خبرگزاری کار ایران

اجاره خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۷۸۵

اجاره خودرو در دنیای امروز بسیار رواج پیدا کرده و افراد مختلفی به اجاره ماشین روی آورده‌اند. به علت فوایدی که اجاره خودرو دارد، بیشتر مردم در زندگی مدرن امروز ترجیح می‌دهند به جای خرید خودرو از خدمات اجاره استفاده کنند.

اجاره خودرو در ایران

در اغلب کشورهای دنیا مردم برای تمامی دارایی های خود از جمله ماشین، مالیات پرداخت می‌کنند. به همین دلیل برای کسانی که همیشه از ماشین برای تردد استفاده نمی‌کنند و گاها برای مسیرهای خاصی نیاز به خودرو دارند، از نظر اقتصادی داشتن وسیله نقلیه شخصی توجیه ندارد و ترجیح می‌دهند از خودروهای اجاره‌ای استفاده کنند. در ایران نیز اجاره خودرو جایگاه خاص خود را پیدا کرده و این فرهنگ به خوبی جا افتاده است. در همین راستا، شرکت های متعددی در تهران و سایر شهرها راه‌اندازی شده‌اند تا بتوانند به نیاز مردم، در سراسر ایران پاسخگو باشند. مجموعه رنت خودرو در راستای اجاره ی اتومبیل بدون راننده و با راننده به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در ایران فعالیت دارد. شرکت‌های اجاره‌دهنده به جزدر تهران، در سایر کلان شهرها که رفت و آمد به آن‌ها زیاد است و تردد بیشتری دارند در حال گسترش است. استان‌هایی مانند خراسان، اصفهان، شیراز و شهرهای شمالی کشور همواره از قطب‌های گردشگری در ایران هستند. این شهرها جزء مناطق توریستی ایران محسوب می‌شوند، علاوه بر گردشگران خارجی، ایرانی‌های ساکن سایر شهرها نیز در ایام تعطیل سال ممکن است اقدام به اجاره ماشین جهت تردد در این شهر ها نمایند.

نکات مهم در اجاره ماشین

پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام اجاره ماشین همواره شرایط خود را در نظر بگیرید. با توجه به اینکه اجاره خودرو به دلایل مختلف و برای اهداف متفاوتی انجام می‌شود، چنانچه قصد استفاده بلند مدت از خودروی اجاره ای را دارید، بهتر است از ابتدا قرداد ماهانه یا سالانه منعقد نمایید تا از تخفیفات در نظر گرفته شده مجموعه رنت خودرو استفاده نمایید.

 

خودرو های مجهز و سالم را اجاره کنید

در بازار رقابتی اجاره خودرو، به نکته ای که توجه نمیشود سالم بودن خودرو است، قیمت تعیین کننده نیست و ممکن است خودرویی با قیمت پایین تر پیدا شود اما دچار مشکل فنی باشد و هنگام اجاره از چشم شما پنهان بماند، حتما هنگام اجاره و تحویل خودرو از تجهیز بودن و سلامت خودرو مطمئن شوید. کلیه خودرو هایی که توسط مجموعه رنت خودرو اجاره داده میشوند، قبل از تحویل به طور کامل سرویس و تست میگردند تا موجب نارضایتی شما نشوند.

  • سلامت فنی  شامل سالم بودن سیستم ترمز،چراغ ها، نو بودن لاستیک ها، سیستم تعلیق، نرم بودن خودرو،دارا بودن امکانات و تجهیزات و ... میشود.

اجاره خودرو

دلایل اجاره ماشین

خودرو را برای چه کاری اجاره می‌کنید؟ مقصد سفر کجاست؟ برای تعطیلات به کدام منطقه سفر می‌کنید، مناطق گرمسیر یا مناطق سرسبز و خوش آب و هوا؟ درخواست اجاره‌تون برای انجام تشریفات هست؟ می‌خواهید داخل شهر از ماشین استفاده کنید یا خارج از شهر؟ تمایل دارید ماشین خارجی براتون ارسال بشه یا ماشین ایرانی؟

اجاره خودرو

اجاره ماشین مناسب به چه صورت است؟

تعدادی از سوال‌هایی که هنگام اجاره خودرو باید در نظر داشته باشید را بیان کردیم. برای کسانی که قصد رنت اتومبیل دارند، بهتر است که مناسب‌ترین اتومبیل را بر اساس شرایط خود انتخاب نمایند. برای اجاره ماشین مسافرتی پیشنهاد می‌کنیم:

  • اگر مقصد سفر شما مناطق کویری و صحرا است، می‌توانید از انواع خودرو آفرود مناسب استفاده کنید تا به مشکلی برنخورید.
  • اگر مقصد سفرتان نقاط خوش آب و هوا و سرسبز، مانند شمال کشور است، پیشنهاد می‌کنیم از خودروهای کروک استفاده شود تا همواره هوای سالم را تنفس کنید و از محیط پیرامون بیشترین لذت را ببرید.
  • اگر برای سفر مناطق کوهستانی و مسیرهای سخت انتخاب شماست، ماشینی را انتخاب کنید که بتواند در مسیرهای صعب‌العبور شما را به راحتی جابجا کند تا به مشکلی برنخورید.
  • برای استفاده داخل شهری پیشنهاد ما استفاده از خودروهای کم مصرف با اندازه کوچک‌تر است تا برای تردد و پارک ماشین، کمترین مشکل را داشته باشید. همچنین مصرف سوخت در این حالت بهینه می‌شود.
  • اگر قصد اجاره ماشین عروس و یا اجاره خودرو برای تشریفات و مراسم را دارید، به ظاهر و امکانات خودروهای لوکس دقت و ماشینی را انتخاب کنید که اولویت‌های شما را دارا باشد.

مدارک مورد نیاز و نکات مهم برای اجاره ماشین

شرایط اجاره ماشین در تمامی شرکت‌های اجاره‌دهنده ماشین یکسان است. معمولا مبلغی به عنوان دپوزیت به صورت نقد، چک یا سفته دریافت میشود، ممکن است در برخی از نکات، شرکت‌ها شرایط ریز و متفاوتی داشته باشند، بهتر است جزئیات کامل مدارک مورد نیاز را از کارشناسان مربوطه مجموعه سوال نمایید

نکات مهم در اجاره خودرو

  • ابتدا وارد سایت مجموعه رنت خودرو شده و به صورت آنلاین اقدام به رزرو نمایید و یا اگر به صورت حضوری مراجعه می نمایید، بهتر است لیست کامل خودرو ها و مشخصاتشان را قبل از مراجعه در سایت مطالعه و تمامی امکانات خودروهای موجود را بررسی کنید.
  • بر اساس نیازهای خود بهترین ماشین را انتخاب کنید.
  • مطمئن باشید که قرارداد اجاره را برای زمان و مکان مورد نظر خود امضا می‌کنید.
  • مدارک مورد نیاز ضمانت را ارائه دهید تا زمان تحویل خودرو نزد شرکت بماند.
  • دقت کنید که وقتی درخواست اجاره خودرو می‌دهید، خودرو به‌عنوان امانت در اختیار شما قرار دارد. پس باید در نگهداری و استفاده از آن دقت داشته باشید.
  • خودرو به صورت کاملا تمیز، کارواش و ضد عفونی شده با باک بنزین پر، تحویل شما میگردد.
  • قبل از تحویل گرفتن ماشین آن را به طور کامل چک کنید تا از درست بودن و سلامت خودرو مطمئن شوید. هنگام رانندگی اگر متوجه مشکلی شدید سریعا با مجموعه تماس گرفته و آن مورد را اطلاع دهید تا در جریان قرار بگیرند.
  • در هنگام تحویل گرفتن ماشین، حتما دقت داشته باشید خودرو صحیح و سالم باشد و از نظر فنی برایتان مشکل ساز نشود، در همین زمینه ممکن است با قیمت های پایین تر و شک برانگیز مواجه شوید غافل از اینکه سلامت فنی خودروی اجاره شده ممکن است برایتان مشکل ساز شود.

کلام آخر

آیا با وجود تمام این موارد برای اجاره ماشین نگرانی دارید؟ در این مطلب سعی کردیم تمامی شرایط اجاره خودرو به صورت کامل برایتان شفاف ‌سازی شود. همچنین می‌توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان وب ‌سایت رنت خودرو و مشاهده لیست اجاره خودرو های بدون راننده و با راننده، بهترین انتخاب را جهت اجاره خودرو به صورت کوتاه مدت و یا ماهانه و سالانه داشته باشید.

اجاره خودرو

برای اجاره ماشین چگونه اقدام نماییم ؟

مجموعه رنت خودرو با کادری مجرب در زمینه اجاره ماشین در خدمت متقاضیان گرامی میباشد و متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به وبسایت RENTKHODRO ، مراجعه حضوری و یا تماس با شماره های ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۶ – ۰۲۱۸۸۴۴۴۴۹۷ اقدام به اجاره اتومبیل نمایند

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز