خبرگزاری کار ایران

خرید شیشه گیفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۳۵۷

شیشه گیفت یکی از محصولات مورد نیاز در عرصه های طراحی و دیزاین لوازم عروسی محسوب می شود که باید به میزان لازم تامین گردد.

شیشه گیفت یکی از محصولات مورد نیاز در عرصه های طراحی و دیزاین لوازم عروسی محسوب می شود که باید به میزان لازم تامین گردد. در سر تا سر کشور ما، مراسم های نامزدی و عروسی با حضور تعداد بالایی از مهمانان برگزار می شوند که در هر یک از این مراسم ها یک سری یادگاری به مهمانان اهدا می شوند که از جمله آن ها می توان به شیشه های گیفت اشاره کرد.

این شیشه ها با روش های مختلفی دیزاین می شوند و در اختیار مهمانان قرار می گیرند. بر اساس نوع طراحی شیشه، شکل، فرم و ابعاد آن نیز تغییر می کند. در این میان انواع شیشه های گیف رنگی نیز جای می گیرند که از زیبایی خاصی برخوردار هستند. در ادامه با نحوه استفاده از هر یک از این شیشه ها آشنا می شوید.

 

ویژگی های مهم شیشه گیفت مرغوب

هر یک از انواع شیشه گیفت ها رنگ و مدل متفاوتی دارند که هر شخص بسته به سلیقه خود می تواند یکی از انواع مدل های موجود را انتخاب نماید. برای این که این اقلام در مجالس عروسی قابل استفاده باشند، باید برخی استانداردهای کیفی در آن ها رعایت شده باشند. برخی از این موارد در زیر دسته بندی شده اند:

  1. جنس شیشه گیفت یک مسئله بسیار مهم تلقی می شود. در صورتی که این شیشه ها مقاومت لازم را نداشته باشند، در برابر فرایند تزیین و دیزاین، به سادگی می شکنند. به همین خاطر میزان آسیب پذیری شیشه در حین خرید مورد بررسی قرار می گیرد.
  2. سایز و ابعاد این شیشه ها نیز بسیار مهم است. انواع سایز بندی شیشه گیفت در سایت matinviall.ir ارائه می شوند که هر یک از آن ها برای محصولات خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. صاف بودن بدنه بطری، زیبایی و درخشندگی بدنه آن نیز یک فاکتور مهم برای خرید این اقلام محسوب می شود که در زیبایی نهایی گیفت عروسی یا نامزدی تاثیر گذار است.

انواع کاربردهای شیشه گیفت

شیشه گیفت را در ساخت و آماده سازی بسیاری از لوازم تزیینی به کار می برند. برخی از این موارد استفاده در زمینه مناسبت های عروسی است. برخی از این شیشه ها برای تهیه کارت دعوت عروسی خود استفاده می کنند. به این صورت که کارت عروسی را به صورت رول شده درون شیشه جای می دهند. برخی نیز از شیشه های گیفت به عنوان یادگاری مراسم عروسی خود استفاده می کنند.

این شیشه ها برای هدیه ولنتاین نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری افراد درون آن ها انواع مهره های قلبی شکل و شکلات قرار داده و آن را به محبوب خود هدیه می دهند. استفاده از این لوازم برای دیزاین و تزیینات منزل نیز بسیار مرسوم است. این شیشه ها در تزیین هفت سین نوروز نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید شیشه گیفت

شیشه گیفت

 

مشخصات مهم خرید گیفت

شیشه گیفت با مشخصات و ویژگی های به خصوصی ارائه می شود. قیمت هر یک از انواع گیفت ها با توجه به متریال استفاده شده متفاوت است. در سایت matinviall.ir این محصولات با قیمت به صرفه ای ارائه می شوند که برای خرازی ها، مراکز تزیینات و تدارکات عروسی بسیار مناسب می باشد.

این محصولات به همراه بسته بندی های مناسب به دست مشتریان می رسند. به این ترتیب در طول فرایند ارسال نمی شکنند و آسیبی به بدنه آن ها وارد نمی شود. انواع گیفت های عروسی با روش های متفاوت تزیین می شوند. شما می توانید انواع مدل های آن ها را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید و بر مبنای ایده ها و خلاقیت خود این شیشه ها را تزیین کنید. برخی از روش های تزیین شیشه های گیفت را در ادامه مشاهده می کنید.

خرید شیشه گیفت

شیشه گیفت

 

روش های دیزاین شیشه های گیفت

در دنیای امروز، همه وسایل و لوازمی که در مجالس و مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند، با روش های خاص دیزاین می شوند. برای دیزاین گیفت عروسی با استفاده از شیشه های گیفت، روش های بسیار زیادی وجود دارند که برخی از آن ها به سهولت انجام می شود. شما می توانید، با استفاده روبان های رنگی، انواع مهره های رنگی، نخ های تزیینی و ابریشمی، انواع پولک و... سطح این شیشه ها را دیزاین کنید. در داخل این شیشه ها نیز وسایل مختلفی قرار می گیرند.

از عکس های دو نفره عروس و داماد گرفته تا وسایل تزیینی شیک در داخل این شیشه ها جای می گیرند و به مهمانان عروسی هدیه داده می شوند. این گیفت ها، یکی از زیباترین هدایایی هستند که در شب عروسی مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از انواع شیشه های گیفت در عرصه تبلیغات نیز پر رونق شده است. هر یک از مدل های این شیشه ها را در عرصه های تبلیغاتی برای معرفی برخی از محصولات کمپانی های مختلف مورد استفاده قرار می دهند. آرم و برند هر یک از این مراکز در داخل شیشه های گیفت به نمایش گذاشته می شود. در این زمینه براقیت سطح شیشه ها بسیار جلب توجه می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز