خبرگزاری کار ایران

کارت تخفیف دندانپزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۶۸۶

اهمیت داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی بر هیچ یک از ما پوشیده نیست، چرا که کافیست یک بار خودمان و یا نزدیکانمان تجربه دندان درد و پرداخت هزینه‌های سنگین درمانی را در مراکز دندانپزشکی‌ داشته باشیم، تا به خوبی با اهمیت داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی و کاهش هزینه‌های درمانی آشنا شویم. از آنجایی که سطح درآمد بیشتر ما با هزینه‌های گزاف درمانی دهان و دندان همخوانی ندارد بهتر است برای کاهش هزینه‌های درمانی خود و خانواده به فکر تهیه بیمه و یا کارت دندانپزشکی باشیم. برای دریافت اطلاعات و راهنمایی‌های تخصصی‌تر در زمینه بیمه نامه‌ها و کارت‌های تخفیف دندانپزشکی ما را تا پایان این مطلب همراهی نمایید.

بیمه دندانپزشکی

خدمات دندانپزشکی در دسته پرهزینه‌ترین خدمات درمانی در جهان قرار می‌گیرد، به عبارتی بیش از ۲۰ درصد هزینه‌های دارویی و درمانی ما را هزینه‌های دندان‌پزشکی تشکیل می‌دهد. خدمات دندانپزشکی به علت داشتن هزینه‌های بالا عموما تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار نمی‌گیرند، پس برای بهره‌مندی از خدمات درمانی دندان خود باید به فکر تهیه یک بیمه نامه با عنوان بیمه دندانپزشکی باشید. چنانچه اطلاعی از بیمه دندانپزشکی، نحوه تهیه آن و یا پوشش‌هایی که این بیمه نامه ارائه مبدهد ندارید در ادامه با ما همراه باشید.

منظور از بیمه دندانپزشکی در واقع پوشش‌هایی برای از بین بردن مشکلات، عیوب و درد‌های دندانی می‌باشد. امروزه با توجه به افزایش اهمیت حفظ بهداشت دهان و دندان شرکت‌هایی همانند مهراز کارت بیمه نامه‌هایی مستقل برای پشتیبانی از داروها و خدمات درمانی دندان در سراسر کشور ارائه می‌دهند. 

دندانپزشکی ارزان

قطعا ما با شنیدن کلمه دندانپزشکی ارزان توقع دریافت خدمات با کیفیت در ازای هزینه کمتر داریم ولی کافیست کمی فکر کنیم؛ تا بفهمیم این واقعا همان چیزی است که ما به دنبالش هستیم؟ آیا مراکز و خدمات دندانپزشکی ارزان برای ما و خانواده‌مان مناسب هستند؟ اگر نه، پس این خدمات و مراکز به کار چه کسانی می‌آیند؟

از آنجایی که برطرف نکردن مشکلات دندانی اشتباه بوده و هزینه درمان دندان ها نیز در مراکز خصوصی بسیار بالا است ما به راه دیگری به نام استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی برای استفاده از خدمات درمانی با کیفیت و ارزان دندان می‌اندیشیم. برخی از شرکت‌ها نظیر شرکت مهراز کارت با ارائه کارت دندانپزشکی تمامی هزینه‌های خدمات درمانی و زیبایی دهان و دندان شما را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهند و شما می‌توانید ارزانی را در کنار کیفیت بالا در کلینیک‌های خصوصی طرف قرارداد مهراز کارت تجربه کنید.

 

کارت تخفیف دندانپزشکی

از آنجایی که هزینه‌های درمانی در مراکز دندانپزشکی بسیار بالاست و شرکت‌های بیمه پشتیبانی خاصی از خدمات درمانی آن نمی‌کنند، سال‌هاست برخی از شرکت‌ها در بخش خصوصی شروع به عرضه کارت تخفیف دندانپزشکی نموده اند. این کارت‌ها اغلب خدمات گوناگونی را در زمینه درمان دهان و دندان و گاها زیباسازی آن ارائه کرده و با کاهش چشمگیر هزینه‌های دندانپزشکی باعث افزایش سطح سلامت جامعه در دراز مدت می‌شوند. درحقیقت کارت تخفیف دندانپزشکی همچون بیمه‌ها یک برگه، دفترچه و یا کارت است که فقط در صورت مراجعه شما به مراکز طرف قرارداد ارزش پیدا می‌کند؛ پس مهم است که شرکتی را انتخاب نمایید که در نقاط مختلفی از شهرتان مراکز طرف قرارداد داشته باشد‌. به عنوان مثال شرکت مهراز کارت یکی از ارائه دهندگان کارت تخفیف دندانپزشکی می‌باشد که مراکز طرف قرارداد متعددی را در شهر‌های بزرگی مثل تهران، البرز، رشت، مشهد و… دارد.

 

مزایای تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی

  • کاهش دغدغه‌های مالی
  • کاهش فاصله مرکز درمانی تا محل سکونت
  • کاهش هزینه‌های زیباسازی و درمانی دندان‌ها تا ۵۰ درصد 
  • امکان استفاده برای تمامی اقشار جامعه
  • استفاده از خدمات دندانپزشکی در بهترین مراکز 
  • امکان پرداخت اقساطی هزینه خدمات

 

خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی

همانطور که گفته شد بیمه‌های پایه‌ای مثل بیمه تامین اجتماعی در بخش دندانپزشکی فقط خدمات درمانی ابتدایی مانند کشیدن دندان، جرم گیری و پر کردن معمولی دندان را می‌توانند پوشش دهند که بدون شک برای همیشه کارآمد نخواهد بود زیرا نیاز‌های ما به دندانپزشکی در این خدمات خلاصه نمی‌شود، پس بهترین راه تهیه یک کارت تخفیف دندانپزشکی معتبر می‌باشد‌.

تمامی شرکت‌های ارائه دهنده کارت دندانپزشکی در بخش درمانی خدمات متعددی را پوشش می‌دهند، اما در بخش زیبایی فقط برخی از شرکت‌ها همچون مهراز کارت در کنار خدمات درمانی خدماتی مانند ارتودنسی و کامپوزیت و لامینت و ... را نیز برای زیباسازی دندان‌ها ارائه می‌دهند.

خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی عبارت است از: 

  •  جرم گیری و بروساژ فک بالا و پایین
  • کشیدن دندان
  • رادیو گرافی دندان
  • خدمات ترمیم پر کردن دندان
  • جراحی دندان عقل نهفته و نیمه نهفته
  • ارتودنسی
  • کامپوزیت
  • ایمپلنت
  • لامینت
  • و ...

کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

در حال حاضر کارت‌های دندانپزشکی متنوعی توسط شرکت‌های معتبر و مطرح در ایران ارائه می‌شود، که هدف از تشکیل کلیه این مجموعه‌ها کاهش هزینه ها و افزایش سطح بهداشت جامعه می‌باشد. شرکت مهراز کارت نیز از این مسئله مستثنا نبوده و همانند سایر مجموعه‌ها برهمین مبنا پایه گذاری شده است. کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز کارت خدمات گسترده‌ای مانند ارتودنسی، ایمپلنت، کامپوزیت، جراحی بینی، لیزر، لیپوماتیک و… را به شما عزیزان عرضه می‌کند. به زبان ساده‌تر شما با خرید یک کارت تخفیف دندانپزشکی می‌توانید ۵۰ درصد از هزینه‌های زیبایی و درمانی دندان‌هایتان را و ۳۰ درصد از هزینه‌های زیباسازی پوست و مو و ... را کاهش دهید.

مشاهده هزینه دندانپزشکی با کاهش 50% با مهراز کارت

خرید کارت تخفیف دندانپزشکی

برای خرید کارت تخفیف دندانپزشکی در وهله اول باید شرایط ثبت نام و نحوه ارائه خدمات بهترین شرکت عرضه کننده این کارت‌ها را بیابید. به عنوان مثال شرکت مهراز کارت با ارائه تخفیفات بی قید و شرط ۵۰ درصدی آن هم بدون سقف و محدودیت و تنها با پرداخت یک مبلغ ناچیز در دسته شرکت‌های مطرح در این زمینه در کشور قرار می‌گیرد.

روش تهیه کارت تخفیف دندانپزشکی مهراز

  1. دریافت مشاوره از مشاوران متخصص مجموعه مهراز کارت (در صورت نیاز)
  2. مراجعه به سایت مهراز کارت
  3. مراجعه به صفحه خرید آنلاین کارت تخفیف دندانپزشکی
  4. ثبت اطلاعات مورد نیاز در صفحه خرید آنلاین
  5. پرداخت حق بیمه از طریق درگاه پرداخت
  6. دریافت بیمه نامه تا ۴۸ ساعت آینده در زمان و مکان دلخواه شما 
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز