خبرگزاری کار ایران

معرفی پوستر دیواری و تاثیر آن در زیبایی دکوراسیون _ دکورآفیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۵۴

دیوار پوش های مختلفی برای پوشش دیوار و تزیین آن وجود دارند. اما با پیشرفت صنعت چاپ و امکان ارائه تصاویر بزرگ و با کیفیت روی متریال مختلف، پوستر دیواری نیز ارائه شد. این نوع پوشش برای دیوار دارای طرح ها و تصاویر متنوعی می باشد. برخی آن را با نام کاغذ دیواری سه بعدی می شناسند.

به دلیل استفاده از رنگ های با کیفیت، پوششی که به روی دیوار نصب می شود، جلوه و ظاهر بسیار زیبایی به محیط می بخشد. گاهی تنها با استفاده از این پوشش می توانیم تغییرات محسوسی را در دکوراسیون داخلی ایجاد کنیم. به همین دلیل این روش به عنوان راهی آسان برای ایجاد تنوع و تغییرات مثبت از نظر بصری در فضا می باشد. بهتر است به کیفیت چاپ تصویر و رنگ و طرح دقت بیشتری شود.

امروزه اکثر فضاها در ساختمان های مختلف به صورت مدرن طراحی می شوند. علت این امر، گرایش بین المللی به شیوه امروزی مدرن است. از این رو این نوع طراحی را در تمام دنیا مشاهده می کنیم. در هنگام خرید پوستر دیواری باید به نوع طراحی فضا و سبک به کار رفته در آن دقت شود.

آیا با خرید پوستر دیواری می توانیم در فضا تنوع ایجاد کنیم؟

همانطور که گفته شد، کاغذ دیواری سه بعدی کی از پوشش های تزیینی برای دیوار است، که موجب تنوع دیزاین خواهد شد. از این رو اغلب طراحان برای ایجاد یک فضای جدید و متفاوت، از پوستر دیواری در بخش های مختلف استفاده می کنند. مثلا روی دیوار پذیرایی، نشیمن و ... می توان از آن استفاده کرد. البته قبل از هر چیز باید سطح مورد نظر اندازه گیری شود و بر اساس آن، طرح مورد نظر در ابعاد خاص سفارش داده شود. زیرا برخلاف سایر پوشش های تزیینی، امکان برش این طرح بعد از چاپ وجود ندارد.

در واقع بعد از چاپ در صورت برش تصویر، طرح ناقص به نظر خواهد رسید. از این رو اغلب برای طراحی فضاهای مختلف با این پوشش قبل از هر چیز، ابعاد در نظر گرفته می شود. ابعاد مورد نظر باید دارای عرض کم باشند. زیرا نمی توان مانند کاغذ دیواری، کل فضا را با آن پوشش داد. علاوه بر اینکه فضا زیبایی چندانی نخواهد داشت، طراحی آن بخش شلوغ و بی نظم خواهد شد. به همین دلیل بهتر است این پوستر دیواری سه بعدی را در فضای مناسب و در ابعاد کم مورد استفاده قرار دهیم.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی در پشت تلویزیون

تلویزیون در هنگام روشن و خاموش بودن دارای ظاهر متفاوت است. در واقع در صورت عدم استفاده از آن، با یک صفحه سیاه مواجه هستیم. اما در صورت روشن بودن، مانند یک قاب عکس در فضا عمل می کند. برای همین باید پوستر دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، طرح شلوغ و بی نظم نداشته باشد. طرح های ساده با رنگ های ملایم بهترین انتخاب برای این بخش هستند. بهتر است از طرح های مدرن مانند اشکال هندسی یا طرح گل و طبیعت استفاده شود. برخی با استفاده از رنگ های تند و زننده این بخش از فضا را شلوغ طراحی می کنند. اما اغلب طراحان ترجیح می دهند که طرح مورد نظر، ساده باشد.

باید به این نکته توجه داشته باشید که قیمت پوستر دیواری ممکن است تحت تاثیر طرح آن نیز باشد. مثلا هر چقدر رنگ های بیشتری برای چاپ نیاز باشد، طبیعتا هزینه اجرای کار افزایش می یابد. به همین دلیل بهتر است که به طور کلی از رنگ های ملایم برا کاغذ دیواری سه بعدی استفاده شود. این رنگ ها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

معرفی پوستر دیواری و تاثیر آن در زیبایی دکوراسیون _ دکورآفیس

شرایط نصب پوستر دیواری برای پذیرایی چه می باشد؟

فضای پذیرایی در یک واحد مسکونی، یک اتاق بسیار مهم تلقی می شود. در واقع اوج خلاقیت و هنر یک طراح در این بخش از خانه نمایش پیدا می کند. به همین دلیل اغلب از عناصر و پوشش های تزیینی متنوع برای طراحی این بخش استفاده می شود. در پذیرایی ممکن است طرح های متنوعی وجود داشته باشد. مثلا در یک ساختمان، در بخش پذیرایی از میز ناهارخوری استفاده شود. در این صورت فضای پشت آن می تواند انتخاب مناسبی برای نصب پوستر دیواری باشد. این طرح باید از نظر رنگ و طراحی با چیدمان و مبلمان هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت یک فضای غیر هماهنگ ایجاد خواهد شد. از همین رو طراحان اغلب با بررسی رنگ ها، طرح کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب می کنند. این پوشش دارای قیمت های مقرون به صرفه ای است.

به دلیل تنوع بالای طرح های چاپ شده در این زمینه، می توان طراحی های متفاوتی در هر فضا اجرا کرد. البته گاهی یک فضا به صورت سنتی طراحی می شود. از این رو شاید استفاده از طرح ها به این شکل، با فضا همخوانی نداشته باشد. البته برای یک فضا با معماری سنتی می توان از طرح های سنتی استفاده کرد. شاید بتوان گفت که این پوشش دارای تصاویر و طرح های متنوعی است که برخی از آنها با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی طراحی شده اند.

خرید پوستر دیواری طبیعت برای منزل مسکونی

منازل مسکونی اغلب با طرح هایی از طبیعت، گل و ... تزیین می شوند. این نوع تصاویر از دیرباز تا کنون برای تزیین دیوار مورد استفاده قرار می گرفته اند. از این رو می توان گفت که تنها سبک این تصاویر تغییر کرده است. البته با عرضه پوستر دیواری برای پوشش دیوار، نوع متریال نیز تغییر کرد. برای خرید پوستر دیواری می توانیم به فروشگاه آنلاین در این زمینه مراجعه و تصویر گل یا طبیعت و مناظر طبیعی مد نظر خود را انتخاب کنیم. دکور آفیس در این زمینه خدمات گسترده ای ارائه کرده است. از عناصر تزیینی مانند تابلو دیواری گرفته تا پوشش های دیوار مانند پوستر دیواری، در این مجموعه با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می شوند. از همین رو بسیاری از افراد از این نوع تصاویر برای طراحی فضا استفاده می کنند.

منازل مسکونی به دلیل متراژ پایین اغلب کوچک هستند. از همین رو بسیاری از طراحان سعی دارند که از تصاویر طبیعت در قالب عناصری مانند کاغذ دیواری سه بعدی، در آن استفاده کنند. یکی از ویژگی های این طرح ها، تنوع بسیار بالای آنها می باشد.

معرفی پوستر دیواری و تاثیر آن در زیبایی دکوراسیون _ دکورآفیس

سایت فروش پوستر دیواری

همانطور که اشاره شد، دکورآفیس به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش پوستر دیواری فعالیت دارد. خرید آنلاین و با استفاده از اینترنت، چند وقتی است که بسیار همه گیر شده است. از این رو مجموعه های معتبر در زمینه فروش انواع دیوار پوش نیز تصمیم به ارائه محصولات خود به صورت آنلاین گرفته اند. استفاده از توضیحات هر محصول و دسترسی شبانه روزی به سایت برای مطالعه ویژگی های محصول مورد نظر و سفارش آن در هر ساعت از شبانه روز، موجب فروش محصولات به صورت آنلاین شده است.

به طور کلی کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل قیمت مناسب، برای پوشش دیوار انتخاب بسیار خوبی است. بهتر است کل فضا را با این نوع پوشش ها تزیین نکنیم. زیرا یک فضای مدرن باید دارای سادگی باشد. ایجاد پیچیدگی و استفاده زیاد از رنگ ها ظاهر خوبی نخواهد داشت. از این رو اغلب برای طراحی فضا از انواع پوستر دیواری به شکل های متنوع با رنگ های ملایم استفاده می شود. بهتر است از این نوع پوشش برای فضا هایی مانند پذیرایی و نشیمن استفاده شود. در این صورت این بخش ها جذابیت بیشتری پیدا خواهند کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز