضایت از فعالیتهای اخیر و پروژه های داروسازی شهیدقاضی بحث نوسازی و بهسازی را چالش نظری و عملی در حوزه های صنایع شمردند و اعلام کردند در این نوسازی ها باید تکرار ممنوع باشد و تکنولوژی ها باسطح بالا و دانش بنیان تر و متفاوت تر دنبال شود.

همچنین ایشان اعلام کردند با توجه به اینکه در حوزه ی دارویی ما سهم غالب را داریم باید به سمت توسعه محصول و صادرات پیش برویم همچنان که سیاست دولت توسعه روابط هست و توجه به شعار سال که تولید هست و تولید ناظر بر صادرات ، باید برند تولیدات منهای مصرف داخلی در بازارهای خارجی هم تاثیر بگذارد.

باتوجه به اینکه ۴ کشور هم مرز شمالغرب ما هستند و وجود واحدهای دارویی در استان آذربایجانشرقی این استان میتواند هاب تولید دارویی کشور و هاب صادرات محصولات دارویی کشور باشد.

خواهر خواندگی با کاخانجات متناظر در کشورهای منطقه

ایده ی که مدیرعامل شستا برای شرکتهای دارویی مطرح کردند

تفاهم نامه های خواهر خواندگی به عنوان استراتژی شرکت باید در راستای صادرات و توسعه محصول اجرا شود و این شرکتها می توانند محل تحقیق پروژه ها و توسعه محصولات و تحت لیسانس هم قرار گرفتن باشند.

در این خصوص میتوان از ظرفیتهای منطقه آزاد و معافیتهای مربوطه در خصوص کاهش قیمت تمام شده و تامین مواد اولیه و تولید دارو و توسعه محصول و صادرات استفاده کرد.

 در پایان از خطوط تولید و انبارهای داروسازی شهیدقاضی بازدید بعمل آمد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز