خبرگزاری کار ایران

معرفی روش های سرمایه گذاری در کانادا

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۹۶

ویزای سرمایه گذاری کانادا یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. کانادا دارای روش های مختلف سرمایه گذاری می باشد. هر ایالت در کانادا با توجه به نیاز منطقه ای خود، برنامه های سرمایه گذاری و استارتاپ خاص خود را دارد.

متقاضیانی که از طریق برنامه و ویزای سرمایه گذاری کانادا برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند، همراهی خانواده خود را نیز به همراه خواهند داشت. در ادامه این مقاله روش های سرمایه گذاری در کانادا از قبیل : ویزای سرمایه گذاری در کانادا، ویزای استارتاپ کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری در کانادا روش خود اشتغالی و مزایای  آن ها شرح داده خواهد شد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری از طریق برنامه های متنوع سرمایه گذاری و کار آفرینی استانی امکان پذیر است. اکثر برنامه های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری دارای مینیمم و حداقلی برای سرمایه گذاری می باشند. متقاضیان ویزای سرمایه گذاری کانادا باید ثابت نماید حداقل دارایی و سرمایه لازم برای انجام این برنامه های کارآفرینی کانادا را دارند. در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در برخی از ایالت های کانادا می پردازیم.

 

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا از طریق برنامه ایالتی پرنس ادوارد

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت پرسن ادوارد باید حداقل دارای سابقه 3 سال مدیریت یک کسب و کار و یا مالکیت یک کسب و کار باشند. این افراد باید اثبات نمایند دارایی های آن ها حداقل 600 هزار دلار کانادا می باشد. این دارایی می تواند شامل زمین، ملک و غیره باشد. دارایی ها می تواند به نام متقاضی و یا همسر وی باشد. متقاضیان تنها این دارایی را اثبات می نمایند و الزامی به نقد کردن دارایی و یا انتقال آن به کانادا نخواهند داشت. دیگر شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در برنامه پرنس ادوارد به شرح زیر است.

دارای 3 سال مدیریت یک کسب وکار

و یا دارای 3 سال سابقه مالکیت به بیزینس

دارای مدرک  تحصیلی حداقل دیپلم

دارای حداقل نمره آیلتس 5

تمایل به سرمایه گذاری به ارزش حداقل 50 هزار دلار در ایالت پرنس ادوارد

 

متقاضیان این ویزای سرمایه گذاری کانادا در ابتدا با یک ویزای یک ساله وارد کانادا می شوند و پس از یک سال می توانند از طریق همین برنامه درخواست اقامت دائم (کارت پی آر کانادا) نمایند. امکان مهاجرت خانوادگی از طریق این برنامه سرمایه گذاری کانادا امکان پذیر است.

 

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در ایالت انتاریو

برنامه ویزای سرمایه گذاری کانادا در ایالت آنتاریو به خاطر قرار گرفتن شهر تورنتو در این ایالت از محبوبیت بالایی برخوردار است. متقاضیان این برنامه ایالتی می توانند به صورت خانوادگی برای مهاجرت به کانادا و زندگی در شهرهای مختلف انتاریو اقدام کنند. شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا در این برنامه ایالتی به شرح زیر می باشد.

مدرک تحصیلی : حدافل لیسانس

مدرک زبان: حداقل آیلتس 5

داشتن سابقه 3 سال مدیریت یک کسب و کار

و یا داشتن سابقه 3 سال مالکیت یک کسب و کار

***در صورت انتخاب شهر تورنتو برای راه اندازی بیزینس، باید متقاضی شرایط زیر را ایجاد کند:

دارایی های وی باید حداقل 800 هزار دلار کانادا باشد

باید 400 هزار دلار کانادا در تورنتو سرمایه گذاری کند

باید 2 شهروند کانادایی را استخدام نماید.

***در صورت انتخاب شهر های کوچک انتاریو برای راه اندازی بیزینس، باید متقاضی شرایط زیر را ایجاد کند:

دارایی های وی باید حداقل 600 هزار دلار کانادا باشد

باید 200 هزار دلار کانادا در تورنتو سرمایه گذاری کند

باید یک شهروند کانادایی را استخدام نماید.

 

متقاضیان این برنامه سرمای گذاری در کانادا می توانند بعد از 20 ماه برای دریافت کارت پی آر کانادا و اقامت دائم اقدام کنند.

 

موسسه مهاجرتی یوکن با سال ها سابقه در ویزاهای سرمایه گذاری کانادا، وکالت متقاضیان را از طریق مشاور رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتازیان می پذیرد. پرونده های سرمایه گذاری این موسسه تحت نظارت مستقیم وی انجام می گیرد.

 

ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا یکی دیگر از روش های محبوب سرمایه گذاری و گرفتن اقامت دائم کانادا است. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از طریق دو روش امکان پذیر است.

**ویزای استارتاپ فدرال کانادا

**ویزای استارتاپ ایالتی کانادا

 

ویزای استارتاپ فدرال کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ فدرال مخصوص افرادی است که دارای یک ایده و نوآوری خاص می باشند. این افراد می توانند با ارائه طرح خود در قالب یک بیزینس پلن به یکی از شرکت های انکوباتور جهت گرفتن تاییدیه اولیه اقدام کرده و سپس برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا اقدام کنند. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ کانادا در روش فدرال با حداکثر 5 عضو در یک گروه امکان پذیر است. متقاضیان باید تخصص افراد گروه را متناسب با پروژه و طرح پیشنهادی انتخاب نمایند. در این روش از ابتدا به افراد کارت پی آر  و اقامت دائم کانادا ارائه می گردد.

 

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ایالتی

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ ایالتی یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا است. ویزای استارتاپ آلبرتا یکی از این روش های می باشد. ویزای استارتاپ کانادا از طریق ایالت آلبرتا یکی از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. در این روش سرمایه گذاری متقاضی با ارائه یک بیزینس پلن باید از سازمان های مورد تایید ایالت آلبرتا تاییدیه دریافت نماید. متقاضیانی که شرایط ویزای استارتاپ کانادا از طریق سرمایه گذاری آلبرتا را داشته باشند موفق به دریافت ویزای کار یک ساله می شوند و می توانند پس از ورود به کانادا و گذشت یک سال برای گرفتن اقامت دائم کانادا اقدام کنند. اقدام خانوادگی برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای سرمایه گذاری آلبرتا امکانپذیر است.

شرایط ویزای استارتاپ کانادا در روش آلبرتا به شرح زیر است.

از زمان فارغ التحصیلی متقاضی نباید بیشتر از 10 سال گذشت باشد.

متقاضی باید حداقل لیسانس داشته باشد.

داشتن حدقل آیلتس 5

گرفتن تاییدیه از سازمان های مورد تایید دولت آلبرتا

سرمایه گذاری حداقل به میزان 50 هزار دلار کانادا در ایالت آلبرتا

معرفی روش های سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت یکی از راه های سریع ورود به کانادا می باشد. افرادی که دارای شرکت ثبت شده و کسب و کار در ایران هستند می توانند با ارائه بیزیس پلن در خصوص ثبت شعبه ای از شرکت خود در کانادا برای مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت اقدام کنند. متقاضیان ثبت شرکت در کانادا می توانند با دریافت ویزای کاری وارد کانادا شده و پس از یک سال کار در شرکت خود در کانادا جهت دریافت اقامت دائم از طریق دیگر برنامه های مهاجرتی جهت دریافت اقامت دائم اقدام کنند. به عنوان مثال برنامه مهاجرتی تجربه کانادایی یکی از روش هایی است که افرادی که از طریق ثبت شرکت به کانادا مهاجرت کرده اند با در نظر گرفتن شرایط این برنامه پس از یک سال کار در کانادا می توانند جهت گرفتن اقامت دائم اقدام کنند.

 

سرمایه گذاری در کانادا از روش خود اشتغالی

برنامه خود اشتغالی کانادا یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در کانادا روش خود اشتغالی مختص افرادی است که در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت دارند. این افراد می بایست اثبات نمایند که در 5 سال گذشته ، حداقل برای مدت 2 سال در حوزه فعالیت خود فعالیت داشته اند. مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی مناسب افرادی است که در زمینه شغلی خود فردی شاخص و شناخته شده هستند. این افراد می توانند در سطح کشوری و یا بین المللی شاخص و شناخته شده باشند.

 

معرفی روش های سرمایه گذاری در کانادا

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن در خصوص سرمایه گذاری در کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان خدمات پرونده های سرمایه گذاری در کانادا از قبیل ویزای سرمایه گذاری کانادا، ویزای استارتاپ کانادا و مهاجرت از طریق ثبت شرکت را در پکیج های مختلف ارائه می نمایند. متقاضیان می توانند جهت رزرو وقت مشاوره و ارزیابی شرایط خود از طریق واتس اپ دفتر کانادا 0015144240400 برای مشاوره با خانم بیتاژیان هماهنگ نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز