خبرگزاری کار ایران

لیزر تیتانیوم و هایفو ۴ بعدی دو هندپیس و الکترولیز در مایناطب

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۱۶

مایناطب در تلاش است تا در برای شما عزیزان بروزترین محصولات را با کیفیتی بالا در اختیارتان قرار دهد.

حال به بررسی چند محصول کاربردی و پر طرفدار میپردازیم.

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر تیتانیوم و هایفو ۴ بعدی دو هندپیس و الکترولیز در مایناطب

دستگاه لیزر تیتانیومی (Titanium) یکی از دستگاه های زیبایی لیزرهای موهای زائد مایناطب است که با بهره گیری همزمان از سه طول موج و تاباندن به عمق لایه های پوست، می تواند به طور چشمگیری ریشه مو های زائد را از بین ببرد.

این دستگاه با انتشار همزمان سه طول موج مختلف لیزر، سعی در از بین بردن مو های زائد بدن و صورت دارد. در ساخت دستگاه لیزر تیتانیوم از سیستم خنک کننده قوی (Ice Plus) استفاده می شود؛ که خطر سوختگی پوست در هنگام درمان را کاهش داده و از گرم شدن بیش از حد و ایجاد درد جلوگیری می کند.

افراد به دنبال پیشرفته ‌ترین دستگاه برای حذف موهای زائد بدن خود هستند. برای حل این مشکل، دستگاه‌ های لیزری بسیاری ابداع و تولید شده‌ اند که موهای زائد بدن را با حذف فولیکول مو از بین می ‌برند.

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم دارای دو هندپیس مجزا است که می‌توان از آن‌ ها به صورت جداگانه یا هم زمان استفاده کرد. در این دستگاه لیزر از چند طول موج استفاده می‌شود که هر کدام مخصوص پوست خاصی طراحی شده‌اند. این طول موج‌ها با عناوین الکس، دایود و اندیاگ نام گذاری می شوند و طیف وسیعی از موهای نازک مانند موی پشت لب و موهای ضخیم نواحی شکمی را لیزر و حذف می ‌کنند.

این دستگاه از اپلیکاتور بزرگ با قطر تابش ۴ سانتی متر مربعی تشکیل شده است. با بهره گیری از این اپلیکاتور پروسه درمان با سرعت بیشتر و در یک جلسه انجام خواهد گرفت.

لیزر تیتانیوم صد در صد بهداشتی و ایمن است و احتمال انتقال آلودگی را شدیدا کاهش میدهد چون سری ‌های یک بار مصرف مختلفی در آن استفاده می‌ شود.

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت کدام کشور است؟

این دستگاه در آلما در امریکا تولید می شود. اما کشور چین نیز تحت لیسانس آلما اقدام به تولید انبوه و عرضه این دستگاه می کند. هم چنین این شرکت در کشورهای فلسطین اشغالی (اسرائیل)، هنگ کنگ، استرالیا، آلمان، هلند و هند دفتر دارد.

کارایی دستگاه لیزر تیتانیوم:

دستگاه لیزر تیتانیوم، برای رفع موهای زائد بدن، از بین بردن موهای زائد صورت، حذف موهای زائد زیربغل و از بین بردن موهای زائد ناحیه شکم و خط بیکینی کاربرد دارد.

امواج حاصل از دستگاه:

طول موج الکس با قدرت ۷۵۵ نانومتر، برای رفع موهای زائد افراد با پوست روشن طراحی شده است.

طول موج‌ دایود با قدرت۸۱۰ نانومتر است که با محو کردن ریشه موها بیشتر برای افراد دارای پوست تیره کاربرد دارد.

طول موج سوم، که این دستگاه از آن بهره می برد nd:yag (اندیاگ) با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر است که با سرعت نفوذ پذیری بالا فولیکول‌ های پوست را هدف قرار می ‌دهد و در کاهش سوختگی‌ های پوست بدن و عدم ایجاد کبودی آن موثر است. این طول موج نسبت به طول موج‌ های قبلی، قوی ‌تر بوده و جذب لایه‌ های زیرین پوست می‌ شود.

انرژی حاصل از سه طول موج‌ همزمان لیزر با جذب شدن به فولیکول‌ های ریشه مو و نابود کردن آن‌ ها از رشد مجدد موها جلوگیری می ‌کند.

دستگاه هایفو 4 بعدی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

لیزر تیتانیوم و هایفو ۴ بعدی دو هندپیس و الکترولیز در مایناطب

دستگاه هایفو 4 بعدی (4D ULTRA HIFU) جدیدترین دستگاه های هایفو می باشد که باعث جوان سازی و لیفتینگ پوست، از بین بردن چین و چروک صورت و همچنین خط خنده و اخم توسط بالا بردن سطح کلاژن سازی پوست می شود. هایفو تراپی یک روش بدون درد است که نیاز به جراجی ندارد و درمان با این دستگاه به صورت غیر تماسی است.

این دستگاه دارای تاییدیه های CE اروپا و FDA آمریکا می باشد.

کاربرد هایفو تراپی (Hifu Therapy)

•          رفع چین و چروک پوست

•          سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب

•          لیفتینگ گونه‌ها، ابروها و پلک‌ها

•          بهبود وضعیت خط چانه

•          صاف و سفت کردن پوست صورت

•          لیفت گردن و دکلته

•          اصلاح طرح لبخند

بررسی دقیق تر هایفو 4 بعدی 5 کاره

دستگاه هایفو 4 بعدی شرکت هایرونیک کره جنوبی ضمن دارا بودن هندپیس های هایفو و ویمکس جهت جوانسازی و لیفت صورت، بنا به سفارش مشتری می تواند هندپیس های دیگری مثل هندپیس ار اف فرکشنال، هندپیس واژینال و یا هندپیس لاغری لیپوسونیک با کارایی خاص داشته باشد .

هر هندپیس کارایی خاص خود را دارد:

  • هندپیس هایفو D4  وظیفه سفت کردن، لیفت و جوانسازی پوست را بر عهده دارد.
  • هندپس ویمکس وظیفه رفع چین و چروک ها و لیفت نواحی حساس و ظریف بدن را بر عهده دارد.

هندپیس واژینال که بیشتر افراد با رشته تحصیلی مامایی این هندپیس را سفارش می دهند وظیفه تنگ کردن واژن را عهده دار می شود .

  • هندپیس RF فرکشنال وظیفه جوانسازی، رفع چین و چروک، رفع جای زخم و جوش را بر عهده دارد.

هندپیس RF Rractional با نفوذ امواج رادیویی به زیر پوست باعث کلازن سازی و جوانسازی پوست می گردد.

در واقع انرژی حاصل از امواج رادیویی در لایه درم پوست به گرما تبدیل شده و این گرما باعث تحریک کلاژن سازی می گردد.

علاوه بر این در آر اف فرکشنال به مناطقی از پوست آسیب‌های انتخابی وارد می‌کنیم تا بافت فیبروزی تشکیل شود. به این ترتیب لایه‌ی درم ضخیم شده و کلاژن‌سازی افزایش می‌یابد. بافت فیروزی و کلاژن‌های جدید بعد از مدتی از بین می‌روند و بافت طبیعی پوست، جایگزین آن‌ها می‌شود.

  • هندپپیس لاغری لیپوسونیک وظیفه از بین بردن چربی های نواحی مختلف بدن را بر عهده دارد.

این روش با روش های سنتی کاهش وزن متفاوت است و برخلاف لیپوساکشن به حذف چربی های موضعی به صورت غیر تهاجمی توجه بیشتری دارد و راه حل ایمن تری نسبت به لیپوساکشن سنتی ارائه می دهد.

دستگاه الکترولیز چیست و چه کاربردی دارد؟

لیزر تیتانیوم و هایفو ۴ بعدی دو هندپیس و الکترولیز در مایناطب

دستگاه الکترولیز موهای سفید و زائد، یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد است که میتوان به کمک آن ریشه و فولیکول موهای زائد صورت و بدن و انواع خالکوبی را به وسیله جریان الکتریکی از بین برد.

مزیت های استفاده از دستگاه الکترولیز موهای سفید و زائد :

بهترین مزیتی که این دستگاه دارد، با از بین بردن فولیکول مو دیگر موی سفید رشد نمی کند.

این دستگاه قابلیت استفاده برای حذف موهای صورت و قسمتهای دیگر بدن را توسط سوزنهایی با ضخامت مختلف که برای قسمت های مختلف بدن می باشد، دارد.

همچنین قابلیت تنظیم شدت جریان الکتریکی برای موها با ضخامت های مختلف را دارد.

در حین انجام حذف موهای زائد و بعد از آن هیچ گونه عوارض و جای زخم بر جای نمی گذارد.

نحوه عملکرد الکترولیز :

جریان الکتریکی از طریق سوزن های خیلی نازک به مجرای فولیکول مو وارد شده و باعث تخریب ریشه مو می شود و به راحتی مو برداشته می شود.

یکی از مزایای الکترولیز این است که اگر درست انجام شود نتیجه اش دائمی خواهد بود. عوارض موقت ممکن است شامل تحریک، عفونت لکه رنگی ( HYPERPIGMATESION ) روی پوست باشد .

استفاده از سوزن های یکبار مصرف برای هر بیمار، به دلیل امکان انتقال ویروس بیماری هایی مثل هپاتیت یا ایدز توسط سوزن های آلوده، ضروری است.

بیشتر نواحی بدن ازجمله ابروها، صورت، شکم، ران ها، پستان ها، پاها، نواحی تناسلی، چانه و پشت لب دارای موی سفید است که میتوان با این دستگاه کاملا درمان شوند.

 

انواع روش های انجام الکترولیز :

یک جریان الکتریکی با استفاده از یک سوزن خیلی ظریف یا میله فلزی به داخل فولیکول هر مو و با هدف تخریب ریشه مو اعمال می‌شود.

الکترولیز گالوانیک

پزشک این کار را که اعمال یک جریان الکتریکی به ریشه مو است را با قرار دادن یک سوزن بسیار نازک در داخل فولیکول‌ مو و اعمال یک جریان الکتریکی کوتاه انفجاری انجام می‌دهد. جریان الکتریکی باعث بروز یک عکس‌العمل در حلال آب نمکی موجود در ریشه فولیکول شده و باعث تجزیه فولیکول رشد مو می‌شود. الکترولیز روی هر مو بصورت جداگانه عمل می‌کند و این فرآیند بویژه برای نواحی گسترده‌تر با تراکم بالای مو معمولاً وقت گیر است.

ترمولیز

با اشاره به درمان با استفاده از حرارت، امواج رادیویی یا فرکانس بالا، این فرآیند از لحاظ اینکه در این روش هم یک سوزن در پایه فولیکول مو قرار داده می‌شود شبیه الکترولیز گالوانیک است، ولی با این تفاوت که محدودیت اصلی ترمولیز این است که این روش برای همه انواع مو مناسب نیست و عمدتاً برای موهای با ریشه سطحی مناسب است. جریان متناوب به پایه فولیکول مو اعمال شده و بنابراین باعث می‌شود سلول‌ها تا نقطه تخریب (الکترو- انعقاد) گرم شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز