خبرگزاری کار ایران

خرید مستقیم لامپ از کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۸۸

 

بسیاری از افراد علاقمند هستند که محصول مورد نظرشان را به طور مستقیم از کارخانه یا محل تولید آن خریداری کنند؛ از قضا امروزه هم با افزایش هزینه‌های مصرف برق و همچنین ورود لامپ‌های تقلبی به بازار روشنایی، مدیران و مسئول خرید سازمان‌های کوچک و بزرگ ترجیح بر این دارند که لامپ یا چراغ مورد نظرشان را به طور مستقیم از کرخانه تهیه کنند. اما بسیاری از کارخانه‌های تولید لامپی که در حال فعالیت هستند بنا به هر دلیلی مخالف این امر بوده و خرید مستقیم لامپ از کارخانه را تنها برای افرادی که دارای نمایندگی فروش هستند امکان پذیر و مجاز می‌دانند.

با ما تا انتها همراه باشید تا کارخانه تولیدی به شما معرفی کنیم که در عین داشتن محصولاتی بینظیر از نظر کیفی،‌ امکان حضور افراد به درب کارخانه و خرید مستقیم را میسر ساخته است.

مزایای خرید مستقیم لامپ از کارخانه

زمانی که شما محصول مورد نظرتان را به طور مستقیم از درب کارخانه تهیه می‌کنید، طبیعتا از آن‌ جایی که خریدی بی واسطه است و پس از تولید مستقیما به شما می‌رسد، قیمت تمام شده کمتری خواهد داشت. علت این اتفاق اسن است که، وقتی لامپ در کارخانه تولید شود و به دست نمایندگی فروش برسد، هزینه حمل و نقل،‌کرایه محل فروش، دست مزد و سود فروشنده،‌ مالیات و چندین مورد دیگر به آن اضافه می‌شود در نتیجه قیمت فروش آن از درب کارخانه بالاتر می‌باشد اما در خرید مستقیم لامپ از کارخانه تنها هزینه تولید از مصرف کننده دریافت می‌شود.

آیا می‌توان به صورت غیر حضوری به قیمت درب کارخانه لامپ خرید کرد؟

شرکت رهنما لامپ که برخلاف بیشتر تولیدکنندگان لامپ و محصولات روشنایی این اجازه را به مصرف کننده می‌دهد که برای خرید محصول مورد نظر خود به کارخانه مراجعه کرده و هر تعداد لامپ و چراغی که در نظر دارد خریداری کند، به فکر مشتریانی که امکان رفت و آمد به تهران را نداشته اما علاقمند به خرید از این کارخانه هستند هم، بوده است.

این شرکت تولید کننده لوازم روشنایی دارای وبسایت رسمی دارای نماد اعتماد الکترونیک است که لامپ‌های همین کارخانه را به قیمت خرید مستقیم از کارخانه ارائه می‌دهد. در این وبسایت خرید هم به صورت عمده و هم به صورت تکی امکان پذیر است و طی کوتاه ترین زمان محصول سفارش داده شده به دست مصرف کننده می‌رسد.

فرایند استفاده از این سایت هم آسان بوده و نیازی به پر کردن ده ها فرم ثبت نام و ... نیست. تنها کافی است محصول مورد نظر را انتخاب کنید و تعداد و رنگ آن را مشخص کنید. سپس آدرس و شماره تلفن خود را وارد کنید تا امکان پیگیری برای شما میسر باشد،‌سپس به درگاه بانکی منتقل می‌شوید و هزینه را پرداخت می‌کنید و تمام، حال تنها باید کمی منتظر بمانید که لامپ به دست شما برسد.

البته این شرکت از آن جایی که به صورت تمام و کمال از همه جهات به فکر مصرف کننده بوده است، برای احتمال این که ممکن است افراد مسن یا کسانی که علاقه به خرید از سایت ندارند هم تدبیری اندیشیده است. تیم فروش این کارخانه تولید لامپ، برای این دسته از مخاطبان امکان خرید تلفنی هم فراهم کرده است و تنها با یک تماس با واحد فروش مقدور است به هر تعداد این لامپ سفارش دهید.

علاوه بر این با درنظر گرفتن این که امروزه سوشال مدیا نیز با شدت زیادی در زندگی روزمره افراد نفوذ کرده است با در نظر گرفتن تمامی اصول حرفه‌ای،‌ خرید محصول به صورت آنلاین از اینستاگرام را نیز امکان پذیر ساخته است. همچنین خوب است بدانید برای کسانی که از اینستاگرام رهنما لامپ خرید انجام می‌دهند،‌ این امکان فراهم شده است که مشاوره پیش از خرید رایگان نیز شامل آن‌ها شود.

زیرا که بسیاری از افراد اطلاعات کافی برای خرید لامپ را ندارند و یا نمی‌دانند که برای یک روشن کردن یک اتاق 12 متری باید چه لامپی با چه مقدار لومن و چه مقدار کاندلا و وات انتخاب کنند. از این روی باید بدانید که لومن بر وات لامپ های رهنما 149 بوده و برای مثال لومن کلی برای یک لامپ مثلا لامپ zb48 برابر با 894 لومن است. تیم فروش مجرب مجموعه رهنما لامپ، با دریافت اطلاعات محلی که شما قصد روشن ساختن آن را دارید،‌ لامپ‌هایی به شما پیشنهاد می‌کنند که شما با توجه به سلیقه و دکولاسیون و کانسپت معماری از میان آن‌ها مورد بهتر را انتخاب می‌کنید.

چه کسانی بهتر است لامپ را مستقیم از کارخانه خریداری کنند؟

اصولا با توجه به این که رفت و آمد نیز هزینه ای به همراه دارد، پیشنهاد ما به شما این است که اگر به تعداد کمتر از 10 عدد لامپ قرار است خریداری کنید از روش‌های دیگری که برای خرید به صورت غیر حضوری با قیمت درب کارخانه ارائه شد اقدام کنید. اما چه افرادی بهتر است خرید مستقیم لامپ از کارخانه داشته باشند؟

بسیاری از سازمان‌های دولتی و خصوصی، ادارات،‌ساختمان‌های تجاری، مجتمع‌های گردشگری، هتل‌ها،‌ کارخانه‌ها و به طور کلی مکان‌هایی که به روشنایی زیادی احتیاج دارند،‌ با افزایش هزینه‌های مصرفی برای برق، به استفاده از لامپ‌ ال ای دی روی آوردند و این لامپ‌ها را با محصولاتی که در گذشته استفاده می‌کردند جایگزین ساختند. این سری مجموعه‌ها که قصد خرید لامپ به تعداد بالا دارند بهتر است که برای اطمینان از برند و هم قیمت تمام شده کمتر و هزاران علت دیگر، لامپ را از درب کارخانه تهیه کنند.

اما این نکته هم برای افرادی که هنوز از لامپ‌های پر مصرف استفاده می‌کنند:

خوب است بدانید که لامپ‌های ال ای دی، با صرفه جویی که در مصرف برق میسر می‌سازند و کاهش هزینه‌ای که از کمتر مصرف کردن برق برای شما ایجاد می‌کنند، هزینه‌ای که برای تعویض آن پرداخت کرده‌اید را حداکثر بعد از گذشت 1 سال به شما باز می‌گرداند. البته به این صورت که شما با پرداخت هزینه کمتر برای برق به نوعی آن را جبران می‌کنید و حتی پس از مدتی به سود دهی هم می‌رسید زیرا که پول کمتری برای برق پرداخت می‌کنید و در صندوق سازمان اندوخته بیشتری ذخیره می‌شود.

خرید مستقیم لامپ از کارخانه

چرا رهنما لامپ از بهترین برند‌های تولید کننده لامپ ال ای دی است؟

لامپ‌های ال ای دی که در کارخانه رهنما لامپ به تولید می‌رسند با به روز ترین تکنولوژی دنیا به تولید می‌رسند، و کاملا، تمام و کمال در داخل ایران تولید می‌شوند، با تکیه بر دانش بومی و خلاقیت جوانانی که در این مرز و بوم هستند.

لامپ‌های ال ای دی این تولید کننده دارای برد الکترونیکی اس ام دی هستند، این سری برد‌ها مصرف برق بسیار کمتری حتی به نسبت سایر لامپ‌های ال ای دی از جمله ال ای دی پاور و ال ای دی cob دارد و اگر قرار است که محیطی که دارای فضای گسترده‌ای است ر روشن کنید، انتخاب لامپ‌های اس ام دی هوشمندانه ترین خرید است.

اگر بخواهیم به گونه‌ای دیگر توضیح دهیم باید گفت که این لامپ‌ها چندین برابر یک لامپ ال ای دی cob روشنایی به ارمغان می‌آورند و نه تنها در هزینه برق صرفه جویی می‌کنند با گستره نوری که ایجاد می‌کنند هم نیاز شما را به تعداد کثیری لامپ از بین می‌برند و به تبع شما به لامپ‌های کمتری نیاز دارید تا فضا را روشن کنید،‌پس از این نظر هم در خرید صرفه جویی خواهید کرد.

لامپ‌های ال ای دی رهنما از معدود لامپ‌های ال ای دی درایور دارد هستند کیفیت نور تابیده شده را تا چندین برابر بالاتر می‌برند و این موضوع حتی با چشم هم قابل مشاهده است و اگر لامپ ال ای دی قدیمی در خانه داشته باشید و یکی از لامپ‌های این برند را در کنار آن به برق متصل کنید و هر دو روشن باشند به راحتی تفاوت در پرتو‌های نور را متوجه خواهید شد.

این لامپ‌ها تمامی پارامترهایی که یک لامپ استاندارد باید داشته باشد به مقدار کافی دارد، به طور مثال می ‌توان به cri اشاره کرد که به طور استاندارد باید بالای 80 باشد که در تمامی محصولات آن هست. این پارامتر درخشندگی کافی در محیط می‌کند و دکوراسیون را باشکوه تر از آنچه هست به نمایش می‌گذارد.

همچنین توجه داشته باشید که لامپ های رهنما با اینکه از لحاظ صرف انرژی دارای گرید A+ هستند. اما از لحاظ روشنایی باتوجه به تکنولوژی که دارند بسیار پر بازده هستند.

آیا تمام لامپ‌های رهنما لامپ در طرح خرید مستقیم لامپ از کارخانه قرار دارند؟

باید این مژده را به شما بدهیم که بله، تمامی لامپ‌های این تولید کننده، از لامپ هالوژنی فلت وات مدل hb24 پایه e27 گرفته تا لامپ لوستری ال ای دی بلالی وات مدل zb48 پایه e14 در این طرح قرار داده شده اند و به تمامی روش‌هایی که ارائه شد امکان خرید آن‌ها میسر است. علاوه بر این همه لامپ‌های موجود در این لیست در رنگ‌های مختلفی از جمله آفتابی و مهتابی و حتی به طور خاص با رنک سبز برای اماکن مذهبی،‌ موجود هستند و دارای گارانتی 24 ماهه هم هستند.

شرکت رهنما لامپ از سال 1395 شروع به کار کرده و از زمان شروع فعالیت تا به امروز ثانیه ای از ارائه خدمات بی نظیر خود روی گردان نشده است.

این شرکت داری مشتریان بسیار زیادی از جمله حرم امام رضا می باشد. که اکثر لامپ های این مجموعه از شرکت لامپ رهنما خریداری شده انده

خرید مستقیم لامپ از کارخانه

از دیگر نکاتی که دانستن آن برای شما مصرف کنندگان عزیز خالی از لطف نیست این است که، این تولید کننده در وبسایت رسمی خود هر هفته بر روی تعدادی از لامپ‌ها تخفیفاتی اعمال می‌دارد که مصرف کنندگان با قیمت مناسب تری بتوانند محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. بهتر است به این صورت بگوییم، رهنما لامپ هر هفته جشنواره فروشی را آغاز می‌کند که به مصرف کنندگان امکان خرید به صرفه تر را ارائه کند.

نحوه خرید لامپ ال ای دی رهنما

شما چه به صورت تکی و چه به صورت عمده میتوانید برای خرید محصولات رهنما به وب سایت آن به نشانی rahnamalamp.ir مراجعه کنید و یا با شماره تماس های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

  • ۴۴۸۹۱۹۲۳ ۰۲۱

  • موبایل:۰۹۱۲۵۱۳۵۸۱۷

  • موبایل:۰۹۳۹۷۹۳۸۲97

     

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز