خبرگزاری کار ایران

معرفی و بررسی بهترین موسسه حقوقی (تهران بزرگ) در تهران و کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۹۱۵

 

امروز قصد داریم به معرفی یکی از بهترین موسسات حقوقی در کشور بپردازیم ، موسسه حقوقی تهران بزرگ یکی از معدود مراکزی است که بیش از 17 سال سابقه حضور در این عرصه داشته و هم اکنون با هیئت علمی و کادر متخصص 1700 نفره خود بعنوان بهترین موسسه حقوقی در کشور میباشد . خدمات موسسه تهران بزرگ شامل :  وکالت در زمینه های مختلف حقوقی ، کیفری ، سایبری ، خانواده ، جرائم خاص ، پرونده های مربوط به املاک تهران بزرگ و ..... است . موسسه تهران بزرگ به دلیل داشتن نیروی متخصص و کارکشته اکنون در بیش از 23رشته تخصصی فعالیت میکند . در ادامه مزایای موسسه حقوقی تهران بزرگ را بررسی میکنیم.

موسسه حقوقی تهران بزرگ با کادری از بهترین وکیل و مشاوران حقوقی در زمینه امور مختلف حقوقی به اشخاص حقیقی و حقوقی جهت رفع مشکلات حقوقی، طرح دعوی یا دفاع از خود، و یا سایر موارد خدمات ارائه میدهد. مشکلات فراوانی در زندگی روزمره برای افراد پیش می‌آید که در مورد حل این مشکلات نیاز به تصمیم‌گیری جدی و کمک گرفتن از افراد متخصص خواهند داشت، که برای حل این مشکلات و دریافت مشاوره میتوانید از موسسه حقوقی تهران بزرگ کمک بگیرید .

خدمات موسسه حقوقی تهران بزرگ شامل موارد زیر میباشد:

  1. ارائه خدمات در زمینه پرونده های سایبری : خدمات این موسسه در زمینه های سایبری ، فضای مجازی ، مشاوره تخصصی به آژانس های دیجیتال کارکتینگ و تبلیغاتی ، جرائم اینترنتی ، هک و نفوذ ، و جرائم ارزی دیجیتال میباشد .
  2. ارائه خدمات در زمینه پرونده های حقوقی و مالی
  3. ارائه خدمات در زمینه جرائم خاص و کلان اقتصادی
  4. تامین و اجاره سند و وثیقه بمنظور آزادی زندانی
  5. ارائه خدمات در زمینه امور کیفری
  6. ارائه خمات در زمینه پرونده های حقوق بین الملل
  7. ارائه خدمات در زمینه در زمینه اختلافات ملکی و پرونده های مرتبط با مستغلات و املاک تهران بزرگ
  8. خدمات تخصصی در مرحله تجدیدنظر و دیوان عدالت کشور
  9. تنظیم انواع لایحه ، دادخواست ، شکوائیه و....

نتیجه گیری:

موسسه حقوقی تهران بزرگ یکی از برترین مراکز در کشور بوده که با توجه به تجربه و سابقه درخشانی که در کارنامه خود دارد میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای واگذاری پرونده شما باشد ، در این موسسه کلیه پرونده هایی که در گردش هستد بطور مرتب توسط کارشناسان و بازرسان موسسه تحت بررسی قرار گرفته و بطور مرتب و هفتگی با توجه به نوع پرونده گزارش عملکرد به موکل داده میشود .

ادرس دفتر مرکزی تهران بزرگ: تهران – خسابان نلسون ماندلا (جردن) – روبرو صدا و سیما

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز